וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקרר אבטיח

מירי אלזון

24.5.2006 / 16:00

דרך מקורית להפיכת מקררים ישנים וחלודים לצבעוניים ואטרקטיביים. למשל, מקרר בדגם אבטיח

הדרך הכי פשוטה לחדש מקרר ישן ולרענן את מראהו, היא להסיר בתחילה את כתמי החלודה ולצבוע בכל גוון ובכל דוגמה שתרצו. אפשר להיעזר בשבלונות ובחותמות ואפשר גם לאמץ את פלח האבטיח הגדול שציירנו ולצבוע אותו בגוונים עזים.

חומרים:
ממיר חלודה “צביעה אחת ודי”
צבע “סופרלק” - אדום (263 A), ירוק (63 A), שחור, לבן
רולר
מכחול

תהליך העבודה:
1. משייפים את המקרר בנייר לטש למתכת. את כתמי חלודה מומלץ לכסות בממיר חלודה, לפי הוראות היצרן, ורק לאחר מכן לצבוע את המקרר בשכבה של “צביעה אחת ודי”.

2. מסמנים בגיר את צורת האבטיח ואת עובי הקליפה ומדביקים רצועת מסקינטייפ לכל אורכו של הקו המצוייר.

3. צובעים ברולר את הרקע האדום שמסביב לדוגמה.

4. צובעים את חלקו הפנימי של האבטיח בצבע אדום (בשלב זה רצוי לכסות במסקינטייפ את דוגמת הקליפה). לאחר מכן, בעוד שהצבע רטוב, מוסיפים מעט מהצבע הלבן לקצה הרולר ועוברים בתחילה על האזור הפנימי הקרוב לקליפה ולאחר מכן על שאר דוגמת האבטיח.

5. לאחר ייבוש מלא (24 שעות) מסירים את המסקינטייפ שמכסה את הקליפה, ובעזרת רצועת מסקינטייפ חדשה תוחמים את הקליפה משני צדיה.

6. טובלים את הרולר בצבע ירוק ואת קצהו בצבע לבן וצובעים את דוגמת הקליפה בתנועות אחידות עד למיזוג הגוונים. לאחר מכן מסירים את המסקינטייפ.

7. את דוגמת הגרעינים שבמרכז האבטיח אפשר ליצור בעזרת מכחול, שבלונה פשוטה או באמצעות חותמת שעשויה מספוג קשיח הגזור לצורת גרעין ומודבק על פיסת עץ. את הגרעינים צובעים בצבע שחור עם מעט לבן במרכז.

צבעים - טמבור.
צביעה אמנותית - ליאור היקרי
שטיח - קילימס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully