וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלון לכווולם

גילי אריאל

27.4.2006 / 10:30

4 טיפים שיעזרו לכם ליצור פינה אישית, בסלון רחב ידיים שמשמש את כל בני הבית

אפשר לתחום פינה אחת בסלון על ידי פרישת שטיח ועליו להציב את הכורסה של "ארצ'י", או כל רהיט השונה לחלוטין מהסגנון המוביל בסלון. במשימה זו כדאי לעשות שימוש בצבע - כך ניתן לתחום פינה מבלי לפגוע בתחושת המרחב.

אפשרות מס' 1 - צבע

פינה של "בית אבא" בהשראת אופנת הוינטג', אפשר ליצור על ידי צביעת קיר אחד בצבע חום אוונגרד סוויד של טמבור - שזה למעשה שלוש שכבות צבע קיר (שתיים על ידי רולר ואחת במברשת שתי וערב) במרקם של זמש. מוסיפים כורסה מבית אבא מרופדת מחדש ולידה שולחן ומנורת קריאה ואלה "עושים" את הפינה.

אפשרות מס' 2 - קיר הפרדה

קיר הפרדה מתאים במיוחד לסגנון החללים הפתוחים - לופטים. ניתן להרים מחיצת גבס נמוכה שעליה שכבת טיח אקרילי בגוון אפור במרקם גס ומחוספס, ובעזרת סרטי מסקינטייפ יוצרים דוגמת לבנים.

אפשרות מס' 3 - רהיט מטרה

אם הכניסה לבית היא כניסה ישירה לסלון ואנחנו רוצים לרכך את המעבר, או אם לחילופין אנחנו רוצים ליצור פינת עבודה בסלון, ניתן להגדיר את האזור גם אם זו לא ממש פינה. צובעים קטע מהקיר בגוון אחר (אפשר אפילו למסגר את הקטע הצבוע) ומציבים רהיט המתאים למטרה - קונסולה לכניסה וסקרטר לפינת העבודה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

אפשרות מס' 4 - זהב וכסף

אווירה תיאטרלית או פינה המוקדשת לפנטזיות, אפשר ליצור על ידי צבעי זהב וכסף. מרחיקי הלכת יכולים להצמיד לקיר תמונות קטנות או פתקי אהבה, אותם יראה מי שישב אחריהם על הכורסה. אפשר לעשות זאת על ידי צביעת שכבת צבע מגנטי מתחת לגווני הזהב והכסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully