וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפתח שבדי

נגה משל

5.4.2006 / 5:57

קבלו מפתח יפה תואר שיכול להיות אחלה אביזר המותאם לחגורה ולנעל. נראה שממציא הדגם המקושט היה ילד מפתח

יש כמה דברים ממש פשוטים, שברור שאם נעשה אותם החיים שלנו יהיו הרבה יותר קלים ומסודרים אבל משום מה, כניראה מתוך שילוב של עצלות נבובה וחוסר זמן, אף פעם לא מגיעים לעשות אותם. קחו לדוגמה את עניין הדיסקים הצרובים. מרבית האנשים לא טורחים לכתוב על הסי.די הצרוב מה יש עליו ומחזיקים בבית ערמות בלתי מזוהות של עיגולי מתכת אנונימיים שלוקח יותר מדי זמן להבחין בינהם, מהסיבה הפשוטה שהם עוד פעם שכחו לקנות את הטוש הדבילי שכותב על דיסקים.

אותו הדבר קורה עם מפתחות. לצרורות מפתחות יש נטייה זדונית לגדול ולתפוח כמו חיילת משועממת בסדיר על דיאטת בן אנד ג'ריז. לי למשל, יש בצרור 3 מפתחות שנראים בדיוק אותו דבר, אבל עוד לא הצלחתי להביא את עצמי להדביק עליהם מדבקה קטנה לזיהוי או לסמן אותם באיזו טבעת צבעונית קטנה. כבר למדתי להוציא את הצרור במרחק של רחוב מהבית כדי להתחיל לנחש ועדיין אני עומדת לפני דלת הבית שלי ומנסה שלוש אופציות לפני שהיא נפתחת.

נראה כי לעת עתה בעיית הסי.די. והטוש המטופש תישאר כמטרד אבל אולי בא מזור לבעיית המפתחות שהוא נוח, הגיוני, זול ומסוגנן. את הפלא המפתיע הזה מצאתי בחנות טמבור סטנדרטית שגם משכפלת מפתחות, ברחוב בוגרשוב בתל אביב. יש בחנות הקטנה מבחר אדיר של מפתחות מעוצבים לשכפול עם שפע מפתיע של דוגמאות צבעוניות מפתות - פרחים, פסים, עיגולים, מנומרים, לבבות, כוכבים ומה לא. הצ'ופר האמיתי הוא המחיר הסטנדרטי: 6 ¤ לשכפול. כלומר הדיזיין על הבעלים.

אפשר לשכפל אצלם מפתחות בצבע אחיד (ירוק או סגול מטאליים למשל) או לשכפל מפתח רגיל ב- 3 ¤ בלבד ולבקש מיוסי - המוכר האדיב בחנות - שישים עליו טבעת צבעונית לזיהוי קל (ויש שפע של גוונים). גם לפלדלת יש פתרונות צבעוניים ואפשר לשים על המפתח פלסטיק צבעוני שעליו פנס קטן – אלמנט חמוד ושימושי בעיקר בחדרי מדרגות חשוכים.
אבל אין ספק שהשוס הגדול הוא המפתחות המעוצבים, שמאז ששוכפלו סוחטים קריאות התפעלות מכל מי שעינו נחה על הצרור שלי (ואני דואגת לנפנף בו במסדרונות הנכונים) וחוסכים לי הרבה זמן מול דלתות נעולות. מעתה אני יודעת: פרחים – לחדר במשרד, לבבות לדלת של האינטרקום ומנומר לבית. איך לא חשבו על זה קודם?

מחירים (ואל תתרגשו מזה שכתוב בחנות "מבצע", זה כבר ככה כמה חודשים):
שכפול מפתח רגיל עם טבעת צבעונית – 3 ¤
מפתח מעוצב/צבעוני – 6 ¤
מפתח צבעוני עם פנס – 8 ¤
מפתח רב-בריח צבעוני – 10 ¤
מפתחות מיוחדים וארוכים – 25 ¤
מפתחות למכוניות, אזעקות – 10 ¤
בחנות אפשר למצוא גם מציאות זולות אחרות כמו נרות צבעוניים וגדולים ב-8 ¤ ומגנט פלסטיק למקרר, שדורש תפעול ביד אחת בלבד ב-10 ¤.

"טמבור", בוגרשוב 11 פינת סירקין, תל אביב. טל': 03-6292785, שעות פעילות: 8:00-17:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully