וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס המצוינות למעצב ורדימון

3.4.2006 / 10:18

דיקאן הפקולטה לעיצוב בשנקר, פרופ' ירום ורדימון,זכה באות המצוינות לעיצוב ב"דיזניו 2005"

פרופ' ירום ורדימון, דיקאן הפקולטה לעיצוב בשנקר, זכה באות המצוינות לעיצוב, על הישגים מקצועיים ותרומתו לעיצוב הבינלאומי. האות הוענק לו במסגרת ועידת העיצוב במקסיקו, "דיזניו 2005". יחד עם פרופ' ורדימון זכו גם גרט דאמבאר, מגדולי המעצבים הגרפיים בהולנד והמאייר האמריקני בראד הולנד.

פרופ' ורדימון, שהיה במשך שנים רבות ראש החוג לתקשורת חזותית בבצלאל, הרבה גם לעבוד עם אדריכלים, בעיצוב מבנים ציבוריים. ב"מרכז האם והילד" בהדסה עין כרם, שיתף ורדימון פעולה עם האדריכלים ספקטור ועמישר, ביצירת סביבה ידידותית ובמתן מענה למגוון בעיות הכוללות את תדמית המקום, את ההיררכיה המורכבת של הוקרת התורמים, ואת עיצוב שלטי הכוונה, כך שישרו אווירה חמימה וידידותית.

כששואלים אותו מי הם המעצבים שהוא מעריץ יותר מכל, הוא מציין את פרנק לויד רייט, לה קורבוזיה ופרנק גרי כיוצרים טוטאליים. כולם אדריכלים.

גם הצעתו לעיצוב מטבע, הושפעה מאהבתו לאדריכלות. בנק ישראל יזם פניה לבכירי היוצרים החזותיים בישראל, בהם אמנים ומעצבים, וביקש הצעות לנושאים אפשריים לתכנון כמטבעות בערכים של 1-10 שקלים בכסף ובזהב. הצעת ירום ורדימון לעיצוב מטבעות, שהיתה בנושא אדריכלות ועיצוב, נתקבלה. ורדימון צירף כמה צורות גיאומטריות בסיסיות, כדי ליצור את האות "אלף", שהיא לא רק האות הראשונה באלפבית, אלא גם האות הראשונה במילה אדריכלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully