וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לגדול עם החדר

30.3.2006 / 13:12

אלישבע צור מעצבת חדרי ילדים שהופכים, בשינויים קלים, לרהיטים רב שימושיים המתאימים גם לילד שגדל

אלישבע צור היא מעצבת שהחלה את צעדיה הראשונים בתחום העיצוב כבר לפני 20 שנה. כבוגרת החוג לתיאטרון ותולדות האומנות באוניברסיטה העברית, היא עסקה במשך עשר שנים בעריכת סרטים, ולאחריהן החליטה לפתוח חנות בירושלים, שהכילה אוסף של מצעים, וילונות שתפרה בעצמה ומוצרים דקורטיביים נוספים לחדרי תינוקות.

"למעשה, כל השנים עסקתי בתחום האסתטיקה, אבל לפני כ-17 שנים, כשנולדו ילדיי, התקשיתי למצוא בארץ דברים יפים לחדר הילדים מלבד רהיטים קונבנציונליים, ולכן החלטתי לעצב בעצמי חדר לילדיי. התגובות עודדו אותי להמשיך בעיצוב, וכך, מתוך חדר הילדים שבביתי צמח הרעיון לעיצוב רהיטים לילדים, שבמשך השנים הקיף תחומים נוספים, כמו וילונות, מצעים, בגדי ילדים ועוד".

הרהיטים שמעצבת אלישבע מיוצרים מעץ מלא וצבועים בצבעים ידידותיים לסביבה, והם בנויים בדרך המאפשרת, תוך שינויים קלים בלבד, להתאים את הרהיט לילד המתבגר וגם להתאימו, במידת הצורך, לחדר אחר בבית.

כך, לדברי אלישבע, יהיה להם שימוש נוסף לתקופה ארוכה. לדוגמא: שידת תינוק יכולה להפוך בקלות לשידה בפינת האוכל, המשמשת לאחסון סכו"ם, מפות שולחן ועוד. כוננית צעצועים יכולה להפוך לכוננית שימושית לתלמיד בבית הספר, שולחן הכתיבה יכול להפוך לשולחן אוכל, ועוד.

הרהיטים עשויים כולם מעץ מלא, כולל הדפנות והחלקים הפנימיים, וניתנים לצביעה חוזרת. אלישבע אוהבת צבעוניות שקטה וחמימה. את הבדים המיובאים היא מתאימה לגוונים המינוריים של הרהיטים, שלדבריה, אינם נמאסים אף פעם ואפשר "לגדול" איתם, כי "יש בחדר עוד המון משחקים, צעצועים וקישוטים צבעוניים, ולכן הרהיטים לא חייבים להיות בצבעוניות בולטת".

האביזרים הנלווים שמעצבת אלישבע, יכולים להיות פתרון מצוין כשרוצים להסב את חדר התינוק לחדר ילדים או מתבגרים. את מוצרי הטכסטיל ניתן ל"הלביש" בהתאמה על חדר קיים ולשנות את מראו כליל. ביחד עם המעצבת ניתן להתאים בין כל הפריטים המשלימים בסטודיו שלה הנמצא ברעננה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully