וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפני, רומנטי וידידותי לסביבה

מיה דבש

6.4.2006 / 12:53

חדרים נקיים, במראה רומנטי ובקווים קלאסיים - חדרי הילדים הופכים להעתק של חדרי הוריהם

חדרי ילדים רבים היום הם דגם מוקטן של חדרי ההורים - העתק כמעט מושלם של חדרי ההורים. הילד כמו אינו אלא מבוגר קטן. האופנות השונות המשפיעות על עיצוב הבית כולו ניכרות גם באופנת עיצוב חדר הילדים.

כך לגבי הסגנון המינימליסטי הנקי בהשראה יפנית שמופיע בחדרי הילדים כמיטה נמוכה ולצידה ספסל נמוך לספרים ומנורה בגוונים טבעיים וצבעוניות שקטה; וכך גם לגבי הסגנון המודרני המאופיין בצבעוניות עזה, גימור מתכתי ופטנטים ההופכים את החדר לחכם ומתוחכם.

החברה האיטלקית ג'וליה מתמחה בחדרי שינה לילדים, קלאסיים ומודרניים. Stefano Giust, מעצב הבית של החברה שהוקמה ב-1976, הוא אדריכל שעשה הסבה לעיצוב רהיטים. החברה מציגה קולקציה רב-גונית שבה ארבעה קווי עיצוב שונים:

הקו היפני, Oasis - קו נקי ומסותת העושה שימוש בעץ בגוון אורן בהיר וחלק. הפריטים נמוכים בצבעוניות שקטה מנצלים ניצול מרבי את שטח החדר.

הקו המודרני - "דקו" - עיצוב מינימליסטי בשימוש טכנולוגיה מתקדמת הכוללת צירים מיוחדים, גלגלים לניידות הפריטים ודגש על מראה טכני מובלט.

הקו הקלאסי - "פלורנס" - במראה רומנטי רך ועדין - קווים פשוטים וצבעים ירקרקים ושמנת בטכניקת ווש עם שילובי בדים בטקסטורה פרחונית עדינה. והקו האיטלקי המסורתי שאינו נפוץ בארץ.

(הכותבת היתה אורחת החברה בחו"ל)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully