וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולקצית קיץ במטבחי רגבה

26.3.2006 / 12:40

ארונות עטופים בתמונות של בני משפחה ושולחן אוכל שהוא גם משטח שרטוט - הטריקים החדשים של מטבחי קיץ 2006

מטבחי רגבה משיקים את קולקצית הקיץ שלהם, תוך שילוב של אמירה תרבותית בין המקרר לכיריים. הקולקציה החדשה, כך מתחייבים ברגבה, משקפת עניין תרבותי ומשלבת בין הצרכים האנושיים לחלומות המטבחיים.

הקולקציה החדשה כוללת 4 דגמים:
דגם "YOU" - הארונות התחתונים עשויים בגימור צבע מיוחד ובגוונים עליזים במיוחד של כתום, תכלת וירוק. בארונות העליונים הדלתות עשויות מזכוכית עם הדפסה המוזמנת על פי הזמנה אישית של הלקוחות. בעתיד יהיה אפשר להחליף את ההדפסה. שולחן האוכל הוא למעשה דלפק שנע על מסילה, כך שניתן להשתמש בו באופן דינמי כמשטח חיתוך, שולחן עבודה וכו' .

דגם "ECO" - דגם מאופק יותר, שמביא איתו חומרים חמים כמו עץ אלון המטבח מעוצב בקווים נקיים ובהירים, המגירות ושלל הכלים החשמליים מוחבאים מאחורי חזיתות והחלוקה ל"גבוה" ו"נמוך" אחידה ופשוטה.

דגם "MARRON" – דגם שמשלב בין סלון למטבח. המטבח, העשוי מעץ אבוני, מחולק לאי, שמסביבו אפשר לשבת ולשוחח הטבח תוך הכנת האוכל. הארונות הגבוהים יכולים לשמש גם כקיר חלוקה בין חלל המטבח לחלל אחר. באזור הארונות הגבוהים ישנו מטבחון נוסף אותו ניתן ל"העלים" מאחורי דלתות בפרזול מיוחד, המקנה חזית אחת אחידה. באי יש שימוש בברז וקולט אדים הנעלמים בלחיצת כפתור אל תוך המשטח. זה הוא מטבח ההופך בהינף יד ממטבח הומה, אפוף ריחות משכרים, למטבח "נעלם", סגור ומונוליתי המתמזג עם הסלון.

דגם "WHITE" - זהו מטבח של "בשלנים", המורכב מאי המהווה את הכיכר המרכזית. בדומה לדגם הקודם גם כאן אוכלים, עובדים, עושים שיעורים ומרכלים. מול האי ניצב משטח בישול, המרחף באוויר. בניצב לו ארונות העשויים ממודול ריבועי, אשר הדלתות הן של זכוכית משוריינת בסגנון "רטרו" האופייני לשנות ה-30 של העיר הלבנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully