וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בינגו

מירי אלזון

23.3.2006 / 12:00

טפט בדגם צפוף של דיסקים ומדפי לכה - המעצבת ורד שלמה מספרת על ההשראות לעיצוב חנות נעליים יוקרתית ברמת אביב

"כשהוזמנתי לעצב את החנות התבקשתי ליצור אווירה צעירה ועדכנית שהולמת את קולקציית הנעליים ומתאימה לקהל הלקוחות",
אומרת המעצבת ורד שלמה על "בינגו" חנות נעליים בת שתי קומות שעיצבה לאחרונה ברמת אביב, בשיתוף עם המעצב הגרפי בנצי אדן.


בקומה הראשונה (50 מ"ר) המציגה נעלי נשים ובקומת הגלריה (30 מ"ר) המציגה נעלי ילדים ונוער, שמרה המעצבת על תכנון בקווים נקיים ושימוש בחומרים אלגנטיים אך פשוטים. הרצפה חופתה באריחים של אבן אפורה. הקירות נצבעו בלבן עם הדגשים באפור. חלק מהקירות צופו בעץ אלון כהה, כמעט שחור, ולאורכם הותקנו מדפי לכה לבנים עם תאורה נסתרת. במרכז החלל הוצבו מושבי עור כהה רחבים ונמוכים. לאורך הקירות נקבעו גומחות מדפים (נילסן) עשויים מסגרת אלומיניום וזכוכית חלבית ובהם תאורה פנימית המדגישה את התצוגה ויוצרת מעין "ארגז אור". המדרגות וקומת הגלריה חופו בעץ (הופמן). גומחות הגלריה והמפגש בין הקירות לתקרה הודגשו בפרופילי גבס דקורטיבי (שירן) שנצבעו בגווני הקומה.

"כניגוד לסקאלת הגוונים הדרמטית והמאופקת", אומרת שלמה, "בחרתי להשתעשע בטקסטורה ובצבעוניות חזקה על גבי הרקע האחורי של הגומחות - רקע שניתן להחלפה לפי עונה ואופנה".
המעצב בנצי אדן חבר לפרויקט ועיצב במיוחד עבור החנות דגם בלעדי של פרחים גדולים בוורוד עז על רקע תכלת אופנתי. אותו הדגם, אם כי מוקטן והפוך בגווניו, הודפס על בד האהילים (מודולר). בקיר המדרגות, מקומת הכניסה ועד לגלריה, כוסה הקיר בטפט מקורי בדגם צפוף של דיסקים כרקע לדמויות שונות כמו רוכב אופניים בגודל טבעי בקומת הגלריה ודמויות נשים בקומת הכניסה.

בכניסה לחנות תוכננו דלתות עשויות עץ (טימבר) עם גילופים וקרניזים בסגנון אירופי, צבועות בלבן מבריק הקבועות במרכז חלון הראווה. כדי לשמור על שקיפות החלון ויחד עם זאת להציג מגוון רחב של נעליים תכננה המעצבת עמודי מתכת דקיקים (6 מ"מ) מהרצפה ועד לתקרה ועליהם, במחברים עדינים, הוצבו מדפים אליפטיים מפרספקס חלבי (ריג’נסי). מאחור הוצבה מערכת של כבלי נירוסטה דקים לתליית בדים או שילוט חצי שקוף המהווה גם הפרדה בין החלון לחנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully