וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 טיפים לקטנים

חדווה אלמוז

6.4.2006 / 12:56

קירות מממגנט וריפוד שסופג הכל - איך תהפכו את חדר הקטנטנים לממלכה של ממש

אם לפעמים נראה לכם שילדים חיים ביקום מקביל וזקוקים לפתרונות ייחודיים, אנו מגישים לכם 10 טיפים שיהפכו את חדר הקטנטנים לממלכה של ממש: צבע על הקירות, שוקולד מרוח על הריפוד ורצפה מרוככת בדוגמה של פאזל.

קירות פעילים

לא חשוב כמה גיליונות נייר לציור יהיו בחדר הילדים, הקיר תמיד מפתה יותר. במקום להילחם בילדים אפשר להגשים להם חלום - לצייר על הקיר. מצמידים לקיר לוחות מחיקים, הנמכרים בחנויות לציוד משרדי, או מדביקים על הקיר לוח פורמייקה לבן. אפשר גם לצבוע חלק מהקיר בצבע לוחות בית ספר.

לאחרונה הוציאה חברת "טמבור" לשוק, צבע מגנטי אותו אפשר למרוח על הקיר מתחת לצבע הגלוי לעין (או להשאירו בצבע אפור), וכך יכולים הילדים להשתעשע במשחקי מגנט שונים, שגם אותם אפשר להכין בשיטת "עשה זאת בעצמך" .

ריפוד שסופג הכול

בד ריפוד חדש, יחסוך הרבה עוגמת נפש וכעס על הילדים. את הבד דוחה הכתמים, אפשר ללכלך בגלידה, לצייר עליו בטושים וגם לשפוך קפה, לאחר מכן מנגבים והכול חוזר לקדמותו ("עילית").

כיסוי לחלון

כמות האור בחדר הילדים חשובה מאוד, במיוחד בגיל הינקות, בו גירויים רבים מדי גורמים לאי שקט. וילון "דואט" עשוי בד דו-שכבתי, מתקפל כלפי מעלה כאקורדיון, יוצר אור רך בחדר ויחד עם זאת מאפשר הצללה גבוהה עד אפלה. כמו כן, הוילון מקנה בידוד אקוסטי יעיל בחדר. ("אורגון")

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה

מהתקרה עד לרצפה

משטח רך ונעים למגע או לנפילה חשוב בחדרי ילדים. קרקע רכה אפשר להשיג באמצעות שטיח מקיר לקיר, רצפת פרקט למינציה או רצפת CVP בשלל צבעים וצורות שכל אחד יכול לחתוך ולעצב לפי טעמו והצבעים החביבים עליו. את ה-CVP קל מאוד לתחזק, הוא נוח להתקנה וניתן להחלפה בקלות - (מתוך הכתבה "כמו של גדולים")

קופסאות בתפקיד

מכלים סגורים בצורת קופסאות הנפתחות מלמעלה או מהצד, נוחים מאוד לאחסון. בנוסף, הקופסאות משמשות כחוליה מחברת ומוסיפות צבע למראה הכללי של החדר. חברת "שיין דור" עיצבה לדוגמה חדר לנער, בו קופסאות תומכות מדפים, יחידות בפני עצמן וחוליה מחברת בין שני חלקי שולחן הכתיבה.

פתרון אחסון נוסף הוא מתחת לספה אף פעם אין יותר מדי מקומות לאחסון בבית. זהו רעיון לעוד מקום אחסון נהדר: לעיתונים, לשמיכות, לכרבוליות ולצעצועים. מתאים לסלון ולחדרי נוער וילדים.
(מתוך הכתבה "הבית היווני").

מעגלים פינות

לבטיחות הילדים חשוב להקפיד על פינות מעוגלות ככל האפשר, ברהיטים ובקירות. חשוב גם לשים לב לרווחים שבין הדלתות לקיר ולמשקופים, מומלץ להשאיר רווח בעוביו כאצבעות הילד משני צדי הדלת, צד הצירים וצד הסגירה.

מופע הילדים

ילדים אוהבים להופיע בפני חברים, הורים, דודים או בובות. במה קטנה תוסיף להם אושר רב. אם אין די מקום בחדר הילדים, אפשר לבחור פינה מפינות הבית. חלקה התחתון של הבמה יכול לשמש כמקום אחסון.

עולם הילד

ילדים קטנים זקוקים לעולם הקטן שלהם. עולם ה"גדולים" גבוה, גדול וקשה להשגה. בעזרת חומרים פשוטים אפשר להעניק לילד פינה מוגדרת בה יוכל להגיע לתקרה, מה שיגרום לו להיות גדול בעולמו. (מתוך הכתבה "כמו של גדולים")

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully