וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דש חמה

סטיילינג: רותם רוזנטל. צילום: רונן פדידה

13.3.2006 / 0:06

בחורות שלא מפחדות להראות קצת דודות, אלה שאוהבות רוק שיק ואלה שמתגעגעות לאייטיז, ינציחו גם הקיץ את סיכות הדש

בשנות השמונים, אנשים הלכו עם המון סיכות של להקות ניו וויב על דש הג'קט והמעיל, או על הטי שירט הקרועה. האימהות של אותם ילדי אייטיז, ענדו בזמנן סיכות דש מהודרות בשיא הרצינות, על בגדים מגוהצים ואירופאים וגם טענו בהחבא שהן מסתירות כתמים מעולה.

סיכות הדש של השנתיים האחרונות הן שילוב של שני הסגנונות האלה. הן מהודרות אבל גם רוקיסטיות. מגניב ביותר לערבב כמה סוגי סיכות ועונדים אותן ברצינות אבל לא רבה מדי. הן עדיין מסתירות טוב כתמים אבל יכולות גם להחביא לוגואים לא רצויים.

לא לכולם יש אומץ לענוד סיכת דש. הן גורמות לבלוט ומשדרות גנדור מסויים. לפעמים התרסה. יש בסיכה בודדת או במקבץ סיכות, בשלב זה, משהו שהוא לא מיינסטרים. אבל מאחר וסיכות הדש פה כבר שנתיים ומזדחלות בצורה איתנה מהשוליים למרכז, יש להניח שעד הקיץ הבא, הן כבר יהיו. סיכות הדש המגניבות ביותר, מסתתרות כניראה בחנויות היד השנייה, בשווקים או במגרות של קרובות המשפחה הותיקות שלכם.



פרטי התמונה הפותחת: שמלה כתומה: 90 ¤ שתיים. סיכה אמצעית: אוסף פרטי. משקפי שמש: 30 ¤ שתיים. סיכת ציפור כחולה וסיכת שיח: 12 ¤ שתיים.
ההפקה צולמה ברוטנברג, רחוב ברזילי 7 תל אביב 03-5660225.
דוגמנית: יערה פלציג. מאפרת: שלומית מזרחי, 054-4926299. שיער: אביעד אלמדווי.

כתובות החנויות:
שתיים, שינקין 38, תל אביב; עלמה, מרכז בעלי מלאכה 9, תל אביב; קאלה, מרכז בעלי מלאכה 12, דיזנגוף 184, תל אביב; בנות, תל אביב: שינקין 40, דיזנגוף 222, הרצליה: קניון שבעת הכוכבים; פורלה, ויצמן 46, תל אביב; מילר: תל אביב: דיזנגוף 157, קניון עזריאלי, קניון רמת אביב, הרצליה: קניון שבעת הכוכבים, קניון ארנה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמלה לבנה: 100 ¤, שתיים. סיכת זהב: מילר. כפפות: 15 ¤ שתיים. סיכת קנגורו וסיכת כלב: 12 ¤ שתיים. סיכה על הכפפה: 15 ¤ שתיים./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חולצה לבנה: 50 ¤/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמלת פליסה כחולה: 300 ¤ קאלה. שרשרת בעיצוב "מור": 300 ¤ בנות. סיכות בעיצוב "מור": 140 ¤ בנות. כפכפים כחולים: 285 ¤ קאלה./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גופיית רשת: 30 ¤ שתיים. מכנסיים לבנים: 160 ¤ קאלה./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אוברול זהב: בנות. סיכה: דקו ניישן 145 ¤ עלמה. נעלי זהב: פורנרינה 315 ¤, עלמה./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully