וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריח של סקס והעיר

דנה דרבינסקי-טיקולסקר

3.3.2006 / 21:02

שרה ג'סיקה פרקר, עדיין אייקון אופנתי נחשב, מוציאה בושם הנושא את שמה. מחייב. מאד מחייב

שרה ג'סיקה פרקר סיימה את שש השנים של סקס והעיר כאייקון אופנה בעל עוצמה עולמית מטורפת. המוח החצי יהודי הממולח שלה אמור היה להוביל אותה להקמת חברה לאביזרי אופנה עם הסטייליסטית המדהימה של סקס והעיר, פטרישיה פילד, לעבור לעיצוב נעליים ואז להמשיך עם קו של בגדים שבחורות שאהבו את קרי ברדשאו, רוצות ללבוש, במקביל לקריירה הקולנועית שלה.

אוקיי, אז לא לייצר לבד, אלא לבחור עם פילד את האקססוריז, להצטלם לקמפיין ולשווק אותם. גם טוב. לשמות של שתיהן יש כוח אדיר ותדמית מעולה ויש להניח שנשים מכל בעולם - מתבגרות מהונג קונג כמו גם נשים צעירות ומתוחכמות מבריסל, היו שולפות את הארנק בלי לעפעף.

אבל לא. נשיא דיזל לא צריך להיות מוטרד. ג'סיקה פרקר בחרה לקחת את הרזומה המעולה שלה כמתלבשת מבריקה ולהוביל איתו קמפיין של הסבון הותיק לוקס ואז, במהלך חיוור נוסף, לסגור על חוזה כפרזנטורית של גאפ. נכון, גם מדונה עשתה גאפ אבל זה לא הופך את החברה למעניינת מבחינה אופנתית. מדונה גם עשתה ורסאצ'ה.

שלב הניחוש

עכשיו ניראה שפרקר מתעשתת. המומנטום עדיין חם, עוד לא קמה דמות טלוזיונית או קולנועית אחרת שהפכה להיות מזוהה כל כך כמוה עם נועזות אופנתית והינה, ממקומה הנעים בלב הקונצנזוס הנשי, פרקר נזכרת לגרוף את הרווחים ומוציאה בושם הנושא את שמה: LOVELY SARAH JESICA PARKER.

אין מה לומר. השליפה של הבקבוק החדש מהאריזה, חגיגית ומרגשת. כל ריחות החנויות והמסעדות הכי אופנתיות של מנהטן אמורים להיות מרוכזים בנוזל הורדרד והמבטיח. טרם התזנו ואפשר עדיין להתענג על הניחוש. האם ג'סיקה פרקר תבחר בניחוח מתוק וסמיך שייתעלה מעל לכל ריחות המשקאות, הסיגריות והאפטר שייבים בבר הכי הומה בסוהו ויגרום לבחור הנכון לסובב את הראש כדי לרחרח מיהי הבחורה המסקרנת שחלפה כאן לפני רגע וחיככה בו חצאית מבד שיפון דקיק?.

האם מדובר בארומה פרחונית אך עמוקה, שתישאר אחרייך במונית הצהובה ממנה ירדת כרגע, ותגרום לבחור הנכון להגיד לנהג "מי ישבה פה לפניי? איפה היא ירדה? קח אותי לשם..עכשיו"?. אולי היא תבחר בניחוח חדשני, משהו כמו בושם התפוחים הרענן של דונה קארן שהביא ריח שלא היה לפניו, משהו שיש בו את החדשנות שאופיינית לקרי.

בקבוק גנדרני

האריזה קוקטית. מפוספסת בהדפסים עדינים בגווני ורוד וכסוף. בדיוק הגוון שעלייך לבחור כשאת מחפשת סנדלי עקב נסיכתיות לערב או תיק קטן שתלוי בשרשרת כסף על הכתף. הבקבוק עגול קווים והמכסה שלו מזכיר את בקבוקי הבושם הצרפתיים והמגונדרים שניצבו על שולחנות האיפור המפוארים של פילגשיו של לואי ה-18.

התזנו. הניחוח קליל. מאד קליל. כתוב שיש בבושם שכבה של מנדרינה, ברגמוט, ורד בר, ברגמוט, לבנדר ותפוח. שכבה נוספת של פאצ'ולי וסחלב ותו בסיס המכיל ארז, ענבר לבן, מושק וניחוח עצים.

ורד וסחלב, יש. לבושם ניחוח פרחוני כה עדין ונוכחות כה זהירה ומהוססת עד שקשה להגיע לשכבה האמצעית, המתוקה והמובטחת שלו, כי הוא מתנדף במהירות יחסית. אולי ג'סיקה פרקר שאפה לבטל את הניכור במטרופולין ההומה ולהגיע למצב שצריך יהיה לדבר איתך מ-מש מקרוב כדי להריח את הבושם שלך?. אולי היא רצתה שהבושם יענג רק את מי שקרוב אלייך באמת ושאפה לחזרה לערכי המשפחה עם תום שלב ההתפרעות עם סמתנה?.

ברור שלכל גוף ריח יחודי משלו וכל בושם מתקבל עליו אחרת אבל יש בשמים כמו אנג'ל, אניס של קשרל ועוד, שהניחוח שלהם כה מובהק עד שהם מריחים דומה על כל אחת. ניראה שזה לא המיקרה עם לאבלי.

התזה ממנו משולה לביקור חטוף בחנות פרחים. נכנסת, שאפת, ואחרי שיצאת, שכחת שהיית. ורק תהייה לסיום. מיסטר ביג רץ לפרסם אחרי ירידת הסידה דיאודנרנט של קרליין וזעק שהוא סופסוף נושם. המוצר הראשון ששרה ג'סיקה פרקר מוציאה אחרי שנגמר הסקס בעיר, הוא בושם. מה בדיוק קרה שם על הסט?.

מחיר: 30 מ"ל: 275 ¤; 50 מ"ל 395 ¤; 100 מ"ל 520 ¤. להשיג בכל רשתות הפארם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully