וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מראה בכל תיק

דנה דרבינסקי-טיקולסקר

1.3.2006 / 10:00

חברת תיקי גבעוני הותיקה שכרה בוגרת טרייה של בצלאל והטילה עליה את המשימה להתחבב על הלקוחות הצעירות

"התבוננתי מקרוב בנשים ובתיקים שלהן" אומרת אדר קמר, בת 26, בוגרת המחלקה לעיצוב אביזרי אופנה בבצלאל "ראיתי שהן תמיד נוברות ממושכות בתיקים ולא מוצאות מהר את הפריט שהן מחפשות. לכן שילבתי בכל התיקים הרבה תאים, חיצוניים ופנימיים, ריצ'רצ'ים ומחזיק מיוחד שאפשר לחבר אליו את צרור המפתחות".

קמר באמת השקיעה, כמתבקש מהמשימה המחייבת שהוטלה עליה - לחבב את חברת התיקים הותיקה (28 שנה) שהתמחתה עד היום בתיקים עסקיים לגברים ונשים, על פלח השוק הצעיר.

היא הכניסה מראה קטנה שמתחברת בכפתור תיק-תק לכל תיק כמעט, יצרה תיקי ערב עדינים שיש בהם מקום לסלולרי ולארנק ושתלויים על הכתף בשרשרת דקה, ובחרה בעורות רכים במקום העורות הקשיחים שמאפיינים את התיקים העסקיים.

מכווצת

אהוביה גבעוני, מנכ"ל משותף בגבעוני ומבעלי החברה, מביט בקמר בסיפוק. רק שעתיים מוצגת הקולקציה החדשה באולם שבמלון דן אכדיה, ובעלי החנויות שהזמין, מגיבים אליה בחיוב. "לא לקחתי המלצות על קמר מהמורים שלה" הוא מחייך, "אם יש קליק והמעצב מבין את הפוקוס של החברה, אפשר להתחיל לעבוד במיידי וזה מה שקרה עם אדר".

את העורות הם קונים באיטליה. חלקם לא הרשימו מספיק את המעצבת הצעירה, אז פנו איתם לאמנים כדי שיציירו עליהם ויוסיפו הדפסים. המחירים בהתאם, לא שווים לכל נפש. תיקים לעבודה וליום יום עולים בין 600 ל-1350 שקלים. תיקי ערב עולים 250-450 שקלים.

מי שיכולה להרשות לעצמה תיק במחירים האלה, מקבלת פריט שהושקעה בו הרבה אהבה. למעצבת בכלל, מסתבר, קשר מלידה לחברה. אמה עבדה במפעל גבעוני בנס ציונה כשהיתה בהריון עם אדר. כשבגרה אדר, תושבת נס ציונה, נסגר המעגל.
"אני מאד אוהבת תיקים וההצעה של אהוביה לעבוד עם החברה גורמת לי להרגיש ברת מזל" קמר אומרת "כשאני מסתכלת על יריעת עור אני יכולה כבר לראות את התיק, איך אני אקפל ואכווץ אותה ואגיע לתוצאה שיש אצלי בראש.

תיקי גבעוני נמכרים ב-80 חנויות ברחבי הארץ. לבירור החנות הקרובה למקום מגוריכם, טל': 08-9407303.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully