וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולנו דוגמנים

רותם רוזנטל

28.2.2006 / 11:22

חברות האופנה חזק בטרנד: סלבס במקום דוגמנים מקצועיים. מאיה בוסקילה ומיכל אמדורסקי מייבשות את הבנות של בטי

נראה שבעלי חברות האופנה מרגישים לאחרונה שדוגמניות לא מעניינות מספיק. מה הפיתרון? לקחת סלב שנראה/ת טוב או לחילופין, לעשות לו או לה דיאטה דרסטית ומתוקשרת ולקבל הרבה חשיפה.

הקיץ, כל מה שבעל חברת אופנה ששואף ליצור עניין צריך לעשות הוא לא להרים טלפון לבטי רוקוואי אלא להדליק את הטלוויזיה, עדיף בפריים טיים ולהתחיל לזפזפ. רוצה אותה אחראית כמו מגישת חדשות? נועזת כמו פאנליסטית בתכנית בנות? מוזיקלית כמו בערוץ 24?, כולם כבר קפצו על הסירה, אל תישאר מאחור. רק תבחר לך את הפרצוף המתאים והנה, גם לך יש פרזנטורית שהיא לא-דוגמנית.


בעולם כבר הבינו מזמן את הטריק. דיוויד בואי הצטלם עם אישתו, הדוגמנית אימאן לדונה קארן, ג'ניפר לופז ואומה ת'ורמן עשו את לואי ויטון בשנה שעברה, האלי ברי ומדונה דגמנו לורסאצ'ה, סוזאן סרנדון וג'וליאן מור חפפו בלוריאל והרשימה רק הולכת ומתארכת עם חלוף העונות.

אנשי יחסי הציבור מודים שהסלב עולה יותר מדוגמן אך מציינים כי מדובר בהשקעה משתלמת. ליהוק של כוכבת עם קריירה מצליחה יוצר תדמית נכונה, ממידית ויוקרתית למותג. כמובן גם שהרבה יותר קל ליחצן את מאיה בוסקילה מצמצמת היקפים כדי לנשום בחופשיות בבגד ים מידה 36, מאשר לנסות לרגש עם דוגמנית אנונימית.

עכשיו זה רשמי: אני יפה

תופעת הסלבז כדוגמנים נמצאת איתנו כבר שנים אבל הקיץ מדובר בהתגברות מסויימת. דפנה ארמוני דגמנה בזמנו למתאים לי, דנה דבורין למאוזנר, שני פרידן, זוגתו של אביב גפן, הצטלמה לקטלוג של מעצבת האופנה נירית לבב בקיץ שעבר, ענת עצמון ואביגיל אריאלי דגמנו לרינה צין והחשיפה של יעל בר זוהר ויהודה לוי בפוקס היא כל כך גדולה שכבר לא ברור אם הם יותר דוגמנים או שחקנים.

מבחינת הפרזנטורים המוכרים מדובר בעוד דרך למנף את הקריירה. כשגילת אנקורי מדגמנת לאופנת מאוזנר או לימור גולדשטיין מצטלמת לדורית שדה, הן מקבלות מעין גושפנקה רישמית לכך שהן ניראות מספיק טוב בכדי להוביל קמפיין. אצל המפיק הבא שיחפש מישהי לתפקיד של אישה בשלה שניראת טוב, שתיהן כבר יהיו צרובות בתודעה.

מי יצלם את נינט?

במיקרה של מיכל אמדורסקי וחברת בגדי הים סי יו, הזמרת מרוויחה מהשידוך. ההופעה של אמדורסקי בנויה בין השאר על יכולותיה כפרפורמרית וצילומים של גוף הרקדנית החטוב שלה, בבגד ים, רק מעלים את מקדם המשיכה שלה.

במקרה של מאיה בוסקילה היה מדובר במהלך מפתיע משהו. בוסיקלה זכתה לפופולריות גם בשל הופעתה הסקסית. לכאורה לא היה צורך ללכת עוד צעד קדימה ולהצטלם בבגד ים. אבל הזמרת וסוכניה כנראה שואפים להכות בברזל בעודו חם, וליהנות מהצעות מניבות כלכלית. חשיבה שלא בהכרח מעידה על חשיבה לטווח ארוך בתכנון הקריירה.

הטרנד החדש כמובן גם מזמן לסלבז הכנסה נוספת ומשתלמת. נו, שוב סכומי הכסף מוזרמים לאותם אנשים ולא מחולקים באופן שווה בין כל פועלי תעשיית הזוהר. עכשיו נותר רק המעוז האחרון – נינט. טייב כבר מפרסמת חברה סלולרית, מי יהיה הראשון שיצליח להכניע את המותג המשגשג שהוא כמובן גם בחורה יפה ומרשימת נתונים, לטובת חברת האופנה שלו. לא נסרב גם לשירי מימון מדגמנת רנואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully