וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הום קוטור: מקבלים את עונת החורף עם מגמות עיצוב בולטות

הטרנדים הבולטים בעיצוב פנים לחורף 2024 כוללים מנעד של סגנונות וצבעים המתמקדים בנוחות ובאסתטיקה ייחודית. החורף הקרוב מתאפיין בשילוב של צבעים עשירים וניטרליים, הרחבות פונקציונליות, ופריטים אישיים המאפשרים התאמה אישית. ליקטנו את המגמות המובילות

קולקציית פאלפ של רוש בובאה לפיטרו הכט. יחצ,
קולקציית פאלפ של רוש בובאה לפיטרו הכט/יחצ

החורף מגיע, והטרנדים הבולטים בעיצוב פנים לעונה ב-2024 כוללים מנעד של סגנונות וצבעים המתמקדים בנוחות ובאסתטיקה ייחודית. החורף הקרוב מתאפיין בשילוב של צבעים עשירים וניטרליים, הרחבות פונקציונליות, ופריטים אישיים המאפשרים התאמה אישית.


הום קוטור- "פיטרו הכט" מקבלת את עונת החורף שבפתח עם מגמות עיצוב בולטות שיחממו כל בית, ובמיוחד את המרחב האישי שלנו.

גוונים כהים

בעונה הקרובה נוכל לראות שקשת הצבעים הכהים כמו כחול, חום, ירוק ובורדו תופסת מקום מרכזי בעיצוב פנים. גוונים אילו מעניקים לחלל עומק ותחכום, ומשתלבים היטב עם פריטי ריהוט בהירים יותר כדי ליצור ניגוד מרהיב. דוגמא לכך נוכל לראות את ה-Pulp שיתוף הפעולה הראשון בין המעצב הקטלוני אאוג'ני קויטלט לבין Roche Bobois, וכולל מגוון שולחנות, כיסאות וכורסאות. הקולקציה מתאפיינת באסתטיקה ביומורפית, הרחוקה מקווים ישרים ומזמינה גימור מעודן בגוון בורגנדי. בנוסף, בשולחן דגם Pulp ישנו שילוב מקסים של פלטה בגוון מט (גימור FENIX) ושאר השולחן בגוון מבריק. כמו כן השולחן מגיע גם באופציית עץ 'אש' במס' צבעים.

גווני "גרייג':

שילוב של אפור ובז', מציע גוון ניטרלי המוסיף חום ואווירה עכשווית לכל חלל. גוון זה פופולרי במיוחד בעיצוב חללים קטנים, מאחר והוא מעניק תחושת מרחב ואור. לדוגמא הקולקציה של Ditre Italia לשנת 2024 מציגה פרשנויות עכשוויות לריהוט איטלקי קלאסי, תוך שימור המסורת המוקפדת של המותג בעיצוב ובייצור רהיטים יוקרתיים ואיכותיים עם הרבה אפור ובז' לצד זריקת צבע דומיננטי.

עוד בוואלה

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה
דיטרה איטליה להשיג בפיטרו הכט -קולקצייה 2024. יחצ,
דיטרה איטליה להשיג בפיטרו הכט -קולקצייה 2024/יחצ

ריהוט ומרחבים מרחיבים:

תוספות כמו מטבח שני או מחסן שירות מאחורי המטבח הראשי מאפשרות לאירוח מושלם תוך שמירה על הסדר והניקיון במטבח הראשי. הרחבות אלו מציעות פונקציונליות גבוהה ושטח אחסון נוסף.

פריטים אישיים ומודולריים:

בעיצוב פנים, ישנה חשיבות לגיוון אישי ויכולת התאמה אישית. שימוש בפריטים מודולריים המאפשרים התאמות שונות ותצורות מרובות מאפשרים גמישות בעיצוב ומראה ייחודי ואישי. הקולקצייה של מותג העל Fendi CASA מציעה גרסאות מגוונות של ספות להתאים אותה בצורה מודולרית לכל חלל וכך לייצר אינספור קומפוזיציות שונות. לדוגמא, ספת Fendi F-Affair מעוצבת על סמך הלוגו האייקוני FF של Fendi. היא אקלקטית ומשחקית, עם מושבים מודולריים שמתאימים זה לזה באופן אינטימי, ומייצרים אפשרויות עיצוב וצבע אינסופיות. האיזון ההרמוני בין הקונספט לנוחות מתבטא בפתרון ישיבה רב-תכליתי ומזמין.

פנדי קאסה להשיג בפיטרו הכט. יחצ,
פנדי קאסה להשיג בפיטרו הכט/יחצ

אלמנטים טבעיים:

הכנסת אלמנטים טבעיים כמו עצים, צמחים, וחומרים טבעיים אחרים מוסיפה חמימות ותחושת חיבור לטבע בתוך הבית. הצמחים מעניקים תחושת חיים ורעננות לכל חלל בבית. לדוגמא, המותג האטלקי Porada מציג את קולקציית Twenty-Three העונה, בצבעוניות נטרלית המשלבת צבעי אדמה, כאשר מילת המפתח היא המשכיות. הפריטים בקולקצייה החדשה מספקים את השילוב המושלם בין חומרי גלם ייחודיים לעץ מהוקצע יפהפה הבולטים במודלים החדשים. העץ, כחומר גלם, שימש מאז ומעולם כמרכיב מרכזי ודומיננטי בעיצוב הבית כשם נרדף לחמימות ואסתטיקה טבעית הקורצת לטבע.

פוראדה להשיג בפיטרו הכט. יחצ,
פוראדה להשיג בפיטרו הכט/יחצ

לירון בלומנר סמנכלית שיווק בפיטרו הכט מוסיפה: " למרות המגמה של הכנסת צבעים, עדיין בחללים של החדר שינה ובבחירות בדים אנשים עדיין בוחרים צבעים רכים ובהירים יותר שמעניקים תחושה של נופך קליל. שילוב של צבעוניות חזקה ודומיננטית נוכל לראות גם בבחירות של אקססוריז שמכניסים דומיננטיות לחלל".

מחירים: בהזמנה אישית. את המותגים DITRE ITALIA, ROCHE BOBOIS,PORADA, FENDI CASA להשיג בפיטרו הכט מדינת היהודים 60, הרצליה פיתוח ומתחם DCITY, מעלה אדומים.

  • עוד באותו נושא:
  • עיצוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully