וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הד למציאות של כולנו: תערוכה מטלטלת נפתחת ביום שישי

דניאלה פז אורה מציגה בתערוכת יחיד "האור בקצה המנהרה" את המציאות שלה ושל כולנו. הפתייחה תתקיים ביום שישי בגלריית PRIMITIVE DESIGN לעיצוב ואמנות בתל-אביב

דניאלה פז אורה. יחצ,
דניאלה פז אורה/יחצ

"האור בקצה המנהרה", תערוכת היחיד של דניאלה פז אורה, תצא לדרך ביום שישי ה-1.11.2014 בשעה 12:00 בגלריית PRIMITIVE DESIGN לעיצוב ואמנות בתל-אביב.

בתערוכה תוצגנה כ-30 יצירות אמנות בגדלים שונים של האמנית דניאלה פז-אורה. היצירות נוצרו במלחמה ובמקביל לתחילתו של שיפוץ חיצוני בבניין בו היא מתגוררת, ולכן יש בהן הד לא רק למציאות הפרטית שלה, אלא גם למציאות הרחבה בה אנו חיים. דניאלה לקחה את המצלמה והחלה לתעד, כשהיא חוקרת את המנהרה כמסלול מעבר בין מצבי קיום. וכל יצירה מציעה דיאלוג מרתק בין עולמות הפוכים.

אישה בצהוב - קולאז'. דניאלה פז אורה,
אישה בצהוב - קולאז'/דניאלה פז אורה

ביצירתה עושה פז-אורה שימוש בארכיטיפ המנהרה, כמפגש בין פנים וחוץ ובין ישן לחדש דרך צילום, ציור וקולאג' וכך מחברת בין מציאויות קרובות ורחוקות.

בעבודות המוצגות בתערוכה יש תהליך התפתחות. בצילומים פז-אורה מציגה דיאלוג בין הבית והאור הפנימי והחיצוני, בקולאג'ים היא עוסקת בפרוק ובהרכבה עצמם, ובציורים היא מציגה את המצב החדש.

העבודות שיצרה מהדהדות את תמונת המצב בבית, בארץ ובעולם. מצב בו מבנים ישנים מתמוטטים ומתפרקים ואחרים מתחילים אט אט להיבנות תחתיהם. בתערוכה חוט רעיוני עובר בין היצירות, מקשר בין העולמות ומשרטט תהליך של אבולוציה. עולם בו שוררים כאוס וחשך חובר אל עולם בו מתקיים האור ומזכיר לנו את האפשרות לתיקון ותקווה חדשה.

sheen-shitof

עוד בוואלה

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
דניאלה פז אורה. יחצ,
דניאלה פז אורה/יחצ

דניאלה פז אורה: "זהו מסע של גילוי, שבו אני "מוצאת" את השתקפותי במציאות שמקיפה אותי. כאשר אני יוצרת, מצלמת, מציירת, כותבת, אני לא שואלת את עצמי שאלות. אני נעה קדימה, פועלת באמונה ובאינטואיציה, מתמסרת למעשה".

דניאלה פז-אורה, בעלת עבר עשיר בעולם האופנה, האמנות והתרבות. ערכה את מדורי האופנה והעיצוב במגזינים "עולם האישה" ו"את" וכיום בעלת בלוג בתחומי אופנה, אומנות, עיצוב ולייף סטייל. בנוסף, עוסקת בציור, צילום, כתיבה, מרצה ויזמית בתחומי לייף סטייל ואומנות.

האור בקצה המנהרה

  • פתיחה חגיגית: 1 נובמבר 2024 בשעה 12:00
  • אוצר: אבי בורלא
  • גלריית עיצוב: פרימיטיב רח' יהודה הלוי 77, תל-אביב יפו
  • התערוכה תוצג עד תאריך 15.12.24
  • שעות פתיחה: א-ה 9.00-18.00, שישי 9.00-14.00
  • עוד באותו נושא:
  • תערוכה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully