וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נכנסה ללופ: הזכייה המרגשת של מעצבת העל הישראלית

זכייה של יוצרים ישראליים בפרסים בינלאומיים נחשקים היא תמיד מרגשת, בפרט בתקופה כה מורכבת כמו זו שאנחנו עוברים. צבייה קזיוף זכתה בתחרות ה- LOOP Design Awards - מהיוקרתיות בעולם בענפי האדריכלות, עיצוב הפנים והמוצר ותכנון הנוף

עיצוב צביה קזיוף. עמית גושר,
עיצוב צביה קזיוף/עמית גושר

תחרות LOOP Design Awards הבינלאומית הפכה בשנים האחרונות לאחת הנחשקות בזירות העיצוב והאדריכלות ולא בכדי. הודות לפלטפורמה הייחודית, שנוסדה במטרה להוקיר יצירתיות וחדשנות שמפגינים יוצרים מוכשרים מרחבי העולם, זכינו להכיר כמה מאנשי המקצוע שעושים חיל בתחומם ונחשבים לשם דבר.

אחת מהן היא לא אחרת מהישראלית צביה קזיוף - בעלת משרד המתמחה בתכנון ובעיצוב פרויקטי יוקרה ובוטיק במגזר הפרטי והמסחרי- שקטפה את המקום הראשון בתחרות לשנת 2024 הודות ללובי שתכננה בפרויקט מגורים שאפתני בבאר יעקב, של חברת הבניה גיא & דורון, הכולל 17 בניינים בשכונה המיועדת למשפחות צעירות ובה חלק לא מבוטל מהדירות נבנו במסגרת פרויקט מחיר למשתכן

עיצוב צביה קזיוף. עמית גושר,
עיצוב צביה קזיוף/עמית גושר
עיצוב צביה קזיוף. עמית גושר,
עיצוב צביה קזיוף/עמית גושר

"אני שמחה ונרגשת לזכות בפרס הבינלאומי החשוב הזה בטח בעת הזאת, ומודה לחברת גיא & דורון לוי שכבר שנים מאמינים במשרד ובמוצר האיכותי שהם מקבלים בתמורה", מסרה קזיוף עם היוודע על זכייתה. "אוכלוסיית היעד של הפרויקט, שמורכבת ברובה ממשפחות עם ילדים, היא שהכתיבה את תכנון הלובאים, והחזון שעמד לנגד עיננו היה לייצר עבורם סביבת מגורים קוסמופוליטית שהיא timeless, ותיוותר רלוונטית ואהובה גם בעוד שנים. הלובי מינימליסטי ומעוצב בקו קליל וצעיר, על טהרת הגוונים החמים והמרגיעים והחומרים הארצישראליים כדוגמת טיח קטיפתי, עץ ופליז- זאת במטרה ליצור קו נקי וקלאסי ועם זאת מהוקצע ועדכני".

עיצוב צביה קזיוף. עמית גושר,
עיצוב צביה קזיוף/עמית גושר
עיצוב צביה קזיוף. עמית גושר,
עיצוב צביה קזיוף/עמית גושר
מעצבת פנים צביה קזיוף. יהודית הופמן מג'ר,
מעצבת פנים צביה קזיוף/יהודית הופמן מג'ר

פאנל השופטים שבחר להעניק לקזיוף את המקום הראשון כלל אנשי מקצוע מובילים מרחבי העולם, כמה מהבולטים שבהם הם מאוריציו מאוסי- מנהל ושותף בכיר במשרד Zaha Hadid Architects בבריטניה; פיטר ווקר האוסטרלי מ-Cumulus Studio, שמוכר בעולם כאדריכל פורץ דרך; לורנס קים מאוניברסיטת פוסאן בדרום קוריאה, שמוביל פרויקטים אדריכליים רב תחומיים (ובדגש על תכנון עירוני) וצלמי האדריכלות המובילים: הפורטוגלי פרננדו גררה מ-FG+SG והצמד האמריקאי ארתורו ולורן אנגל- בעלי הסטודיו המוערך Arturo+Lauren.

לצפייה בגלריית הפרויקטים של קזיוף היכנסו ללינק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully