וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האמבטיה שמככבת בבית אקולוגי בעל עיצוב מהפכני באוסטריה

כשקיימות נפגשת עם עיצוב: האמבטיה של קלדוויי משתלבת היטב בנוף

אמבטיית קאלדווי. יחצ,
אמבטיית קאלדווי/יחצ

קיימות נפגשת עם עיצוב ברשות המקומית של Winzendorf-Muthmannsdorf באוסטריה בבית פרטי ,המצוי בהרמוניה עם הטבע, מוקף גפנים ובשטח משופע של כ-1,600 מטר מרובע.

הבית הנדיר משלב מהפכה עיצובית בכל קומה וקמה כאשר השיא הוא בחדר האמבטיה. הארכיטקטורה המובהקת והאוהבת טבע ניכרת מבחוץ, בצורת חיפוי מפוחם המשמש את החזית. שיטות בנייה בנות-קיימא מודגמות בכל הבית המואר והפתוח, עד לחדר הרחצה, כאן, בהתאם לקונספט האקולוגי הכולל, האדריכל אוליבר שטיינבאואר, בעל המשרד STEINBAUER architektur+design, התקין אמבטיית Conoduo מבית KALDEWEI, אמבטיה העשויה מאמייל פלדה בת-קיימא. אמייל הפלדה ניתן למיחזור ב-100% ועמיד במיוחד לאורך זמן.

החדרים בקומות התחתונות נשלטים על ידי תקרות בטון מנופחות בחול, פלדה, ריצוף חשוף וחלונות גדולים. החדרים משלבים קוריאן לבן, עץ אלון משומן טבעית וחריצי אור דיסקרטיים הפונים למזרח. כל הרהיטים המובנים נוצרו מאלון פרא מוברש, והם משולבים עם חלקים בודדים העשויים משיש אנגלסברג מהמכרה הסמוך. מרתף היין הוא עוד נקודת שיא עיצובית, שקוע עמוק באדמה לשליטה אופטימלית בטמפרטורה.

אמבטיית קאלדווי. יחצ,
אמבטיית קאלדווי/יחצ

"מאחר שהמגרש הוא כרם שבבעלות המשפחה במשך דורות, יצירת מבנה שהיה על-זמנית ובהרמוניה עם הטבע הייתה בראש סדר העדיפויות מההתחלה," אומר האדריכל אוליבר שטיינבאואר.

הלקוח רצה אלגנטיות ואקולוגיה בכל מקום, כולל בחדר הרחצה. חדר הרחצה ממוקם בקומת ביניים. במרכזו נמצאת אמבטיית Conoduo שקועה מבית KALDEWEI, עם נוף ממוסגר לכיוון הר אנגלסברג בצפון-מערב. גם כאן, המיקוד בשיטות בנייה אקולוגיות ניכרת מהחומר המשמש לאמבטיה. ה-Conoduo עשויה מאמייל פלדה של KALDEWEI, סימביוזה מעולה של פלדה וזכוכית. אמייל הפלדה מיוצר על ידי KALDEWEI מחומרי גלם טבעיים. בסוף חייה השימושיים, היא ניתנת למחזור מלא. המשטח המזוגג של האמבטיה עמיד במיוחד, היגייני וקל לניקוי. KALDEWEI מגבה את העמידות היוצאת דופן שלה עם אחריות ל-30 שנה. "אמבטיית אמייל הפלדה משתלבת בצורה מושלמת עם התכנון המרחבי הפתוח אך המגוון ועם החומריות הטבעית המופחתת של הנכס," אומר אוליבר שטיינבאואר.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully