וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המזרן הזה נמכר גם ברשתות השיווק. בדקנו אותו

דוד רוזנטל

27.10.2024 / 10:13

קבוצת קיבוץ השלושה השיקה מזרני ויסקו אורטופדיים או יחידים שנמכרים במחיר שווה לכל נפש ברשתות מזון ושיווק. האם יש בכך כדי להעיד על איכותם? בדקנו

מזרן ויסקו קיבוץ השלושה. אלעד גונן,
מזרן ויסקו קיבוץ השלושה/אלעד גונן

בשנים האחרונות כריות ומזרנים שעשויים מספוג ויסקו הפכו פופולרים. הספוג הזה, המוכר גם בכינויו "ספוג זיכרון", פותח על ידי נאס"א כאשר מטרתו הראשונית הייתה בכלל להבטיח נוחות ובטיחות לאסטרונאוטים בעת השיגור לחלל. עם הזמן, הוא הפך מרכיב מרכזי במוצרים רבים, ביניהם מושבים לרכב ונעליים, אך בעיקר במזרנים ובכריות. הספוג הנהדר הזה מגיב היטב לחום של הגוף וללחץ שלו, מתעצב בהתאם לצורה שלו ומספק תמיכה נקודתית לאורך הלילה.

קבוצת 'קיבוץ השלושה' אשר נכנסה לראשונה לתחום מזרני השינה, משיקה מזרני ויסקו (Everest) מזרן אורטופדי יחיד או זוגי, בכל המידות, שניתן יהיה להשיג ברשתות המזון והשיווק ברחבי הארץ. מזרני הויסקו של קיבוץ השלושה מתבססים על מודל אמריקאי. המזרנים פותחו בטכנולוגיה מתקדמת הכוללת ספוג ויסקו, מערכת קירור ייחודית, כביס וקל לניקוי, ספוג זיכרון מתקדם המעניק חווית שינה מפנקת עבור הלקוח לאורך כל הלילה, עם 10 שנות אחריות.

ומה אומר הנסיין שלנו?

מזרן ויסקו קיבוץ השלושה. אלעד גונן,
מזרן ויסקו קיבוץ השלושה/אלעד גונן

"הדבר הכי טוב שאפשר לומר על מזרן הוא שיש תחושה שהוא כל הזמן היה שם, וכשהתנסינו לאורך ימים ארוכים במזרן ויסקו האורטופדי של קיבוץ השלושה - זו אכן הייתה התחושה. לא הרגשנו צורך להתרגל לדבר, שכן הרגשנו כאילו המזרן הזה נועד עבורנו, עבור הגוף שלנו ועבור השינה שלנו. אחרי שנים שבהן ישנו על מזרנים שעשויים מקפיצים או מלטקס, התנסינו לראשונה בשינה על מזרן ויסקו והחוויה הייתה פשוט מצוינת. דגם ה"אוורסט" של קיבוץ השלושה לא היה קשה מדי ולא רך מדי, אלא בדיוק במידה המתאימה. עוביו הוא 25 ס"מ, מה שמעניק לו עומק ומאפשר שינה איכותית ונטולת הפרעות".

מזרן הויסקו של קיבוץ השלושה נמכר עם 10 שנות אחריות כאשר ההבטחה היא שהוא עמיד לאורך שנים ולא משנה את צורתו או מתכלה. המחיר שלו שווה לכל כיס - החל מ-700 שקל למזרן יחיד והחל מ-1,300 שקל למזרן זוגי. ניתן להשיג אותם אפילו ברשתות המזון השיווק ברחבי הארץ, כמו רמי לוי, חצי חינם, שופרסל אונליין, הום סנטר, אושר עד ורשת קינג סטור.

הנסיין מסכם: "לאחר שהתנסינו בו אנחנו יכולים להעיד שאין במחיר הנמוך כדי להפחית מאיכותו".

  • עוד באותו נושא:
  • מזרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully