וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברים לשעון חורף? גם הבית צריך להיות מוכן

מומחי מותגי הלייף סטייל המובילים ורדינון ונעמן עם עצות פרקטיות לסידור המצעים והמגבות, ארגון חדר האמבטיה וארונות המטבח

בלילה שבין 26 ל-27 באוקטובר 2024 (בין שבת לראשון) תעבור ישראל לשעון חורף. מזג האוויר כבר נעים ונוח במהלך היום והלילות הופכים להיות קרירים. זה אומר שאין מנוס וחייבים להתפנות לאחת המטלות המייגעות והמתסכלות רבים מאיתנו - סידור הבית לקראת עונת החורף. מומלץ לא להסתפק רק בסידור ארונות הבגדים, אלא להכין לקראת המעבר לעונה הקרה גם את ארונות המטבח, המצעים ואת חדר האמבטיה.

כדי להפוך את משימת הארגון לנוחה, יעילה ונעימה יותר, הכינו מומחי מותגי הלייף סטייל המובילים ורדינון ונעמן מספר המלצות פרקטיות אותן ניתן ליישם בקלות.

מסדרים את המצעים והמגבות

לקראת החורף חשוב לארגן מחדש גם את ארון המצעים - ורדינון מצעי ג'רסי מיקס אנד מץ'. תמי בר שי,
לקראת החורף חשוב לארגן מחדש גם את ארון המצעים - ורדינון מצעי ג'רסי מיקס אנד מץ'/תמי בר שי
  • 1. אם המצעים שלכם מאוכסנים במגירת מצעים, אל תסדרו אותם אחד על השני, כי קשה להגיע למצעים שבתחתית. העדיפו "להעמיד" את המצעים על צידם. אם אין לכם מגירת מצעים מתחת למיטה וארון הבגדים שלכם מלא בבגדים - צרו לכם ארון ייעודי למצעים ומגבות. תוכלו להשתמש בארון שירות צר שלא תופס הרבה מקום.
  • 2. את המצעים ניתן לסדר באחד משני אופנים: לפי סטים או לפי קטגוריה - סדינים, ציפות וציפיות לחוד, כל קטגוריות בערמה נפרדת. אם מסדרים לפי סטים, כדאי להכניס כל סט מצעים לתוך אחת מהציפיות של הסט, כך גם תשמרו על סדר ותחסכו בשטח אחסון וגם תרכזו את כל חלקי הסט יחד. אם אתם דווקא בעניין של קטגוריות, כדאי להחזיק מצעים בשיטת מיקס אנד מאץ' כך שכל מה שתוציאו מהארון תמיד יתאים אחד לשני.
  • 3. ומה לגבי המגבות? ראשית, מומלץ למיין את המגבות מעת לעת ולרענן את המלאי. כדאי לאחסן אותן בקטגוריות בהתאם לשימוש: מגבות רחצה במקום אחד, מגבות ידיים / פנים בנפרד ומגבות אורחים בחדר האורחים.
  • 4. מגבות אפשר לקפל ולהניח בערמה או לאחסן אותן מגולגלות, כך יותר נוח לשלוף מגבת מהארון. מקפלים אותן לשתיים או לארבע (תלוי בגדול המגבת ובעומק המדף) ומגלגלים. ממש כמו בבית מלון.

סידור חדר האמבטיה

תצטיידו בשטיחונים פרוותיים נעימים שיבטיחו מגע מלטף וחמים לכף הרגל - ורדינון 99.9 שקל. תמי בר שי,
תצטיידו בשטיחונים פרוותיים נעימים שיבטיחו מגע מלטף וחמים לכף הרגל - ורדינון 99.9 שקל/תמי בר שי

אין כמו מקלחת חמה ומפנקת בחורף. היערכות וארגון נכונים לקראת העונה הקרה יסייעו להוציא את מירב התועלת מהשהות בחדר האמבטיה ולהאריך את חוויית הפינוק גם אחרי. אז מה כדאי לקחת בחשבון ועל מה לשים דגש? בדקנו עם המומחים של ורדינון ונעמן.

  • הכינו מראש חלוקי אמבטיה. ברגע שתסיימו את המקלחת, תמצאו את עצמכם קופאים מקור. אחת מהדרכים להתמודד עם המצב הזה היא לרכוש חלוקי אמבטיה שישמשו אתכם בקביעות. מדובר על חלוקים שעוטפים אתכם לגמרי, כך לא תמצאו את עצמכם מתמודדים עם קור עז.
  • תתקינו תנור חימום איכותי. דרך נוספת להתמודד עם קור באמבטיה היא להצטייד בתנור חימום איכותי. תפעילו אותו לפני הכניסה למקלחת ותקבלו תוך דקות ספורות חדר חם ונעים.
  • הוסיפו מחמם מגבות. מחמם מגבות הוא מתקן שעליו אתם מניחים את המגבת לפני שאתם משתמשים בה. המתקן יחמם את המגבת ויגרום לה להרגיש נעימה במיוחד בעת ההתנגבות עצמה. מעבר לתחושת הנעימות, מגבת חמה תהיה מגבת שתייבש אתכם במהרה.
  • תרכשו שטיחוני אמבטיה. המגע של הרגליים עם הרצפה הקרה עשוי להיות כזה שתרצו להימנע ממנו. יש כאלה שרוכשים מגבות לרצפה, אך בכל פעם יהיה עליכם להחליף אותן. שטיחוני אמבטיה נועדו בדיוק למשימה הזאת. השטיחים כשלעצמם מאוד עבים, מה שימנע מכם להרגיש את הקור מהרצפה. בו בזמן הם מחזיקים מעמד לכמה שימושים, מבלי שתצטרכו להוציא שטיחון אמבטיה חדש.

סידור ארונות המטבח

סדרו את הסירים בערמות לניצול מקום אחסון מקסימלי - נעמן. תמי בר שי,
סדרו את הסירים בערמות לניצול מקום אחסון מקסימלי - נעמן/תמי בר שי
  • 1. צריכים מקום לכל הסירים והמכסים שלהם? סדרו את הסירים בערמות, אחד בתוך השני, לפי הגודל, והעמידו את המכסים בצד. אם המכסים נוטים לגלוש מטה ולא נשארים עומדים - הציבו מחיצה בתוך המגירה. גם מחבתות מאחסנים בערמה, אבל דואגים לשים יריעות בד או מגבות נייר בין המחבתות כדי שלא יישרטו.
  • 2. היצמדו לכלל "מה ששמיש - נגיש". כלים, מחבתות, סירים ותבלינים בהם אתם משתמשים בתדירות גבוהה צריכים להיות בהישג יד. כלי אירוח וסטים יוקרתיים של קרמיקה שיוצאים רק בחגים אפשר למקם בארונות עליונים.
  • 3. את כפות העץ וכלי הששת מאחסנים במגירה שמתחת לכיריים, כדי שיהיו זמינים תוך כדי בישול. אין לכם מגירה או שאתם מבשלים בכיריים מעל תנור? העמידו את הכפות וכלי הבישול בתוך כלי ייעודי על השיש ליד הכיריים.
  • 4. חוסכים מקום: העדיפו מיכלי אחסון מתקפלים עשויים סיליקון לניצול יעיל וחסכוני של מגירות המטבח. הם מתקפלים לשליש מגודלם ובזכות המכסים שלהם ניתן לערום אותם אחד על השני. בנוסף למתקפלים, מיכלים שקופים מזכוכית או מפלסטיק יעשו לכם סדר במזווה. אם חסר לכם מקום - העדיפו מיכלי אחסון וקופסאות מרובעים ומלבניים שמנצלים את שטח הארונות, המגרות והמדפים טוב יותר.
  • 5. לכולנו יש מגירת פיצ'פקעס במטבח עם מספריים, גומיות, קליפסים לשקיות, מצתים ושאר ירקות. סדרו אותם בסלסלות קטנות או היעזרו במחיצות כדי לשמור על הסדר במגירה.
  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully