וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

H&M HOME משתפת פעולה עם טרמינל לעיצוב בת ים ונותנת במה לאמנים צעירים

במסגרתו יוצעו למכירה יצירותיהם הייחודיות של שני אמנים צעירים ומבטיחים: אלה אוזן ודין מנשרוף, שניהם בוגרים של חממת המעצבים בטרמינל. היצירות ימכרו בחנויות H&M HOME שבקניון עזריאלי תל אביב, עזריאלי ראשונים וקניון רננים החל מהיום

H&M HOME. דין מנשרוף,
H&M HOME/דין מנשרוף

מותג עיצוב הבית H&M HOME הכריז על שיתוף פעולה מקומי עם טרמינל עיצוב בת-ים, במסגרתו יוצעו למכירה יצירותיהם הייחודיות של שני אמנים צעירים ומבטיחים: אלה אוזן ודין מנשרוף, שניהם בוגרים של חממת המעצבים בטרמינל. היצירות ימכרו בחנויות H&M HOME שבקניון עזריאלי תל אביב, עזריאלי ראשונים וקניון רננים החל מהיום.

שיתוף הפעולה בין H&M HOME לטרמינל עיצוב בת-ים נועד להעניק לאומנים צעירים במה ייחודית ולחשוף את עבודותיהם לקהל הרחב. שותפות זו תורמת לקידום סצנת העיצוב המקומית ומאפשרת ללקוחות להתרשם מיצירות מקוריות שמוסיפות ערך תרבותי-מקומי לחנויות H&M HOME, במטרה לעורר השראה וליצור מרחב עכשווי ואישי — מקום להרגיש בו בבית.

באמצעות שיתופי פעולה H&M HOME שואפת לקבע את עצמה כיעד מרכזי בתחום עיצוב הבית, תוך חקירת רעיון הבית לא רק כמקום פיזי אלא גם כחוויה, ומציעה עיצוב מודרני ואיכות במחיר הטוב ביותר, בדרך מעוררת השראה.

H&M HOME. אלה אוזן,
H&M HOME/אלה אוזן

אלה אוזן היא אומנית ומומחית בתחום הבינה המלאכותית. אוזן יוצרת נרטיבים חזותיים המשלבים טכניקות דיגיטליות חדשניות עם אסתטיקה נצחית. יצירותיה הוצגו בתערוכות מוכרות ברחבי העולם ופורסמו במגזינים בינלאומיים. אלה עבדה עם מותגים כמו Nike ו-Dove, ומשמשת כיועצת בתחום היצירה באמצעות בינה מלאכותית למוסדות כמו מכון ויצמן למדע.

דין מנשרוף הוא אמן טקסטיל ומעצב גרפי, בוגר המחלקה לתקשורת חזותית במוסררה. מנשרוף ידוע בהדפסים שלו המשלבים בין צורניות נאיבית לאבסטרקט חושני. עבודותיו מוצגות במגוון בתערוכות שונות.

טרמינל עיצוב בת-ים הוא מתחם עיצוב חברתי ייחודי, המוקדש לקידום עיצוב ישראלי וצמצום פערים חברתיים. המתחם, שהקימה עמותת "לצאת מהקופסא", מציע תוכניות הכשרה לקידום מעצבים עצמאים, לצד פעילות חברתית מגוונת: יש בו גם מפעל מוגן למתמודדי נפש בתהליך שיקום תעסוקתי, משתלה שיקומית, בית פודקאסטים, גלריה חברתית ואירועים. הדפסי האמנות של אלה אוזן ודין מנשרוף, שיימכרו בחנויות H&M HOME, הופקו ונארזו במפעל ''הלב הכתום'', המספק למתמודדי נפש כלים לחזרה לשוק העבודה ובכך תורם הן להתפתחותם האישית והן לקידום העיצוב בישראל.

טווח מחירים: גודל 30\40 129 שקל. גודל 50\70 159 שקל.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully