וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היא עקבה אחרי המעצבת באינסטגרם. בדירה הזאת הגיעה סגירת המעגל

שושה גולן לא ידעה שלה ולעוקבת הסמויה שלה יש עבר משותף בקיבוץ גינוסר. את ההווה הן כבר עיצבו ביחד בדירת הקבלן בנתניה, והוכיחו שכשהחיבור מושלם אפשר לצלוח כל אתגר

עיצוב שושה גולן - חלל ציבורי. שירן כרמל,
עיצוב שושה גולן - חלל ציבורי/שירן כרמל

"לכל בית יש סיפור, והסיפור שלנו מתחיל בקיבוץ גינוסר שהוא הבית שבו גדלנו, טל הלקוחה ואני. בעקבות פער הגילים לא הכרתי את טל והחיים גלגלו את שתינו לגור באותה שכונה. הסתבר שהיא עקבה אחרי באינסטגרם ומאוד אהבה. כשהם החליטו לרכוש דירה חדשה פנו אלי".

את הדברים הללו אומרת מעצבת הפנים שושה גולן, שמספרת על החיבור המיוחד: "מעבר לקשר הרגשי מדובר בלקוחות זהב, כאלה שסומכים עליך, קשובים, מחוייבים לתהליך וביצועיסטים - כל אותם דברים שתורמים להצלחת הפרויקט".

עיצוב שושה גולן - פינת האוכל. שירן כרמל,
עיצוב שושה גולן - פינת האוכל/שירן כרמל
עיצוב שושה גולן - סלון. שירן כרמל,
עיצוב שושה גולן - סלון/שירן כרמל
עיצוב שושה גולן - מטבח. שירן כרמל,
עיצוב שושה גולן - מטבח/שירן כרמל

מדובר בדירת קבלן בת 6 חדרים. "היתה לנו התלבטות אם להפוך לחמישה, לבסוף הלקוחות החליטו
שהחדר הנוסף חשוב ויהפוך לחדר עבודה/טלוויזיה/אירוח. הקטנתי אותו טיפה בתכנון, נפרדתי משרותי האורחים (כמובן לאחר הבנת הצרכים והרצונות של הלקוחות) ובכך ריווחתי את החלל הציבורי. תכננתי נגרות מיוחדת שעוטפת את קיר חדר העבודה, ממנה נכנסים אליו דרך דלת נסתרת. הרהיט ממשיך לסלון והופך למזנון ויש בו גם ספסל ישיבה ומלא מקומות אחסון לסדר והארגון של הבית".

"המטבח שתכננתי בבית סופר נוח ומרווח וכל פרט נלקח בחשבון בזמן התכנון. יש בו מזווה, פינת קפה כיפית שיש בה גם מקום למוצרי חשמל כגון המיקסר שנמצא בשימוש רב, אי מרווח עם מקומות ישיבה לכל המשפחה, משטחי עבודה גדולים ונוחים, מקום אחסון לבצל ותפוחי אדמה ומגירות נוחות לכלים וסכו"ם. הוא מתאים בול למארחת ובשלנית מפנקת כמו טל הלקוחה".

עיצוב שושה גולן - כניסה נסתרת לחלל העבודה. שירן כרמל,
עיצוב שושה גולן - כניסה נסתרת לחלל העבודה/שירן כרמל
עיצוב שושה גולן - חדר רחצה כללי. שירן כרמל,
עיצוב שושה גולן - חדר רחצה כללי/שירן כרמל
עיצוב שושה גולן - חדר שינה הורים. שירן כרמל,
עיצוב שושה גולן - חדר שינה הורים/שירן כרמל

"כיוון שזו דירת קבלן ליוויתי את הלקוחות לאורך כל הפרוייקט בשלבים השונים וכמובן מול מחלקת שינויי דיירים עם מתאמת השינויים. בכל פרויקט ישנה התנהלות שונה מול דרישות הקבלן ובפרוייקט הזה אפשרו לנו להגיע לשטח רק לאחר יישום התשתיות של החשמל, הבניה ויישום הריצוף והחיפויים".

במהלך הביקור עלו לא מעט קשיים. "גילינו שהתכנון בחדרי הרחצה לא בוצע לפי התוכניות שהעברתי לקבלן. דרשתי לפרק הכול ולבנות לפי התוכניות ולשמחתנו זה בוצע מחדש כפי שצריך. הסגנון בבית הוא מודרני והגוונים שנבחרו הם צבעי האדמה האהובים על הלקוחה ובאופן מודע או שלא מתכתבים עם הילדות שלנו בקיבוץ - גווני דשא, אדמה, חמרה וגופי תאורה מיוחדים שנדמה שנראים כמו ציפורים ופרפרים מרחפים והכל בקווים נקיים".

עיצוב שושה גולן - חדר ארונות + חדר שינה הורים. שירן כרמל,
עיצוב שושה גולן - חדר ארונות + חדר שינה הורים/שירן כרמל
עיצוב שושה גולן - חדר ילד. שירן כרמל,
עיצוב שושה גולן - חדר ילד/שירן כרמל
עיצוב שושה גולן - חדר הילדה. שירן כרמל,
עיצוב שושה גולן - חדר הילדה/שירן כרמל
עיצוב שושה גולן - חדר ילד. שירן כרמל,
עיצוב שושה גולן - חדר ילד/שירן כרמל

חדרי השינה טופלו גם הם בנגרות בהתאמה אישית, טפטים, פריטי טקסטיל וגופי תאורה. כל חדר הותאם לילד שגר בו לפי הצרכים והחלומות שלו. "חדר השינה של ההורים עוצב כמקום להירגע בו, להשקיט את הרעשים שבחוץ ולהתפנק. חדרי הרחצה תוכננו מחדש על מנת למקסם ולרווח אותם. היו לנו כמה אתגרים, כמו המיזוג שדרש כמה יועצים עד שפיצחנו אותו והתאמנו לדרישות הלקוחות".

ולסיום היא מסכמת: "בכל האתגרים עמדנו והתוצאה מדברת בעד עצמה, שילוב מנצח שלי עם לקוחות נפלאים".

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully