וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם השקעה של 4 מיליון שקל: דלקוב נכנסת לתחום המטבחים

המנכ"ל תמיר רז: "הכניסה לתחום המטבחים היא שלב נוסף בהתפתחות שלנו, שמטרתו להציע ללקוחותינו פתרונות מקיפים לאחסון ולעיצוב הבית"

עיצוב עדי אוריזין, מטבחי דלקוב. אלון שפירא,
עיצוב עדי אוריזין, מטבחי דלקוב/אלון שפירא

חברת דלקוב, המתמחה בייצור, תכנון וייבוא ארונות, יוצאת במהלך אסטרטגי ומתרחבת לתחום המטבחים, בהשקעה של 4 מיליון שקל. דלקוב, עם למעלה מ-30 שנות ניסיון ורשת בעלת 9 סניפים ברחבי הארץ, רואה בכניסתה לתחום המטבחים מהלך טבעי הממשיך את המסורת שלה כמותג ישראלי מוביל.

עיצוב מור חליפה, מטבחי דלקוב. אורית ארנון,
עיצוב מור חליפה, מטבחי דלקוב/אורית ארנון

לדברי תמיר רז, מנכ"ל דלקוב, "הכניסה לתחום המטבחים היא שלב נוסף בהתפתחות שלנו, שמטרתו להציע ללקוחותינו פתרונות מקיפים לאחסון ולעיצוב הבית, בתוך כך ארונות, מטבחים, פתרונות נגרות, חדרי ארונות, הכל תחת קורת גג אחת". לדבריו, "המטבחים, בדומה לארונות, מיוצרים בארץ, תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת ובחומרים איכותיים ובלעדיים המיובאים מאירופה. המטבחים שלנו לא רק יעמדו בסטנדרטים הגבוהים ביותר, אלא גם יכילו את האופי וההבנה הישראלית הייחודית".

sheen-shitof

עוד בוואלה

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מטבח דלקוב. מיכאל בק,
מטבח דלקוב/מיכאל בק

הלקוחות יחהנו משירות CUSTOM MADE כלומר, עיצוב המטבח יתבצע בשיתוף פעולה עם מעצבי החברה, תוך התאמה אישית לצרכים ולהעדפות הייחודיות של הלקוח. זאת, מתוך הבנה שהמטבח הוא הלב של הבית, ולכן חשוב שכל לקוח יקבל את הפתרון המותאם ביותר עבורו.

תמיר רז, מנכ"ל דלקוב. יחצ,
תמיר רז, מנכ"ל דלקוב/יחצ

נכון להיום, המטבחים מוצגים באולמות התצוגה בחיפה, לוד ואור יהודה. בקרוב, תתרחב הפעילות לאולם התצוגה החדש בבני ברק, שייפתח במהלך 2024, ובשנת 2025 צפויים המטבחים להיות זמינים בכל סניפי הרשת.

  • עוד באותו נושא:
  • מטבחים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully