וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארחים בסוכה? טיפים פשוטים לעיצוב שולחן

במציאות של מתח וחוסר ודאות כמו שלנו, עיצוב הסביבה הקרובה שלנו, כמו שולחן האירוח, הופך למפלט קטן של יציבות ואסתטיקה שקטה. כך תארחו בנועם

ראנר פולימר לימונצ'לו היידה. יחצ,
ראנר פולימר לימונצ'לו היידה/יחצ

סוכות, חג האושפיזין והאירוח, מזמין אותנו להתכנס עם המשפחה והחברים הקרובים, להירגע ולהיות יחד ולהשקיע זמן איכות בחברת האהובים עלינו. השולחן, שהוא לב החגיגה, משמש כמרכז החיבור, השיתוף והאחדות.

במציאות של מתח וחוסר ודאות כמו שלנו, עיצוב הסביבה הקרובה שלנו, כמו שולחן האירוח, הופך למפלט קטן של יציבות ואסתטיקה שקטה. יש משהו מרגיע ביכולת לארח וליצור סביבה נעימה וביתית, שמאפשרת לרגע לשכוח מהכאוס שבחוץ. דווקא בזמנים כאלה, השקעה בעיצוב הסוכה ומרחב האירוח היא הזדמנות לחזק את תחושת הביטחון המשפחתי ולהכניס לתוך שיגרת היום אהבה, חום ואופטימיות.

בהקשר של העיצוב עצמו, אנו מתמקדים ביצירת סביבה שהופכת את השולחן למקום חם ומזמין. הבחירה בכלים מיוחדים יכולה להעביר מסר של חיבור למקורות, למסורות, ולהעניק תחושת יציבות בעולם שמשתנה כל הזמן.

Inspiration from the world  היידה. יחצ,
Inspiration from the world היידה/יחצ
Inspiration from the world  היידה. יחצ,
Inspiration from the world היידה/יחצ

ורד כהן , בעלים של מותג העיצוב 'היידה - Inspiration from the world' , מעניקה טיפים פשוטים לעיצוב שולחן אושפיזין בסוכה:

  • 1. כלים בטעם בינלאומי: שימוש בכלים בעבודת יד מביאים איתם סיפור מקומי ומרגש. הייתי משלבת כלים בהשראת הקולקציה הים תיכונית כמו כלי הגשה בסגנון ספרדי עם מוטיבים חמים, צבעים טבעיים כמו כחול-ים וצהוב-חול, המזכירים את האווירה של חופי הים התיכון. קנקן תה מעוצב עם כוסות תה קטנות תואמות עם עשבי תבלין טריים וריחניים מהגינה בוודאות יהיה כוכב הערב.
  • 2. חומרים טבעיים: שולחן מעץ טבעי עם מפות כותנה או פשתן בצבעים עדינים ישדר חמימות וקרבה לטבע. כדי להשיג מראה כפרי השתמשו בכלי עץ ושעם, מחצלות קש או במבוק, פרחים יבשים ועוד.
  • 3. נגיעות של צבע: שלבו צבעים עליזים ורגועים כאחד, כמו טורקיז וכחול עמוק, עם דגש על טקסטורות מעניינות שיזכירו את הים או צהוב כחול וירוק עם זיקה לטבע בעזרת סט כלי אוכל לימונצ'לו או ראנר צבעוני ומשמח שיקפיץ את כל העיצוב למעלה.
  • 4. תאורה רכה: נרות בעיצוב מינימליסטי, נרות בפמוטים מעוצבים או לחילופין צילנדר זכוכית גבוה עם אבקת נרות יוסיפו אווירה אינטימית לשולחן הסוכה.
  • 5. ירוק וטרי: הוסיפי עלים או פרחים טריים בעיצוב פרחים נמוך ופשוט, כדי לאפשר שיחה נוחה ולא להפריע. גם פירות כמו רימונים ותמרים על השולחן יוסיפו לאווירת החג.
  • 6. אפשר להניח אגרת ברכה אישית לכל אורח על הצלחת שלו עם מסרים מחזקים ומלאי משמעות.
  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully