וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם יוסף חדאד ביקר: התערוכה המטלטלת מכה גלים

שירה כוכבי, אמנית בת 22 מירושלים שמעולם לא למדה אמנות באופן פורמלי, יצרה סדרת 33 ציורים דיגיטליים בנושא מלחמת חרבות ברזל בסגנון קומיקס אמריקאי. התערוכה תוצג לאורך חג הסוכות: "כששמעתי שחברה שהכרתי בצבא נרצחה, בור ענק נפער בי"

מימין יוסף חדאד, שירה כוכבי וינקי אובזילר מנכל קולנוע פאר בתערוכת חרבות ברזל. יחצ,
מימין יוסף חדאד, שירה כוכבי וינקי אובזילר מנכל קולנוע פאר בתערוכת חרבות ברזל/יחצ

לפני מספר ימים סיפרנו לכם כאן על תערוכת "חרבות ברזל" של האמנית הדיגיטלית שירה כוכבי. כוכבי (shira_.k), 22, לא למדה ציור ואמנות באופן פורמאלי. המלחמה לא הותירה אותה אדישה. היא ניגשה לאייפד וציירה את מה שמתרחש: 33 יצירות דיגיטליות בנושא מלחמת חרבות ברזל בסגנון קומיקס אמריקאי: דני קושמרו, תמיר סטיינמן, נועה תשבי, יוסף חדאד, קפטן ביידן, רחל והעוגיות, קהילת הנובה, סוגיית גיוס החרדים, החטופים והחייל הישראלי האמיץ -כולם יוצגו בתערוכה פתוחה לקהל הרחב ב"קולנוע פאר" עד ה-20.10 בין הימים א-ה ובשעות 9:00-20:00 ובשישי בין 9:00-14:00.

שירה כוכבי בקולנוע פאר - החייל הספיידר-ישראלי, מכה מכה ניצחת את חמאס. איור שירה כוכבי,
שירה כוכבי בקולנוע פאר - החייל הספיידר-ישראלי, מכה מכה ניצחת את חמאס/איור שירה כוכבי
שירה כוכבי מציגה תערוכה בקולנוע פאר. יחצ,
האופטימיות הפכה לפסימיות. שירה כוכבי/יחצ

"הסדרה הראשונה שאיירתי, 'חרבות ברזל', הייתה דווקא אופטימית, עם אלמנטים של גיבורי על וניצחון", אמרה כוכבי, "כששמעתי שסיון שהרבני ז"ל, חברה שהכרתי בצבא נרצחה במסיבת הדמים, בור ענק נפער בי וכל האופטימיות שהייתה לי בראש בשנייה נעלמה והפכה לפסימיות וכעס מאוד גדולים שהביאו איתם את סדרת 'חטופים', החלק המציאותי והכואב של המלחמה. המשך הסדרה הוא פשוט המשך החיים - כל מה שקורה כאן, כולל המתקפות האיראניות, חיזבאללה ולצערי עדיין, הימצאות 101 חטופים בגיהנום עזה. אני מקווה שבקרוב יגיע היום בו כולם יחזרו והאיורים האלה יוכלו להפוך להיסטוריה הקשה שלנו ולא להשאר בהווה".

משה כורסיה בתערוכת חרבות ברזל בקולנוע פאר. איור שירה כוכבי,
משה כורסיה בתערוכת חרבות ברזל בקולנוע פאר/איור שירה כוכבי

ינקי אובזילר מנכ"ל קולנוע פאר: "אנחנו בקולנוע פאר גאים לארח את תערוכת 'חרבות ברזל' של שירה כוכבי. יצירותיה נוגעות ללב ומעוררות מחשבה. היא מצליחה, בגילה הצעיר, לתפוס את רוח התקופה ולתרגם אותה לשפה ויזואלית עוצמתית. התערוכה הזו היא לא רק תערוכת אמנות, היא אירוע תרבותי חשוב. היא מזמינה אותנו להתבונן פנימה, להרהר על מה שקרה וקורה, ולנסות להבין את עצמנו ואת העולם סביבנו במציאות בלתי אפשרית."

את האיורים יהיה ניתן לרכוש בקולנוע פאר ביום המכירה. או דרך האינסטגרם של שירה כוכבי (shira_.k). תערוכת חרבות ברזל של שירה כוכבי בקולנוע פאר פתוחה לקהל הרחב עד יום א' 20.10, ישעיהו 1 תל אביב, טלפון 03-5441344 בימי א'-ה' בין השעות 9:00-20:00 וביום שישי 9:00-14:00.

  • עוד באותו נושא:
  • תערוכה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully