וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

80 מ"ר להשקעה בתל אביב: כך הם עשו זאת נכון

איך הופכים דירה ישנה לדירת חלומות? העיצוב של מיריי נסים יספק לכם את התשובה

דירת חלומות תכנון ועיצוב פנים מיריי נסים. קרין רבנה,
דירת חלומות תכנון ועיצוב פנים מיריי נסים/קרין רבנה
  • עיצוב פנים: מיריי נסים.
  • פרויקט להשקעה: 3 חדרים, 80 מ"ר בת"א.
  • צילום: קרין רבנה.

במקור, זו היתה דירת תל אביבית טיפוסית שלא שופצה משנות ה-50. דירת סטודיו של חדר אחד, חלל פתוח, מוזנח וישן אבל עם המון פוטנציאל. "הלקוח פנה אליי בבקשה להשביח את הנכס וביקש שהדיירים שיגיעו יכנסו רק עם מזוודה, שיהיה בה כל מה שנדרש לאיכות חיים מפנקת", מספרת מעצבת הפנים מיריי נסים ומוסיפה: "מייד הבנתי שיש פה אפשרות ליצור מהפך ולעצב דירת חלומות! לא עוד דירה סטנדרטית עם גמרים בסיסיים, אלא דירה בסטנדרט גבוה, המשלבת פרקטיות ואסתטיקה, תכנון מדוייק לניצול מיטבי, יצירת פתרונות אחסון שמייצרים סדר ושומרים על מראה נקי ומינימליסטי, מטבח מושקע ומאובזר, נגרות בהתאמה אישית, אמנות וריהוט איכותי.

תכנון מדוייק לניצול מיטבי: עבודת המלאכה החלה בתכנון מוקפד שבזכותו הצלחתי לייצר בשטח של כ- 80 מ"ר, 3 חדרים: סלון ושני חדרי שינה, חדר רחצה ראשי, וחדר רחצה פרטי באחד החדרים שיכול להיות סוויטת הורים או חדר אורחים. הדובדבן שבקצפת: מרפסת שמרחיבה את חלל הסלון ואת הלב, מייצרת ספייס מפנק שמתכתב עם הלוקיישן האורבני ומכניסה את הצבע הירוק של הצמחייה והטבע בחוץ אל תוך חלל הבית.

קורה המשמשת לוילון מוסתר. תכנון ועיצוב פנים מיריי נסים. קרין רבנה,
קורה המשמשת לוילון מוסתר. תכנון ועיצוב פנים מיריי נסים/קרין רבנה
לפני. קורות של 1 מטר. עצמי,
לפני. קורות של 1 מטר/עצמי
לפני. מחלל פתוח לדירת 3 חדרים. עצמי,
לפני. מחלל פתוח לדירת 3 חדרים/עצמי

שיפוץ טוטאלי - שברנו הכל והתחלנו מאפס: יצאנו לדרך, עם תכנית חדשה, היו כל מיני אתגרים, המון קורות, בגבהים שונים (חלקם בגובה של 1 מטר!), שהיוו מגבלה בשטח קטן יחסית שחשוב היה לנצל בקפידה (בכל זאת פריים לוקיישן), אבל צלחנו הכל. הקורות הפכו לאלמנט עיצובי שתוחם את החלל הציבורי, הסלון והמטבח. בחלק אחר של הקורות נעשה שימוש פרקטי, לדוגמה הסתרה של מתקן וילון הצללה ביציאה למרפסת ועוד.

תכנון ועיצוב פנים מיריי נסים. קרין רבנה,
תכנון ועיצוב פנים מיריי נסים/קרין רבנה
עיצוב נקי ומוקפד. תכנון ועיצוב פנים מיריי נסים. קרין רבנה,
עיצוב נקי ומוקפד. תכנון ועיצוב פנים מיריי נסים/קרין רבנה

דרכים שונות ליצירת מרחב בחלל הציבורי: כדי לשמור על תחושת מרחב של חלל ציבורי פתוח הוחלט במטבח לוותר על אי (שהוא גבוה ובולט) ולשים במקום פינת אוכל, שבצידה האחד ספסל עץ ובצידה האחר כסאות ישיבה. בחירה זו אפשרה גם לשמור על מרחב בחלל המטבח. הבחירה בחומר הגלם של פינת האוכל, עץ אלון טבעי והפינות המעוגלות של השולחן, הספסל ואפילו הכיסאות, תרמו גם הם לשמירה על מרחב מאוורר ולא עמוס.

המטבח עוצב בצורה פרקטית בשני טורים, משמאל מקרר יין, תמי 4, מכונת קפה וארון לכוסות וצלחות, ובצד הצד השני תנור וכיריים. לניצול מקסימלי של השטח המשכנו את ארונות המטבח עד לתקרה שיהיה פונקציונלי ברמת האחסון ככל הניתן. בנוסף, דאגנו להסוות את כל מכשירי החשמל ובחרנו במדיח ומקרר אינטגרלי מלא, מחופים בנגרות שיצרו מראה אחיד ואסתטי.

להשלמת המראה הנקי, בחרנו במטבח משטח קוריאן לבן וחלק עם כיור מובנה וטוחן אשפה כי סיכמנו שמשדרגים ומפנקים. לחלונות המטבח הוספנו וילון ונציאני מעץ טבעי שמתכתב עם השפה העיצובית.

תכנון ועיצוב פנים מיריי נסים. קרין רבנה,
תכנון ועיצוב פנים מיריי נסים/קרין רבנה

חלל נוסף בו הושקעה חשיבה רבה ומדוייקת הוא הסלון. במרכזו מוקמה ספרייה עם מסך טלוויזיה שעוצבה בנגרות בהתאמה אישית שבחלקה, ארון סגור המכיל כוסות יין, צלחות, קערות הגשה ובחלק האחר מדפים פתוחים לאקססוריז ופריטים שמייצרים אוירה.

מול הספרייה, ספה רכה בגוון בהיר עם שולחן עץ המתכתב עם פינת האוכל ובתקרה, גופי תאורה המשלבים פס מגנטי וספוטים לבנים שקועים ועדינים.

ספרייה נגרות בהתאמה אישית. תכנון ועיצוב פנים מיריי נסים. קרין רבנה,
ספרייה נגרות בהתאמה אישית. תכנון ועיצוב פנים מיריי נסים/קרין רבנה
פינת אוכל וספסל עץ עם פינות מעוגלות. תכנון ועיצוב פנים מיריי נסים. קרין רבנה,
פינת אוכל וספסל עץ עם פינות מעוגלות. תכנון ועיצוב פנים מיריי נסים/קרין רבנה

מינימליזם מוקפד

פלטת הצבעים שנבחרה היתה על טהרת הצבע הלבן תוך שימוש בגוונים בהירים ונגיעות של ירוק וצבעי אדמה ברהיטים, באקססוריז ובאומנות. שילוב עץ טבעי ברצפת הפרקט, ברהיטים וטקסטיל שמכניס רכות. בקיר הסלון יצירת אמנות של האמן שלומי שילוני המכילה את כל פלטת הצבעים ומתכתבת עם הקו העיצובי המרגיע של הבית.

חדר #1: חדר שינה מרווח ומפנק עם אמבטיה ושירותים בסגנון תל אביב אורבני של מלון בוטיק. ריצוף באריחים עם אלמנטים אותנטיים של פעם, המרמזים על ההיסטוריה והוותק של המבנה וזכוכית חלבית שמייצרת זרימה במרחב. בחדר פינת עבודה מינימליסטית למחשב וכיסא עץ טבעי ממוקמים מתחת לחלון שמכניס המון אור. במרכז, מיטה זוגית עם טקסטיל רך ונעים, ארון תריסים לבן גדול שעולה עד לתקרה הכולל מסך טלוויזיה מובנה.

חדר 1. תכנון ועיצוב פנים מיריי ניסים. קרין רבנה,
חדר 1. תכנון ועיצוב פנים מיריי ניסים/קרין רבנה
חדר 1. תכנון ועיצוב פנים מיריי ניסים. קרין רבנה,
חדר 1. תכנון ועיצוב פנים מיריי ניסים/קרין רבנה
חדר 1 תכנון ועיצוב פנים מיריי ניסים. קרין רבנה,
חדר 1 תכנון ועיצוב פנים מיריי ניסים/קרין רבנה

חדר #2: בחדר השני , כמו בכל הדירה, הנוף הירוק נכנס פנימה, ומעניק תחושה של חיבור לחוץ. בחדר ארון עץ בשילוב ראטן ולצידו יחידת אחסון נמוכה ומעליה מתלה מתכת פתוח וחשוף שמוסיף המון סטייל. במרכז מיטה נמוכה וגדולה וברקע תמונה דומיננטית ויפה המתכתבת עם הצמחייה בחוץ. לצד המיטה כורסת ישיבה עם נגיעות חמרה בשילוב עץ ומראה במסגרת ברזל שחור נשענת על הקיר.

חדר 2. תכנון ועיצוב פנים מיריי ניסים. קרין רבנה,
חדר 2. תכנון ועיצוב פנים מיריי ניסים/קרין רבנה
חדר 2. תכנון ועיצוב פנים מיריי ניסים. קרין רבנה,
חדר 2. תכנון ועיצוב פנים מיריי ניסים/קרין רבנה

באזורים נוספים בבית תוכננו נישות שירות עבור דייסון, מכונת כביסה, מייבש, ואפילו מקום למזוודות, במטרה לשמור על סדר וארגון ברמה גבוהה ומוקפדת שמייצרת נוחות ואוירה נעימה.

ספקים

  • פינת אוכל, ספסל ושולחן סלון: אלון דודו.
  • כסאות פינת אוכל: prat living.
  • ספה: ניסים ארד.
  • תמונה סלון: שלומי שילוני.
  • נגרות בהתאמה: נגריית נוף הירדן.
  • מיטות חדרי שינה: תומיק.
  • אקססוריז: two m .
  • מוצרי חשמל: savoy.
  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully