וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רואים את האור: איך מאירים את הבית לפני שעון החורף?

לקראת המעבר לשעון חורף, הימים מתקצרים ושעות החשיכה מתארכות. זה הזמן להשקיע ביצירת אוירה חמימה ונעימה באמצעות גופי תאורה מעוצבים ייחודיים עם אמירה

גופי תאורה בהשראה מניפה מסורתית. prat living  סדרת Liris. יחצ,
גופי תאורה בהשראה מניפה מסורתית. prat living סדרת Liris/יחצ

עיצוב גופי תאורה הוא תחום יצירתי המאפשר למעצבים לבטא את עצמם ולהשפיע על האווירה במגוון רחב של חללים. לא מדובר רק בהענקת אור, אלא ביצירת חוויה המשלבת בין פונקציונליות לאסתטיקה. גופי תאורה מעוצבים מאפשרים לספר סיפור, לשדר תחושות שונות לפי סגנון העיצוב, צבע והחומר מהם הם עשויים. מתכת, טקסטיל, שילוב עץ או אקריליק ועוד מגוון חומרי גלם מעניינים בשילוב צורות והשראות ממחוזות שונים בעולם, תרבויות, טבע, שימוש בטכנולוגיות ייצור ועיצוב חדשניות או מסורתיות. כל אלו יחד מייצרים עושר עיצובי ואמירה אישית של יצירתיות והשראה.

Acorn_קולקציה חדשה חורף 2025 prat living. יחצ,
Acorn_קולקציה חדשה חורף 2025 prat living/יחצ
סדרת Liris בהשראת מניפה מסורתית. קולקציה חדשה חורף 2025 prat living. יחצ,
סדרת Liris בהשראת מניפה מסורתית. קולקציה חדשה חורף 2025 prat living/יחצ
Balloon להשיג ב-prat living. יחצ,
Balloon להשיג ב-prat living/יחצ
עיצוב פנים שיר שיין. להשיג ב-prat living דגם Norma שילוב חדשני בין אקריליק ועץ. אלון שפירא,
עיצוב פנים שיר שיין. להשיג ב-prat living דגם Norma שילוב חדשני בין אקריליק ועץ/אלון שפירא

גופי תאורה עם "אמירה" עומדים בפני עצמם כיצירת אמנות ובעלי נוכחות משמעותית בחלל, כאילו יש להם סיפור או אישיות משלהם. הכוונה היא לכך שהגופים לא רק מספקים אור, אלא גם מעניקים איכויות עיצוביות שכאילו מתקשרות עם אנשים ומוסיפות ערך אסתטי לחלל.

Liris קולקציה חדשה חורף 2025 prat living. יחצ,
Liris קולקציה חדשה חורף 2025 prat living/יחצ

Liris עיצוב גופי תאורה בהשראת מניפת נייר מסורתית: סדרת גופי התאורה החדשה Liris העושה דרכה לחנויות prat living ממש בימים אלו מהווה דוגמה ליכולת ליצור גוף תאורה מדהים ביופיו, תוך שימוש בטכנולוגיה מודרנית וחומרים גלם ייחודיים. הסדרה מייצגת את שיאו של תהליך עיצוב אינטנסיבי, מחקר ואומנות, המגלם את ה-DNA של סטודיו Gejst Design (התרגשות התלהבות) דנמרק, הדוגל פונקציונליות ואסתטיקה מופתית. ליריס, נוצרה בדייקנות וקפדנות במטרה להעניק תאורה דקורטיבית ייחודית ובעלת נוכחות מרשימה. צמד המעצבים Thalea Schmalenberg וקספר Fris Egelund מצאו השראה באלגנטיות של מניפת הנייר המסורתית. הקסם שלהם מהביטוי הפשוט והפואטי, כמו גם החומרים והתכונות האינטראקטיביות הציתו את יצירת הקונספט העיצובי שלהם: ליריס.

המיזוג של האומנות הנצחית של ליריס עם הטכנולוגיה המודרנית הביא לקולקציה המתכתבת עם אומנות, מסורת ואסתטיקה מודרנית. סדרת ליריס היא יצירת מופת מודרנית, הלוקחת למחוזות רומא הישנה, או יפן (כפי שעולה דדמיונכם). עלים גדולים, מניפות, רכות ויופי. הצהרה עיצובית מושלמת לכל בית.

דגם Liris קולקציה חדשה חורף 2025 prat living  [. יחצ,
דגם Liris קולקציה חדשה חורף 2025 prat living [/יחצ

כאמור, בכל הנוגע לעיצוב פנים, לתאורה חלק מאוד משמעותי. מנורות תלויות הן אחד המקורות המכריעים ביותר לפריט המגדיר אווירה. יש גופים תלויים מובהקים בעלי אופי והתאמה לחלל ספציפי ויש כאלו שהם כל כך ורסטיליים ומלאי אופי שיצקו את האווירה הייחודית שלהם במגוון חללים שונים, כזו היא בדיוק משפחת הגופים Tradition.

גוף תאורה Tradition עיצוב פנים הלל אדריכלות. מאור מויאל,
גוף תאורה Tradition עיצוב פנים הלל אדריכלות/מאור מויאל
גוף תאורה Tradition להשיג ב-prat living עיצוב פנים ספיר לוי מאורי. שירן כרמל,
גוף תאורה Tradition להשיג ב-prat living עיצוב פנים ספיר לוי מאורי/שירן כרמל
prat living שלושה שייפיים חלומיים. יחצ,
prat living שלושה שייפיים חלומיים/יחצ
דגם לינה. Guy Mishaly x Prat living. פבל זובנקו,
דגם לינה. Guy Mishaly x Prat living/פבל זובנקו

שלושה שייפים חלומיים, שמייצרים בו זמנים גם עדינות ורוך וגם עוצמה ואווירה, מה שהופך אותם למושלמים ושונים בכל כך הרבה חללים שונים.סלון, פינת קריאה, מעל האי במטבח, בפינת אוכל עגולה או מלבנית וגם בחדר השינה. תוכלו לראות כיצד מעצבות פנים שונות משלבות את השימוש בגופי התאורה המושלמים הללו בעיצוב הפנים בפרוייקטים השונים והיפים המוצגים כאן.

  • עוד באותו נושא:
  • תאורה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully