וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשיופי פוגש יופי: סוכות מרהיבות במלונות הנפלאים של ירושלים

כמדי שנה, מלונות היוקרה מצודת דוד וממילא בירושלים מציעים חוויית סוכות בלתי נשכחת מול הנוף עוצר הנשימה של חומות העיר העתיקה ובמרחק הליכה מהכותל. הסוכות שעוצבו למען האורחים על ידי המעצבת המוערכת חיה אלוני, מעבירות מסרים של אופטימיות ושורשיות

הסוכות הכי יפות בירושלים. חוסאם גנאם,
הסוכות הכי יפות בירושלים/חוסאם גנאם

כמדי שנה, מלונות היוקרה מצודת דוד וממילא בירושלים מציעים חוויית סוכות בלתי נשכחת מול הנוף עוצר הנשימה של חומות העיר העתיקה ובמרחק הליכה מהכותל. השנה, לצד ישראלים שיגיעו לחגוג את החג במלונות, נרשמה תפוסה של כ-90% יהודים מהעולם שיגיעו למלונות לציין את חג סוכות, כשאחת החוויות המרכזיות עבורם היא הסוכות המעוצבות של ממילא ומצודת דוד המוצעות לאורחים. הסוכות שעוצבו על ידי המעצבת המוערכת חיה אלוני, מעבירות מסרים של אופטימיות ושורשיות. כל אחת מהסוכות מספרת סיפור משלה, ממחווה לשיר "ירושלים של זהב" ועד מסרים של שלום ושלווה.

חמש הסוכות היפהפיות והמעוצבות של מלונות היוקרה מצודת דוד וממילא הן מסורת בת 12 שנים, ומציעות חוויה חגיגית באווירת חג סוכות מעל חומות העיר העתיקה. בכל שנה פוקדים את הסוכות מאות משפחות של יהודים מרחבי העולם, והשנה מדווחים מלונות מצודת דוד וממילא על תפוסה של כ-90% אורחים יהודים מרחבי העולם, ובעיקר מארה"ב. מדובר במספר משמעותי של יהודים מחו"ל שמגיעים לישראל במיוחד השנה, שכן חלק גדול מהם התארחו בארץ בזמן אירועי ה-7 באוקטובר הקשים, ובחרו לחזור שוב לאחר שנה, מתוך אהבה לישראל ורצון לעלות לירושלים ולציין את חג הסוכות בעיר הקודש.

הסוכות הכי יפות בירושלים. חוסאם גנאם,
הסוכות הכי יפות בירושלים/חוסאם גנאם
הסוכות הכי יפות בירושלים. חוסאם גנאם,
הסוכות הכי יפות בירושלים/חוסאם גנאם
הסוכות הכי יפות בירושלים. חוסאם גנאם,
הסוכות הכי יפות בירושלים/חוסאם גנאם

הסוכות האקסקלוסיביות של ממילא ומצודת דוד משלבות עיצוב מוקפד ונוף ירושלמי מהפנט, הממוקמות במיקומים אטרקטיביים במלונות- בבריכה, בגגות ובמרפסות שמשקיפות ישירות אל העיר העתיקה. במלון מצודת דוד יוקמו שלוש סוכות, כל אחת בעיצוב ייחודי המשדר מסר מיוחד. הסוכה הראשונה ממוקמת ליד הבריכה האלגנטית של המלון, עם נוף עוצר נשימה הישר אל חומות העיר העתיקה. היא משתרעת על שטח של 581 מ"ר ומיועדת לארח עד 280 איש. הסוכה מעוצבת בגווני קאמל וירוק, המשדרים צמיחה, בריאות והתחדשות, והיא מספקת אווירה טבעית ושלווה שמתחברת בצורה מושלמת עם הסביבה הירושלמית. סוכה נוספת תוקם על הטרסה של מסעדת ורנדה, המסעדה העילית של המלון הממוקמת גם היא מול הנוף המרהיב של העיר העתיקה. היא תשתרע על שטח של 427 מ"ר ותוכל לארח עד 220 איש. עיצובה בגווני פוקסיה וזהב, כמחווה לשיר "ירושלים של זהב", נועד לשדר אופטימיות ופריחה, תוך שילוב בין העוצמה ההיסטורית של ירושלים לבין החגיגיות של חג הסוכות.

הסוכה השלישית תוקם על גג המלון, בנקודה הגבוהה ביותר המציעה נוף פנורמי עוצר נשימה של ירושלים כולה. סוכה זו, שגודלה 711 מ"ר ותוכל לארח עד 350 אורחים, מעוצבת בגווני כחול-לבן המסמלים שלווה והתחדשות. פרחים לבנים מוסיפים תחושת רוגע והרמוניה, ומעצימים את החוויה הרוחנית והאסתטית של האורחים.

מלון מצודת דוד. אילן נחום,
מלון מצודת דוד/אילן נחום

במלון ממילא יוקמו שתי סוכות נוספות, כל אחת עם אופי ועיצוב ייחודיים המשקיפים על חומות העיר. הסוכה הראשונה תהיה על גג מסעדת השף ROOFTOP, עם נוף ישיר לעיר העתיקה. היא משתרעת על שטח של 300 מ"ר ותוכל לארח עד 150 אורחים. עיצובה בגוונים של קרם, כתום ובורדו, נועד לשדר תחושות של שורשיות, שפע ואופטימיות. הסוכה השנייה במלון ממילא תמוקם במסעדת HAPPY FISH, מסעדה ים תיכונית המתמחה בטעמים אותנטיים, עם נוף ישיר לעיר העתיקה. סוכה זו בגודל של 350 מ"ר יכולה להכיל עד 160 אורחים, ועיצובה בגווני לבן וכסף מסמל טוהר, התחדשות וחגיגיות, עם אלמנטים של פסלי יונים המסמלים שלום ושלווה.

  • מסעדת ורנדה, שעות פעילות: ימים א' - ג חול המועד סוכות - 18:00-22:00
  • מסעדת ROOFTOP, שעות פעילות: ימים א' - ג חול המועד סוכות - 18:00-23:00
  • מסעדת HAPPY FISH, שעות פעילות: ימים א' - ג חול המועד סוכות-12:00-23:00
  • עוד באותו נושא:
  • סוכות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully