וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המותג TAKEANAP פותח חנות פופ אפ חדשה

תפעל בקניון עופר רמת אביב שתפעל עד סוף חודש נובמבר. חנות הפופ אפ תשמש כפיילוט של המותג לפתיחת חנות קבועה בקניון זה

שמיכה של TAKEANAP. יחצ,
שמיכה של TAKEANAP/יחצ

המותג TAKEANAP פותח חנות פופ אפ חדשה בקניון עופר רמת אביב שתפעל עד סוף חודש נובמבר. חנות הפופ אפ תשמש כפיילוט של המותג לפתיחת חנות קבועה. בפופ אפ החדש תמכר קולקציית החורף של TAKEANAP המציעה מצעים וטקסטיל לבית. הקולקציה כוללת מגוון רחב של מוצרים, ביניהם מצעים איכותיים, שמיכות, פוך, כריות וטקסטיל נוסף, שבכולם יש דגש על עיצובים מודרניים, צבעים חמים וטקסטורות רכות.

ב-TAKEANAP מתמחים ושמים דגש רב על איכות. החל מבחירת חומרי הגלם דרך תהליכי הייצור ועד המוצר המוגמר. תהליכי הייצור מתחילים משלבי הסריגה, האריגה, האשפרה והתפירה הנעשים בדגש על בקרת איכות וטיב המוצר והקפדה על שימוש בחוטי כותנה סרוקים. העיצובים מתאפיינים בקווים נקיים ושקטים, מתוך התפיסה של המעצבת כי על סביבת השינה להשרות תחושת רוגע ונינוחות.

מאז ועד היום חברת TAKEANAP עשתה כברת דרך בתחום הטקסטיל והפכה למותג איכותי ומוערך בשוק זה, בפיתוח מוצרים ושיווקם בארץ ובעולם. חברת TAKEANAP הוקמה בשנת 2004 על ידי גל דרייבלט, בעלים ומעצבת ראשית בחברה, מתוך החזון להקים מותג המתמחה באיכות מהגבוהות בעולם לצד עיצוב המתאפיין בקווים נקיים ושקטים בכל הקשור להלבשת הבית, החל מחדר השינה עבורו מציע המותג מצעים נעימים למגע בעיצוב מונוכרומטי, לחדר האירוח מגוון של מפות, כריות נוי ועוד, למטבח ולחדר הרחצה מגוון פריטים כגון מגבות המשדרגים את החלל ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • צרכנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully