וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מניר עוז למומבאי: תעודת הכבוד של נירלט וננוסונו

חדר מיון שנחנך לאחרונה בבית החולים הממשלתי JJ במומבאי נצבע בצבע אנטי-בקטריאלי שפותח ע"י חברת הצבע נירלט בשיתוף חברת ננוסונו (NANOSONO) הישראליות

חדר מיון בהודו שנצבע בצבע אנטי בקטריאלי של נירלט. יחצ,
חדר מיון בהודו שנצבע בצבע אנטי בקטריאלי של נירלט/יחצ

למרות שמפעלה שבקיבוץ ניר עוז ניזוק משמעותית במתקפת ה-7.10, חברת נירלט ממשיכה עם הפנים קדימה בייצור ,פיתוח מוצרים ושיווק מוצריה גם בעולם. בחודש האחרון, נחנך חדר מיון חדש בבית החולים הממשלתי JJ במומבאי, הודו, כשהוא צבוע ב" אקווניר Active shield " - צבע אקרילי המשמיד עד 99.99% מהחיידקים והווירוסים שפותח ע"י חברת הצבע הישראלית נירלט בשיתוף חברת ננוסונו.

כזכור,בחודש מאי האחרון השיקה חברת נירלט, בשיתוף עם חברת ננוסונו, את " אקווניר Active shield " - צבע אקרילי המשמיד עד 99.99% מהחיידקים והווירוסים. המרכז הרפואי הלל יפה בישראל היה הראשון לאמץ את הטכנולוגיה ונצבעו מספר שטחים בבית החולים.

הפריצה הטכנולוגית של ננוסונו ונירלט מייצרת מנגנון השמדה פעיל שאינו פוחת עם הזמן, בניגוד לצבעים האנטי-בקטריאליים הקיימים בשוק. כל עוד הצבע על הקיר, הוא נשאר פעיל ומספק הגנה מפני התפתחות בקטריות, וירוסים ועובש. הצבע נותן מענה לצורך הקיים במוסדות בריאות, מפעלי מזון, דיור מוגן, גני ילדים ומקומות נוספים בהם יש חשיבות לסטריליזציה ושמירה על היגיינה.

במוצר החדש של נירלט הוטמע התוסף QUACTIV™, שפותח על ידי חברת הננו-טכנולוגיה הישראלית ננוסונו. טכנולוגיה זו, המוכחת מחקרית, מאפשרת הגנה מלאה ומתמשכת מפני חיידקים ווירוסים כל עוד הצבע נמצא על הקיר.

יעקב בליטשטיין, מנכ"ל משרד החוץ ציין: "חנוכת חדר מיון אנטי-בקטריאלי היא צעד חשוב בשיתוף הפעולה בתחום הבריאות בין ישראל להודו. יוזמה זו משקפת את המחויבות שלנו לשתף את ההתקדמות הטכנולוגית הישראלית כדי לשפר את בטיחות המטופלים ומתקני בריאות הציבור בהודו."
לדברי עמרי לוטן, מנכ"ל נירלט: "נירלט שמה דגש על פיתוח מוצרים מתקדמים טכנולוגית כיאה למעמדה כחברה חדשנית ומובילה בעולם הצבע. אקווניר אקטיב שילד הוא דוגמה למוצר פורץ דרך שנותן מענה אמיתי לבעיה וצורך".

קובי שושני, קונסול כללי של ישראל במומבאי: "שיתוף הפעולה בין ישראל להודו במגזר הבריאות הוא חשוב ומהווה אבן דרך משמעותית. זוהי קפיצת מדרגה בשדרוג מתקנים רפואיים, והטכנולוגיה החדשה לא רק משפרת את בטיחות המטופלים ובקרת הזיהומים, אלא גם מסמלת שותפות עמוקה, שבה שתי המדינות תורמות באותה מידה לקידום תקני הבריאות".

לדברי עמרי לוטן, מנכ"ל נירלט: "נירלט שמה דגש על פיתוח מוצרים מתקדמים טכנולוגית כיאה למעמדה כחברה חדשנית ומובילה בעולם הצבע. אקווניר אקטיב שילד הוא דוגמה למוצר פורץ דרך שנותן מענה אמיתי לבעיה וצורך".

ד"ר פאלאווי ספאלה, מנהלת בית החולים JJ: "אימוץ הטכנולוגיה החדישה הזו יבטיח את בטיחות המטופלים. היישום של אקווניר אקטיב שילד, צבע אנטי-בקטריאלי QUACTIV™️ הוא צעד גדול קדימה עבור בית החולים JJ, ויספק למטופלים שלנו רמת הגנה נוספת החיונית למניעת הדבקה ולשמירה על סביבה בטוחה."

  • עוד באותו נושא:
  • נירלט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully