וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה ל-7 באוקטובר: חבלי תקווה בכיכר ביאליק

בין שלל האירועים והטקסים הרשמיים לציון הטבח של שבעה באוקטובר, מציעה כיכר ביאליק בתל אביב אירוע אמנות שמייצג תקווה לצד הזיכרון בשיתוף הקהילה ובהשתתפות האמניות.ים ליאב מזרחי, דפי גרוסמן, אסיה ויסברג, יסכה נחשון ונועה שוורץ

סדנת שזירת חבלים, באדיבות מרכז קהילתי הבית לאמנות יד אליהו. יחצ,
סדנת שזירת חבלים, באדיבות מרכז קהילתי הבית לאמנות יד אליהו/יחצ

כמעט כל אזרחי ואזרחיות ישראל חוו באופן ישיר או עקיף את האירועים הקשים של 7 באוקטובר ואת המלחמה שפרצה בעקבותיהם, מלחמה אשר ממשיכה גם היום. חלקנו איבדנו את יקירנו, אחרים מכירים אנשים שנפגעו במתקפה או במלחמה, אנשים שפונו מבתיהם וכולנו יחד מתמודדים עם הדאגה מהעתיד לבוא. במלאות שנה לתאריך זה, ולאור התקופה הקשה בה אנו נמצאים, מחלקת כיכר ביאליק, בתי התרבות של העיר יזמה פרויקט בשיתוף האמן והאוצר ליאב מזרחי, שמטרתו לייצר מרחב קהילתי - אמנותי שיפתח את הכיכר לשיח מסוג אחר.

סדנת שזירת חבלים, באדיבות מרכז קהילתי הבית לאמנות יד אליהו. יחצ,
סדנת שזירת חבלים, באדיבות מרכז קהילתי הבית לאמנות יד אליהו/יחצ

בערב 6 באוקטובר יתקיים בכיכר אירוע אמנות קהילתי בשיתוף אמנים ואמניות מתל אביב-יפו: במסגרתו יתאפשר לציבור להתנסות במגוון מלאכות שמטרתן אחת - יצירת חבל שייקשר למיצב המדמה אצבעות ידיים ויוצב בכיכר, ויסמל את היד הפתוחה, המעניקה, החומלת, החיבור והקשר בין כולנו.

הכיכר תחולק לתחנות: באחת יבושלו החבלים, בשנייה ישזרו אותם לכדי חבל אחד ארוך. כאשר החבל יהיה מוכן, הוא יקשר על ידי האמניות המדריכות למיצג עצמו. בנוסף, תתקיים סדנה נוספת של הכנת קמעות של מזל טוב שזקוקים לו כולנו.

כאשר החבל יהיה מוכן ובשעת השקיעה, האמנים.יות יעמידו את היצירה הסופית.

6 באוקטובר | 16:30 - 19:30 | פתוח להשתתפות הקהל הרחב | פרטים נוספים והרשמה באתר עיריית תל אביב-יפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully