וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השראה לקראת תשפ"ה: מה אנחנו לומדים מפרויקט המעצבות המובילות?

"עם הפנים קדימה": בפתח השנה החדשה, מעצבות פנים מובילות ומוכשרות מציגות פרויקט שהוא השראה ומספרות מה הכי חשוב בתהליך העיצוב

סטודיו IN2 Design, מיה שגיב סלומון וענבל גלעדי

מיה שגיב סלומון וענבל גלעדי. סטודיו IN2 Design, ריהוט Prat living.. גדעון לוין,
מיה שגיב סלומון וענבל גלעדי. סטודיו IN2 Design, ריהוט Prat living./גדעון לוין

הפרויקט שבחרנו להציג הוא הבית של מיה, חצי מסטודיו IN2 Design. בעיצוב שלו מקופלים הערכים החשובים לנו בעבודה: הוא בהיר ומואר, נקי ומאוורר, אסתטי אך לא "עשוי" מדי. העיצוב הרמוני, יפה ונעים, עם אנרגיה טובה שמשרה תחושת רוגע ושקט, מעודדת שהייה בחלל ונותנת מפלט מהחוץ הסוער. התכנון תפור במדויק לצרכים של כל בני הבית, לכל דבר יש מקום ויעוד, ולכן קל ונוח לשמור על סדר לאורך זמן. מרבית הפריטים בבית הם של מותג האיכות prat living שהשפה שלו מתכתבת היטב עם האני מאמין שלנו. ריהוט מוקפד, מינימליסטי, פונקציונלי ונקי.

מיה שגיב סלומון וענבל גלעדי. סטודיו IN2 Design. ריהוט Prat living. גדעון לוין,
מיה שגיב סלומון וענבל גלעדי. סטודיו IN2 Design. ריהוט Prat living/גדעון לוין

כמה מילים עלינו: אנחנו מעצבות מגוון פרויקטים עסקיים ופרטיים ומלוות אותם בתשומת לב רבה, משלב גיבוש הקונספט והפרוגרמה, דרך התכנון המדוקדק - כל הדרך עד לנכס החדש והיפה. החוזקה שלנו היא רגישות רבה לצרכי הלקוח ומתן מענה כולל, נעים ומדויק.

sheen-shitof

עוד בוואלה

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

סטודיו מיריי נסים עיצוב פנים

סטודיו מיריי נסים. קרין רבנה,
סטודיו מיריי נסים/קרין רבנה

תהליך תכנון ועיצוב הבית מתחיל עבורי בראש ובראשונה בדיאלוג ושיתוף פעולה מלא עם הלקוח. השראת התכנון והעיצוב מתגבשת תוך הכרת הצרכים, אורח החיים של בני הבית ואיסוף כל מידע ופרט שיאפשר לי ליצור עבורו את בית חלומותיו.

הפרויקט שבחרתי ממחיש עבורי את התהליך המשותף, הקפדני והמדויק שהתמקד בין היתר ברצון הלקוח בהרחבת החלל הציבורי, ביצירת מטבח גדול ופונקציונאלי וביצירת חלל נעים ומזמין המשלב חומרים טבעיים.

סטודיו מיריי נסים. קרין רבנה,
סטודיו מיריי נסים/קרין רבנה

סטודיו מיריי נסים מתמחה בעיצוב פונקציונאלי, נקי ומדוייק ומעניק פתרונות יצירתיים ופרקטיים תוך תשומת לב לצרכי הלקוח לתכנון החלל המושלם עבורו.

מעצבת פנים ניקול ויינברג - מרחב מפנק

עיצוב פנים ניקול ויינברג' ארונות ריביירה. ערן טיירי,
עיצוב פנים ניקול ויינברג' ארונות ריביירה/ערן טיירי

שיפוץ דירה בכפר סבא לזוג+2 שחלמו על סוויטת הורים ענקית ומקום אירוח מרווח. בהתאם לכך, הפכנו את הדירה שהיתה במקור דירת 6 חדרים והפכנו אותה לדירת 5 עם סוויטת הורים מפנקת במיוחד ואזור אירוח גדול יותר. הפרויקט הזה הוא השראה עבורי מאחר והלקוחות "נתנו לי את המפתח" ואת החופש לפעול ולהתפרע, לתכנן חללים עם מלא אחסון ונישות כמו שאני אוהבת וזה מה שאפשר לי להגיע לתוצאה כזו שהיתה לשביעות רצון של הלקוחות בכל ההיבטים. הארונת בפרויקט זה של ריביירה שסייעו בתכנון מוקפד של שטחי אחסון ועיצוב ארונות שנראים כמו רהיט בחלל.

עיצוב פנים ניקול ויינברג, ארונות ריביירה. ערן טיירי,
עיצוב פנים ניקול ויינברג, ארונות ריביירה/ערן טיירי

על הסטודיו: שמי ניקול ויינברג, אני מעצבת פנים כבר 15 שנה, בעלת סטודיו ברעננה. אוהבת את העבודה שלי מאוד ומתרגשת כל פעם מחדש ולחלום עם הלקוחות על הבית החדש שלהם.

מעצבת פנים ענת תובל - קווים נקיים - מודרני וחמים

עיצוב פנים ענת תובל. מאור מויאל,
עיצוב פנים ענת תובל/מאור מויאל

הפרויקט שבחרתי להציג הוא שילוב של תכנון מוקפד שנתפר בדיוק לפי צרכי הלקוחות, ומשלב בתוכו קווים עיצוביים נקיים. הדירה נבנתה מתוך רצון ליצור חלל מודרני אך חמים, לצורך כך, נבחרה פלטת גוונים על זמנית שתהיה רלוונטית גם בעוד מספר שנים והחלל הותאם לאורח חיים אורבני המאפיין את המשפחה. הדירה היא דוגמה מצוינת לעיצוב מודרני שמתמקד בשילוב של טכנולוגיה, נוחות וסטייל. היא ממחישה כיצד ניתן ליצור מרחב שמשקף את אורח החיים הדינמי של תושבי העיר, ועדיין מספק מקום להירגע וליהנות, תוך שמירה על הסגנון האישי.

ענת תובל בעלת סטודיו לעיצוב פנים עם ניסיון רב בתכנון ועיצוב בתים פרטיים, דירות יד שניה ודירות קבלן. הסטודיו מציעה שירותי עיצוב מקיפים משלב התכנון ועד שלב ההלבשה הסופית.

צ'רנוב עיצוב והנדסה - בניית קונספט עיצובי לחנות מוצרי סבון ופארמה טבעיים במארסיי, בשם: "Le Jardin du Savon"

סטודיו צ'רנוב עיצוב והנדסה. הדמייה מתוך קונספט עיצובי Le Jardin du Savon - coin salon. יחצ,
סטודיו צ'רנוב עיצוב והנדסה. הדמייה מתוך קונספט עיצובי Le Jardin du Savon - coin salon/יחצ

בפרויקט המוצג גיבשתי קונספט המבטא שיק אורבני בשילוב פסטורליה מודרנית עם אלמנטים בולטים של בטון ופרחים שהניגודיות ביניהם מייצרת חוויה עשירה מעניינת ומאוזנת. בעבודתי אני פועלת תמיד מתוך ניגודים כדי ליצור תמונה שלמה וכשאני מעצבת האתגר הגדול ביותר עבורי הוא לאזן בין הרצון להוסיף פרטים לבין שימור העוצמה שיש בשקט העיצובי. הקונספט במקרה זה ממחיש את הרעיון ומהווה השראה.

סטודיו צ'רנוב עיצוב והנדסה. הדמייה מתוך קונספט עיצובי Le Jardin du Savon - coin salon. יחצ,
סטודיו צ'רנוב עיצוב והנדסה. הדמייה מתוך קונספט עיצובי Le Jardin du Savon - coin salon/יחצ

על הסטודיו: כמעצבת פנים ומהנדסת בנין אני מביאה שילוב ייחודי בין חזון אסתטי למומחיות טכנית שבנויה משנים רבות של ניסיון בענף. אני מאמינה שטיב העיצוב נמדד בטווח הרחוק - אם אחרי עשור הבית דומה לאיך שהוא נראה ביום צילומים אני יודעת שהצלחתי. בסוף המציאות חזקה יותר מהכל ועיצוב לא פונקציונאלי לא יעמוד במבחן הזמן, יפה ככל שיהיה.

שיר סבר - סטודיו לתכנון ועיצוב פנים - פרויקט הום סטיילינג בתקציב מצומצם

עיצוב פנים שיר סבר. מאור מויאל,
עיצוב פנים שיר סבר/מאור מויאל

"אני מאמינה שעיצוב טוב הוא כזה שמתייחס לכל חלל בצורה ייחודית ושהפונקציונאליות לפני הכל. עם זאת, החשיבות של צבע היא עצומה. לצבע יש המון כוח והוא מאפשר להגדיר את המרחב ולהוסיף בקלות טאצ' אישי ואפקט מטורף. בפרויקט ההום סטיילינג הצבעוני שבחרתי להציג בוילה שכורה בראש העין, השתמשתי בצבע וטפטים בדיוק למטרה הזו: להוסיף אופי, ותחושת ביתית לשדרג את הבית בצורה יצירתית למרות התקציב מצומצם. אני מאמינה שעיצוב הוא לא נגזרת של תקציב גדול ושיש המון דרכים להגיע לתוצאה מדהימה גם בתקציבים שפויים."

עיצוב פנים שיר סבר. מאור מויאל,
עיצוב פנים שיר סבר/מאור מויאל

שיר סבר: סטודיו לעיצוב ותכנון פנים. נשואה ליוסי ואמא ל-4. "הקמתי את העסק מתוך אהבה ותשוקה לעיצוב, צבע ולחיבורים וזאת הגשמת חלום עבורי. אני מגיעה מעולם האומנות וההוראה ומביאה איתי את כל הידע שלי למקצוע. אני מאמינה שעיצוב טוב הוא כזה שמתייחס לכל חלל בצורה ייחודית ושהפונקציונאליות לפני הכל.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully