וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תערוכת "אנחנו נובה" - הצצה לעולם שורדי ושורדות הנובה

עמותת קהילת שבט נובה בשיתוף עיריית תל אביב-יפו מזמינות את הקהל הרחב ל- "אנחנו נובה" - תערוכה בין-תחומית ייחודית המציגה את יצירותיהם של שורדי ושורדות קהילת נובה ובני משפחותיהם. כל הפרטים בפנים

מתוך תערוכת "אנחנו נובה". יחצ,
מתוך תערוכת "אנחנו נובה"/יחצ

עמותת קהילת שבט נובה בשיתוף עיריית תל אביב-יפו מזמינות את הקהל הרחב ל- "אנחנו נובה" - תערוכה בין-תחומית ייחודית המציגה את יצירותיהם של שורדי ושורדות קהילת נובה ובני משפחותיהם. התערוכה משלבת טכניקות וסגנונות אמנותיים מגוונים ומעניקה הצצה אישית ועמוקה לעולמם הפנימי של המשתתפים והמשתתפות, במטרה לשקף את רוח הקהילה שנבנתה על ערכים של שותפות, חופש, אהבה למוזיקה וטבע, חברות וערבות הדדית. במסגרת התערוכה יתקיים פרויקט זיכרון בשם "סיפורי נובה", במסגרתו ישתפו שורדי נובה את סיפורם האישי ועל מסע ההתמודדות שלהם מאז.

לחלק מהמציגים ישנו רקע באמנות - סטודנטים מבצלאל ושנקר, וחלקם ללא רקע מקצועי פורמלי והגיעו ליצירה מתוך תהליך ריפוי. העבודות בתערוכה הן ממדיומים שונים, ביניהם: אקריליק על בד, רישום, ציור, וידיאו, ניפוח זכוכית, ציור דיגיטלי, עבודות ai, רתכות, סאונד ועוד.

בנוסף, הסטארטפ ARVR יציג בימי התערוכה את הגלריה הווירטואלית של שורדי ושורדות הנובה במשקפי VR. ניתן להיכנס לתערוכה הווירטואלית מכל פלטפורמה של מחשב, טלפון נייד או משקפי VR.

מתוך תערוכת "אנחנו נובה". יחצ,
מתוך תערוכת "אנחנו נובה"/יחצ

התערוכה תוצג בבית הצעירים מזא"ה 9 של עיריית תל אביב- יפו. וצרת התערוכה היא יעל פרבר. מנהל מחלקת תרבות בעמותת קהילת שבט הנובה הוא תומר זילברשטיין. מפיקי התערוכה הם שני זילברשטיין ואיתמר יוסף.

מנכ"ל עמותת קהילת שבט הנובה, סולי לניאדו: "עמותת קהילת שבט הנובה גאה להעניק פלטפורמת ביטוי וריפוי נוספת לחברי הקהילה כחלק מסל הפעילויות שמציעה העמותה במטרה לסייע לקהילה בתהליך השיקום והריפוי. אנו מזמינים את הקהל הרחב לבקר, להנות ולפרגן לאומנים על פרי יצירתם."

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה פייבר ותהנו מאינטרנט וטלוויזיה במחיר שלא הכרתם

לכתבה המלאה
  • פתיחת התערוכה יום שלישי, 8.10 בשעה 19:00
  • התערוכה תוצג בימים שלישי-חמישי (8-10.10) וראשון-שני (13-14.10) החל בשעה 17:30.
  • בית הצעירים מזא"ה 9 - כניסה חופשית בהרשמה מראש
  • לפרטים נוספים והרשמה באתר העירייה
  • עוד באותו נושא:
  • עיצוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully