וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אולימפיאדת המגדלים העולמית": ההישג של ישר אדריכלים

הציגו בלונדון שני מגדלים שזכו בפרסי מצוינות בינלאומיים והתחרו על הפרס הגבוה ביותר ועל התואר "הבניין הכי טוב בעולם"

Da Vinci. עמית גירון,
Da Vinci/עמית גירון

אחרי הזכיות הארכיטקטוניות היוקרתיות של פירמת ישר אדריכלים-תל אביב, בתחרות ה-CTBUH המועצה הלאומית לגורדי שחקים לשנת 2024, צוות האדריכלים השותפים של המשרד, בראשות אבנר ישר, הציגו בכנס של CTBUH בלונדון את שני המגדלים שזכו בפרסי מצוינות בינלאומיים.

מגדל Aviv Limited Edition של קבוצת אביב (דורון אביב ודפנה הרלב) - המגדל הוצג בכנס על ידי דורון אביב יו"ר קבוצת אביב, ויואב מיכאל שותף בכיר בישר אדריכלים. מגדל Aviv Limited Edition זכה בקטגוריית "הבניין הגבוה הטוב עולם שגובהו מתחת ל-100 מטר". בקטגוריה זו הציגו בכנס 8 פרויקטים בלבד מרחבי העולם, בהם מגדל אביב לימיטד אדישן Aviv Limited Edition בתכנון ישר אדריכלים.

מגדלי Da Vinci - של ישראל קנדה ואקרו נדל"ן - המגדלים הוצגו בכנס על ידי עופר פלדמן, מנהל שותף בחברת ישראל קנדה, ואדריכל אבנר ישר. מגדלי דה וינצ'י זכו בקטגוריית "הבניין הגבוה הטוב ביותר במזרח התיכון ובאפריקה". בקטגוריה זו הציגו בכנס 5 פרויקטים בלבד מהמזרח התיכון ואפריקה, בהם מגדלי דה וינצ'י בתכנון ישר אדריכלים.

Aviv limited edition. הראל גלבוע,
Aviv limited edition/הראל גלבוע

אדריכל אבנר ישר: "אנחנו עוברים שנה לא פשוטה במדינתנו. במיוחד בתקופה כזו היה לנו הכבוד לייצג את ענף האדריכלות הישראלי על במה בין לאומית. אנו נמשיך לחתור למצוינות, חדשנות וקיימות על מנת לתכנן ולבנות מקומות טובים עבור אנשים. אנחנו מודים לכל השותפים שלקחו חלק ביצירת הפרויקטים האלו - הפרסים בהם זכינו הם של כולנו. ואוסיף קריאה ותפילה להשבת כל החטופים חזרה הביתה".

כמדי שנה, התחרות היוקרתית CTBUH Awards Program בחנה את גורדי השחקים החדשניים ביותר בעולם. עשרות פרויקטים מרחבי העולם הגיעו לגמר והוצגו בפני חבר שופטים בינלאומי. גורדי השחקים נבחנים על פי קטגוריות שונות, בהן: איכות התכנון, בנייה ירוקה, ירידה לפרטים וחיבורם לקונטקסט האורבני ועוד.

לזה אי אפשר לסרב

וואלה מובייל במבצע מוגזם! 4 מנויים ב-100 שקלים וגם חודש חינם

לכתבה המלאה
אדריכל אבנר ישר וצוות האדריכלים והשותפים של ישר אדריכלים בכנס CTBUH בלונדון אוחזים בפרסי המצוינות הבינלאומיים. יחצ,
אדריכל אבנר ישר וצוות האדריכלים והשותפים של ישר אדריכלים בכנס CTBUH בלונדון אוחזים בפרסי המצוינות הבינלאומיים/יחצ

  • עוד באותו נושא:
  • אדריכלות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully