וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכול החל לפני 150 שנה: הצצה למרכז המבקרים של היקב הוותיק

הדרך של "יקבי ירושלים" החלה במשכנות שאננים במאה ה-19. לאחרונה הוקם מרכז מבקרים חדש בפתח תקווה, וזה הזמן להעניק הצצה לפן העיצובי המרהיב שלו

Jeruz Yard  - יקבי ירשלים בפתח תקווה. שי אזולאי,
Jeruz Yard - יקבי ירשלים בפתח תקווה/שי אזולאי

ביקבי ירושלים, אגודה חקלאית שיתופית, ניתן למצוא מגוון יינות איכותיים שמיוצרים בלב העיר. מרכז המבקרים של היקב, הממוקם בטחנת הרוח ההיסטורית מונטיפיורי במשכנות שאננים, הוא אתר ייחודי הצופה לעבר העיר העתיקה. כאן, החל דרכו של היקב לפני למעלה מ-150 שנים, והשפעת ההיסטוריה ניכרת בכל פרט.

בעשור האחרון, היקב עבר תהליך התחדשות מרשים, עם השקעות משמעותיות שהקנו לו יכולת להפיק יינות איכותיים. כעת, היקב יוצא מהחומות ומביא את הניחוחות הירושלמים גם לפתח תקווה, במרכז המבקרים החדש שנמצא במתחם התרבות - קריית המוזיאונים. מרכז זה מתפקד כגשר בין תרבות היין לעיר השוקקת, תוך חיבור המבקרים לסיפור ההיסטורי ולכוח החברתי שבין היקב לפתח תקווה.

Jeruz Yard - יקבי ירשלים בפתח תקווה. שי אזולאי,
Jeruz Yard - יקבי ירשלים בפתח תקווה/שי אזולאי

עיצוב מרכז המבקרים מאופיין בצבעים מונוכרומטיים של שחור ולבן, לצד ורוד רוזה צעיר ומפתיע. קולאז'ים משקפים את המיזוג בין היקב לעיר, ויוצרים סיפור עיצובי אחד שמגשר בין העבר להווה. התכנון כולל שכבתיות עיצובית, הממחישה את הקשר בין ישן לחדש, ומספקת חווית אירוח וטעימות יין איכותי על הבר.

במרכז המבקרים, המבקרים יכולים לחוות את תרבות היין, תוך שימת דגש על השפעות מתרבויות שונות וסגנונות מגוונים. חלל הפנים כולל אזכורים לאבנים ולקשתות הירושלמיות, והצבעוניות שמגיעה מעולם היין מעניקה לו נראות בולטת כבר מהחוץ. הבר, בעיצוב אקלקטי, מציע טקסטורות צבעוניות המוסיפות מראה טבעי ומזמין.

ניתן להתרשם משכבתיות עיצובית המדברת במספר מישורים שונים, בין עבר והווה, ישן אל מול חדש וכך מתחבר לסיפור אחד המגדיר לנו את העבר המחובר עם הווה המקום, וכל זה תוך כדי אירוח וטעימות יינות איכות על הבר.

sheen-shitof

עוד בוואלה

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
Jeruz Yard  - יקבי ירשלים בפתח תקווה. שי אזולאי,
Jeruz Yard - יקבי ירשלים בפתח תקווה/שי אזולאי

תוך טעימת יין מקומי אנו מציגים שימוש בכל הרבדים המרכיבים את תרבות היין בארץ ובעולם ליצירת מתחם תרבותי- חברתי בעל מטען היסטורי- לאומי, השאלה מתרבויות שונות ומסגנונות שונים ושילובם באופן שמגדיר תקופות זמן שונות.

חלל הפנים עם אזכור לאבנים ולקשתות הירושלמיות, צבעוניות שהגיעה מעולם היין הנותנת במה גדולה ונראות בולטת כבר מהחוץ, בר בסגנון אקלקטי המושאל מתרבויות שונות וטקסטורות של צבעים הנותנים מראה טבעי. כל זה מלווה בתכנון מוארך הנותן תחושה של חיבור וזרימה בין החוץ לפנים ויחד עם זאת מגדיר את החללים בצורה ברורה.

Jeruz Yard  - יקבי ירשלים בפתח תקווה. שי אזולאי,
Jeruz Yard - יקבי ירשלים בפתח תקווה/שי אזולאי

בפארק המקסים תמצאו פודטראק ייחודי המציע חוויה הוליסטית לכל שעות היום. בבוקר ובצהריים, הוא מזמין אתכם ליהנות מכוס קפה משובחת ואווירה נינוחה בין עצי הפארק הירוקים. עם שקיעת השמש, הפודטראק משנה את פניו והופך לבר קטן ומזמין, המגיש יינות מובחרים ומציע אווירה חמימה. בתוך חנות היין, ינתנו הרצאות, כנסים, ימי תרבות ועוד. בין אם אתם מחפשים מקום להתחיל את היום ברוגע או לסיים אותו באווירה קסומה, מרכז המבקרים שלנו הוא היעד המושלם עבורכם

שני ברגר מ-Pha Designa סטודיו לעיצוב פנים על העיצוב: "בעולם של היום, אשר מחדיר לנו אינספור מסרים בכל פינה, גם העיצוב צריך להיות הרמוני ומדויק. העברת מסרים, תחושות והתאמתם לצרכים הנדרשים, הם חלק נרחב מהמעטפת של Pha. הצורה בה אנו לוקחים את עולמות העיצוב ומפשטים אותם למשהו גדול, נכון ושלם יותר. הצוות מכיל מעצבים בעלי נקודת מבט חדשנית ושונה על עולם העיצוב הקיים. החיבור בין המעצבים מוליד שילוב מגוון של התמחויות שונות אשר מפיח חיים בכל פרויקט. עיצוב הוא מגרש המשחקים שלנו. הצוות דוגל בהרמוניה ודיוק אבל לא מפחד לצאת מהקופסה".

  • עוד באותו נושא:
  • יקב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully