וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנות בדקה ה-90: מתי נרשם שיא המכירות לקראת ראש השנה?

מה מדווחות החנויות והרשתות לגבי המכירות ברגעים האחרונים?

קניות לפני החג בקניון עיר ימים. שי פרנקו,
קניות לפני החג בקניון עיר ימים/שי פרנקו

רגע לפני ראש השנה, אלפי ישראלים מוצאים את עצמם במרוץ לרכישת מתנות ברגע האחרון, גם בזמן שהמצב הביטחוני בארץ מטיל צל כבד על שגרת היום-יום. עם זאת, הצרכנים ממשיכים לחפש דילים משתלמים, במיוחד בתקופה כזו שבה הרצון לשמור על רוח החג חזק מאי פעם. למרות המלחמה והאתגרים, עסקים רבים ממשיכים לפעול ולהציע הנחות משמעותיות.

על פי נתוני חברות האשראי, כ-30% מהצרכנים מבצעים את רכישות המתנות שלהם בשבוע האחרון לפני החג, כאשר חלקם אף נוטים לבצע קניות ממש ביום שלפני ערב החג. השיא במכירות נרשם בדרך כלל ב-48 השעות האחרונות, כשחנויות ורשתות רבות מדווחות על עלייה של עשרות אחוזים במכירות ברגעים האחרונים, למרות המצב.

משאבת מזיגה חשמלית לבקבוק יין עם מערכת לאוורור היין_מחיר לפני 159 ואחרי 129 שקל, להשיג ברשת ג'נטלמן. יחצ,
משאבת מזיגה חשמלית לבקבוק יין עם מערכת לאוורור היין_מחיר לפני 159 ואחרי 129 שקל, להשיג ברשת ג'נטלמן/יחצ

רשת ג'נטלמן נערכת לשיאי המכירות עם מבצע מיוחד לרוכשים בדקה ה-90, המציע עד 40% הנחה על פריטים מעוצבים, כולל פותחני יין, מעמדי כוסות יין ומארזי וויסקי. המבצע זמין בחנויות הרשת ובאתר האינטרנט עד 5 באוקטובר, ומעניק ללקוחות אפשרות לרכוש מתנות שוות למרות האתגרים.

לצד מתנות בעיצוב פרקטי, מושבניק מציע מבצעים לחג עם דגש על חקלאות מקומית, כהבעת תמיכה בתוצרת ישראלית בימים קשים אלו. האתר, המתמחה במכירת פירות וירקות ישראליים ישירות מהחקלאי לצרכן, מאפשר רכישה של מגשי אירוח ופירות במחירים מוזלים, כולל מבצע של 500 גרם תמר מג'הול ב-1 שקל בלבד על רכישה מעל 299 שקך.

קניונים ברחבי הארץ מציעים גם הם מבצעים שווים, תוך התאמות מסוימות לשגרה הנוכחית: בקניון עיר ימים נתניה, רוכשים מעל 699 שקל ביום אחד יזכו במתנה מחנויות משתתפות, כמו מחבתות, סכינים ושמיכות. המבצע יתקיים בין 29.9 ל-2.10.

הפעם הגזמנו

וואלה מובייל במבצע עם 4 מנויים ב100 שקלים וחודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
קניון שער הצפון. יחצ,
קניון שער הצפון/יחצ
דוכני מתנות ברשת ג'נטלמן במגוון מחירים. יחצ,
דוכני מתנות ברשת ג'נטלמן במגוון מחירים/יחצ

קניון רננים רעננה יאפשר לרוכשים מעל 399 שקל לקבל מתנה מתוך מגוון רחב, כולל כלי מטבח ופמוטים, בין התאריכים 29.9-2.10, וקניון שבעת הכוכבים הרצליה מציע שובר מתנה על סך 75 שקל לרוכשים בסכום של 500 שקל ומעלה, לחברי מועדון בלבד, בין התאריכים 26.9-2.10.

גם בקניון שער הצפון קריית אתא, המבצעים ממשיכים עם מגוון מתנות במחירים שבין 10-40 שקל בלבד, ומארזי מתנה מיוחדים לרוכשים מעל 250 שקל. המבצע יתקיים בין 22.9-2.10.

על אף המלחמה, הצרכנים הישראלים מגלים עמידות וממשיכים לקנות מתנות, עם עלייה של 15% במכירות בדקה ה-90 בהשוואה לשנה שעברה. הרצון לשמור על אווירת החג והשאיפה לתמוך בעסקים ישראליים מביאים רבים לנצל את ההזדמנויות לרכוש מתנות משתלמות, גם ברגע האחרון.

  • עוד באותו נושא:
  • קניות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully