וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר שמח, יותר מפנק: המטבח של 2025

חברות ומותגים גדולים ובעלי שם עושים מאמצים כבירים לפתח וליצור את המוצרים שייעלו את תהליכי העבודה, יקצרו את משך הזמן וייסיעו להפיק את תבשילים ומאפים משובחים במיוחד. קבלו אחד מהם

אולם תצוגה ניגא שף FOR HOME. מושי גיטליס,
אולם תצוגה ניגא שף FOR HOME/מושי גיטליס

המטבח הוכתר כבר מזמן כחלל החשוב המרכזי בבית, אך לצד הכתרה זו הזמן שאנחנו יכולים להשקיע בו בפועל רק הולך ומצטמצם. כפועל יוצא חברות ומותגים גדולים ובעלי שם עושים מאמצים כבירים לפתח וליצור את המוצרים שייעלו את תהליכי העבודה, יקצרו את משך הזמן וייסיעו להפיק את תבשילים ומאפים משובחים במיוחד.

רגע לפני החג, חברת ניגא שף FOR HOME, יבואנית מותגי החשמל למטבח מהמובילים בעולם, מציעה מבחר מוצרי עילית העונים במדויק על הגדרה זאת.

ניגא שף for home התנור שעושה את העבודה. איתי אבירן,
ניגא שף for home התנור שעושה את העבודה/איתי אבירן

תנורי ה-combi steamer של המותג הגרמני MKN נחשבים לפריצת דרך של ממש במטבח הביתי. הם בעלי מערכת נידוף מובנית למניעה של אדים וריחות בזמן הבישול והאפייה, נפח גדול במיוחד ומערכת הפעלה חכמה שיודעת לזהות על פי סוג המזון מהי צורת הבישול המתאימה ביותר.

המערכת מודדת על ידי חיישנים את כמות המזון ומגדירה עצמאית את זמני הבישול, אחוזי הלחות והטמפרטורה הנדרשת לתוצאות מושלמות בבישול ובאפייה, תוך שמירה מקסימלית על הערכים התזונתיים של המזון, צבעו ומרקמו . בתוך כך כולל התנור מערכת הניקוי העצמי האוטומטית המאפשרת ניקיון יסודי המבוצע ללא מגע יד אדם, ע"י טבלית ניקיון. בסיום תכנית הניקיון התנור נקי לחלוטין ומוכן לפעולה.

הפעם הגזמנו

וואלה מובייל במבצע עם 4 מנויים ב100 שקלים וחודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
ניגא שף FOR HOME- מדיח כלים בשלוש דקות ובשליש מכמות המים. איתי אבירן,
ניגא שף FOR HOME- מדיח כלים בשלוש דקות ובשליש מכמות המים/איתי אבירן

למדיחי הכלים של המותג MEIKO מגרמניה לוקח כשלוש דקות ושלושה ליטר מים בלבד למחזור הדחה. המדיח החדשני עשוי נירוסטה- פנים וחוץ ומגיע לטמפרטורה של עד 83 מעלות, עובד עם חומרי ניקוי נוזליים ושואב בעצמו את הכמות הנדרשת להדחה מתוך מיכל הנמצא מתחת לארון הכיור. מידי מספר חודשים מחליפים את מיכל הסבון והחומר המבריק כך שאין צורך לשים טבליות ניקוי בכל פעולה - עוד דרך להקל, ולו במעט, את ההתנהלות במטבח. בסיום יום העבודה יפעיל המדיח תכנית לניקוי עצמי, כך שהוא תמיד נקי ומוכן לפעולה.

הכי בריא שיש, FRESCO, ניגא שף FOR HOME. יחצ,
הכי בריא שיש, FRESCO, ניגא שף FOR HOME/יחצ

מכשיר מהפכני שישנה את איכות חיינו ומהווה בשורה של ממש לכל מי שרוצה לשמור על תזונה ואיכות המזון שלו, בדרך היעילה והקלה ביותר. FRESCO, המקרר המהיר של חברת IRINOX האיטלקית המיובא גם הוא על ידי ניגא שף FOR HOME, מכשיר קטן ומעוצב שמאפשר בקלות וללא כל מאמץ להאריך את חיי המזון, לשמור על הטריות לאורך זמן, להקפיא ולהפשיר בצורה מבוקרת, כולל ריענון מבוקר של מזון ובישולו האיטי עד לטמפרטורה שמוכנה לאכילה לפי השעה שהגדרנו לו.

  • עוד באותו נושא:
  • מטבח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully