וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתאום דפיקה בדלת: בדקנו את הפעמון והמצלמה החכמה של Yale

26.9.2024 / 23:17

קופאים על מקומכם כשנשמע צלצול פעמון? חרדים מפעילות חשודה כשהילדים לבד בבית? Yale מספקת שני מוצרים - מצלמה ביתית ברזולוציה גבוהה ופעמון חכם שמתחבר לטלפון הנייד. בדקנו

פעמון חכם של Yale. יחצ,
לא לחשוש יותר מזרים/יחצ

בתחילת שנות ה-80 יצאה להקה אוסטרלית הומוריסטית בשם Men at Work עם שיר שהפך ללהיט - Who Can it Be Now?, שעוסק בפרנויה של אדם ששומע דפיקה בדלת באמצע הלילה. השיר (והקליפ) הנפלא לא צמח בחלל ריק, הרי צלילים פתאומיים כמו צלצול פעמון הדלת או הטלפון מספקים כבר קרוב ל-100 שנה חומר בריא לסרטי אימה.

מהומור לרצינות: במציאות שלנו, במיוחד בשנה האחרונה, חשוב לנו לדעת מה קורה בסביבת הבית. אם פעם הייתם משאירים לילדים שלכם מפתח שקשור לשרשרת על הצוואר ומסתמכים על כך שהם יסתדרו, הטכנולוגיה מאפשרת לנו היום להיות בבקרה 24/7, אם אנחנו יוצאים לחופשה, רוצים להשגיח על ילדינו או סתם צריכים לבדוק אם האיש שהודיע שהוא שליח הוא אכן שליח.

חברת Yale משיקה בימים אלו סדרה חדשה של מוצרי אבטחה חכמים לבית, הכוללת מצלמה פנימית חכמה, מצלמת חוץ חכמה ופעמון חכם.

אז במצלמת חוץ אין לי ממש צורך, אבל המצלמה הפנימית והפעמון בהחלט עוררו עניין. לשמחתי לפני כשנה התקנתי מנעול חכם לדלת, כך שהאפליקציה של Yale הייתה מוכנה לקלוט גם את שני הדיירים החדשים. זה חשוב משום שהמוצרים, כמו בכל חברה, "מדברים" זה עם זה באמצעות האפליקציה, כך שאם אפשר לדלג על השלב הראשוני (שכמו בכל אפליקציה, אינו פשוט ודורש למידה) - מה טוב.

המצלמות והפעמון בעלי יכולת פעולה הדדית, עם עוזרי קול מובילים, מותגי בית חכם ומתן אפשרות לצרכנים לנטר ולשלוט באבטחת ביתם באמצעות חשבון אחד מכף ידם. פקודה קולית היא דרך קלה נוספת לשלוט במצלמות החכמות ובפעמון הווידאו. ניתן, למשל, לבקש מהעוזרת הקולית התומכת במסך להראות למשתמשים מי נמצא בפתח ביתם או לבדוק מה מצב הילדים שלהם. המכשירים מגיעים עם דיבור אודיו דו-כיווני, כדי לאפשר לצרכנים לשמוע ולדבר עם כל אחד בכל עת.

את כל המוצרים ניתן להשיג בחנויות מנעולנים ואצל משווקים מורשים.

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן

מה חשבנו על המצלמה הפנימית?

המצלמה הפנימית החכמה מספקת תמונת HD חדה של 1080p, שדה ראייה של 110°, תצוגה חיה, הקלטות מופעלות בתנועה, ראיית לילה והודעות מפורטות. ניתן גם להגדיר את המצלמה הפנימית למצב פרטיות כאשר אתם מגיעים הביתה. טכנולוגיית AI מובנית בתוך המצלמה מאפשרת למשתמשים לאפשר זיהוי אנושי, אזורים ותזמון הניתנים להתאמה אישית ללא עלות נוספת. המשתמשים יכולים להגדיר אזורים ספציפיים שהם רוצים שהמצלמה שלהם תכסה, ולהשתמש בתזמון תנועה כדי לא לכלול טריגרים של התראות מהתרחשויות קבועות. המחיר המומלץ לצרכן הוא 300 שקל.

אני מודה שיש לי בעיה עם המצלמה. חדות התמונה והסאונד מצוינת, הפונקציות הרבות תורמות והמחיר סביר ביחס לאיכות. העניין הוא שהיא סטטית ולא מראה נוכחות של 360 מעלות כמו שמצלמה ביתית בסיסית אמורה לעשות. זווית של 110 מעלות מכסה רק שליש משדה הראייה הפוטנציאלי ולא משיגה את השליטה הרצויה. מוצר טוב שיכול היה להיות הרבה, הרבה יותר טוב.

מה חשבנו על הפעמון החכם?

זה כבר סיפור אחר. הפעמון החכם של Yale מאפשר למשתמשים לראות, לשמוע ולדבר עם מבקרים מכל מקום ובכל זמן. הוא מציע לצרכנים תמונה חדה של 1080p HD, שדה ראייה של 154° (מספיק בהחלט לחדר מדרגות), דיבור אודיו דו-כיווני, צפייה חיה וראיית לילה לצילומים ברורים שניתן לצפות בהם 24/7 במכשיר הנייד החכם שלהם. פעמון הדלת של קל להגדרה ולשימוש, במיוחד אם יש לכם כבר את האפליקציה, ומופעל על ידי פתרון מובנה נטען או חוטי. המחיר המומלץ לצרכן הוא 700 שקל.

יש דברים שאתם לא מבינים כמה הם הכרחיים - עד שהם הופכים לכאלה. פתאום אתם רואים שהאיש שטוען שהוא שליח הוא אכן השליח, שאת הרעש החשוד עושה השכן המעיק מלמעלה ובכלל - תחושת השליטה אופפת אתכם עוד לפני שהאורח נכנס אליכם הביתה. בעיניי זהו כלי מצוין, במיוחד אם יש לכם ילדים או דוגווקר שבא להוציא את הכלב בצהריים.

נשמע פרנואידי? בהחלט, אבל בימים הללו זה די הכרחי. חוץ מזה, לא אנחנו המצאנו את הפחד מדפיקות בדלת, עשו את זה לפני יותר מ-40 שנה בשיר אחד מצוין באוסטרליה.

  • עוד באותו נושא:
  • בית חכם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully