וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרגישו בבית: יוזמות, אירועים ותרומות בעולם הבית והלייפסטייל

מימין רוני תדמור מנהל שוק ישראל , אורטל, אדוה דדון ומנכל אורטל, נדב זיו. רונן מחלב,
מימין רוני תדמור מנהל שוק ישראל , אורטל, אדוה דדון ומנכל אורטל, נדב זיו/רונן מחלב

רגע לפני השנה החדשה התכנסו מיטב מפקחי הבנייה בישראל באולם התצוגה של אורטל-קמינים. רוני תדמור, מנהל שוק ישראל של החברה, הזמין את אדוה דדון החריפה והנהדרת, שהרצתה למוזמנים הבכירים בענף הנדל"ן איך מזהים נוכלים, עם סיפורים מסמרי שיער. הגיעו, הקשיבו ונהנו מחמימות הקמינים הנעימה לצד ארוחת ערב דשנה: איל שריג, איצי סלוין, אורן צרפתי, עתיר מעין, דוד טל ועוד.

כנס שנתי למתווכי מקרקעין במרכנתיל

רועי ברמן. יחצ,
רועי ברמן/יחצ

הכנס השנתי של ארגון מתווכי מקרקעין בישראל נערך בחסות בנק מרכנתיל. רועי ברמן, מנהל סניף ראשי בירושלים בבנק מרכנתיל, ציין מפני עשרות מתווכי הנדל"ן שנוכחו בכנס: "שיש קשר הדוק עם מתווכי המקרקעין ומאפשר לבנק להבין טוב יותר את צרכי השוק ולפתח פתרונות מתאימים. בתקופה של אי וודאות מתווכי הנדל"ן יכולים להוות עוגן כלכלי ללקוחות בבחינה ושיפור של התנאים בתיק האשראי שלהם. הבנק מאפשר הלוואה נוספת ללקוחות המשכנתא המכונה 'צעד ראשון' בגובה של עד 150,000 שקל בפריסה של עד 15 שנים. הבנק דורג במקום הראשון במדד ידידותיות הבנקים שלוש שנים ברציפות, עובדה המחזקת את מחויבותו של הבנק לשמור על רמת שירות גבוהה תוך מתן מענה מותאם לצורך, ושמירה על שביעות רצון הלקוחות שלנו".

בהתייחסו לנושא הקרן בערבות המדינה לעסקים, הוסיף ברמן: "המחלקה לקרנות לעסקים שלנו מספקת פתרונות מימון מותאמים לעסקים קטנים ובינוניים, תוך הבנה מעמיקה של צרכי השוק המשתנים. אנו רואים בקרנות אלו כלי חשוב לקידום הצמיחה הכלכלית במשק. שיתוף הפעולה עם מתווכי הנדל"ן הוא נדבך חשוב באסטרטגיה שלנו להבנת צרכי השוק ומתן מענה מקצועי ואיכותי לכלל לקוחותינו."

sheen-shitof

עוד בוואלה

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית
אימון באחוזת צהלה. יחצ,
אימון באחוזת צהלה/יחצ

נהוג לקשר את האימון הפונקציונאלי לאימון של נשים וגברים צעירים אך למעשה, אימון פונקציונלי לגיל שלישי ורביעי הוא חיוני ואפקטיבי מאד לשיפור התפקוד היומיומי. האימון הזה הוא מתכון מנצח כנגד איבוד היכולות שקורה בתהליכי הזדקנות. חוג פונקציונאלי מועבר באחוזת צהלה על ידי המדריכה, ליאת אספר פרי.

שיטת האימון מאגדת בתוכה את כל המדדים החשובים לשמירה על איכות החיים והבריאות בגיל מבוגר, במיוחד שבאימון זה מתאמנים ומבצעים תרגילים שמשמשים אותנו ומבצעים אותם ביום . אימון לגיל השלישי צריך לשלב מספר מרכיבים קריטיים- מרכיבים אלה הם סבולת לב-ריאה, כוח, שיווי משקל, כוח מתפרץ וקואורדינציה. כל מרכיב כזה צריך להיות מותאם ליכולתו של המתאמן המבוגר. ניתן לשלב מרכיבי כושר נוספים לשיפור האימון. האימון צריך להצטבר ל-150 דקות בשבוע.
בנוסף מבצעים תרגילים לשימור וחיזוק העצם, העלאת מסת שריר, חידוד יכולות קוגניטיביות, שיווי משקל וקורדינציה, תרגילים למניעת נפילות, לשיפור יציבה יחד עם הגדלת תחושת הביטחון העצמי והביטחון בגוף.

אימון כוח לפחות פעמיים בשבוע המשלב תרגילים פונקציונליים עם העלאה הדרגתית של העומס, שיווי משקל סטטי ודינמי במצבי יום-יום., אימון כוח מתפרץ המדמה תנועות למניעת נפילה, קואורדינציה- הקפדה על שילוב המרכיבים הללו באימון תשפר תפקוד יום-יום, תשמר בריאות וחיוניות ותסייע מעבר לתחושה הטובה ולאנדרופינים לאריכות ימים.

בשארה תמר מנהל תחום הספורט באחוזה: "הסיפוק שמתקבל מההצלחה לשמר ולחזק יכולות תפקודיות, הוא גדול וחיוני לחוסן הפיזי והנפשי. אצלנו בשיעורים הכול נעשה דרך משחקים ואתגרים, באופן חברותי ומלא הומור ותוך העצמה אישית וקבוצתית. מרגש כל פעם מחדש לראות את הקסם, זה לגמרי לנצח את הגיל! המשימה שעומדת לנגד עיניי היא בהעצמה של יכולות המתאמנים".

נעמה צבר אחת המשתתפות בחוג : "אני נהנית כל כך בחוג, למרות שמאתגר לי, מגוון התרגילים והאוירה הטובה גורמים לי לרצות לחזור ולהתאמן ולחזק את עצמי עוד ועוד".

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully