וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבית לא מרגיש בטוח: הישראלים שומרים את חפצי הערך בכספת

המלחמה והפגיעה של טילים בעורף הביאו לגידול בביקוש לשמירה חפצי ערך ומסמכים במתחמי כספות מאובטחים. במתחם הכספות "בריקסטון" בירושלים מוסרים כי בשבועיים האחרונים חל גידול של 23% בהשכרת כספות: "שומרים תכשיטים, כסף ומסמכים"

מנכ"ל בריקסטון דביר אינדיג. מורג ביטן,
מנכ"ל בריקסטון דביר אינדיג/מורג ביטן

המלחמה והפגיעה של טילים בעורף הביאו לגידול בביקוש לשמירה חפצי ערך ומסמכים במתחמי כספות מאובטחים. במתחם הכספות "בריקסטון" בירושלים יש בשבועיים האחרונים גידול של 23% בהשכרת כספות. המתחם כולל 2,600 כספות מאובטחות.

כמה זה עולה? עלות השכרת כספת לחודש עומדת על 199 שקלים לחודש. דביר אינדיג, מנכ"ל חברת בריקסטון, מציין: "רוב הכספות שהציבור שכר לאחרונה מיועדים לשמירה על חפצי ערך יקרים כגון תכשיטים, שעונים, כסף , מסמכים בנקאיים, דרכונים ותעודות".

במתחמי הכספות של חברת "בריקסטון" אומרים כי הם מקפידים על נהלי אבטחה ודיסקרטיות מחמירים ביותר, במסגרתם כל עובדים עוברים סינון ובדיקה, כולל בדיקות פוליגרף תקופתיות וקבועות. לכל לקוח תא אישי מאובטח, אשר הוא ורק הוא, מחזיק את המפתח אליו, כשרק באמצעות טביעת האצבע והפנים שלו יקבל גישה אל התא.

בבעלות חברת "בריקסטון" שני מתחמי כספות מאובטחים בתל-אביב ובירושלים והחברה תקים עוד חמישה מתחמי כספות חדשים במהלך 3 שנים הקרובות בכל רחבי הארץ.

  • עוד באותו נושא:
  • כספת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully