וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהבית הקודם הם הביאו רק ספה. כאן החלה המהפכה

הם עברו לדירת 5 חדרים עם הספה מהבית הקודם וחלמו להפוך את הדירת קבלן הסטנדרטית לבית מהחלומות, כזה שמעוצב ומתוכנן בקפידה, עם המון שטחי אחסון, חשיבה על כל פרט ומלא סטייל - והנה התוצאה.

תחושה של בית. עיצוב פנים הילה ברונשטיין. אמיר ארליך,
תחושה של בית. עיצוב פנים הילה ברונשטיין/אמיר ארליך

דירת 5 חדרים גדולה מהסטנדרט וסופר מפנקת שעוצבה עבור זוג צעיר עם 2 בנות קטנות, נקודת הפתיחה היתה שבני הזוג רצו להכניס לדירה אמירה עיצובית, שירגישו שייכות, שהעיצוב מייצג את מי שהם.

סגנון העיצוב שהוגדר היה מודרני עדכני, נורדי עם מעט בוהו, בהתאם לכך נבחרה פלטת צבעים רכה, בהירה, מוארת, ומזמינה, בשילוב המון טקסטיל בשטיחים, וילונות, כריות, כיסויי מיטה, לצד פריטים מעץ וראטן.

אחסון בסטייל - ארון משרביה  - ארונות ריביירה - עיצוב פנים הילה ברונשטיין. אמיר ארליך,
אחסון בסטייל - ארון משרביה - ארונות ריביירה - עיצוב פנים הילה ברונשטיין/אמיר ארליך
פינת אוכל מינימליזם  מושלם - עיצוב פנים הילה ברונשטיין. אמיר ארליך,
פינת אוכל מינימליזם מושלם - עיצוב פנים הילה ברונשטיין/אמיר ארליך
עיצוב פנים הילה ברונשטיין. אמיר ארליך,
עיצוב פנים הילה ברונשטיין/אמיר ארליך

כל הארונות בדירה עוצבו בהתאמה אישית, תוך תכנון מוקפד לצרכי הלקוחות, מה שיצר שפה אחידה, אסתטיקה מופתית, המון פתרונות עיצוב סדר וארגון וכמובן ארונות שהפכו לרהיט עיצובי כובש ומרכזי בכל חדר. הדבר בא לידי ביטוי בארון משרביה כובש ומושלם בגוון ורוד מעושן במבואת כניסה, ארון שתוכנן בקפידה לאחסון נעליים, תיקים, מעילים ודייסון, בחדר רחצה ארון תריסי עץ מושלם למייבש ומכונת כביסה וכמובן ארונות נוספים ויפים בחדר ההורים, ובחדרי השינה.

"הלקוחות נכנסו למעשה לדירה רק עם ספה, את יתר הרהיטים רכשנו מראש, טרם המעבר עם תכנון מקדים." מספרת מעצבת הפנים הילה ברונשטיין ומוסיפה: "התחלנו בתכנון שטחי אחסון, ידענו שהיום אין עומס של ציוד, אבל ככל שהבנות יגדלו יהיה עוד ועוד ציוד וגם צורך ביותר אחסון. מניסיון, אני יודעת שמה שלקוחות לא ירכשו איתי היום בתהליך, כנראה שלא ירכשו בעתיד ושתכנון המוצר חשוב לטווח הארוך ולניצול השטח בצורה מיטבית ופרקטית ללקוח, ולכן הושקעה מחשבה מוקפדת ומעמיקה בתכנון שטחי אחסון. בהתאם לכך, בכל חדר נבחר ותוכנן ארון אחד לבגדים, כולל שטח אחסון לציוד גדול וציוד קטן, ארון נעלים, ארון כניסה, ארון למכונה כביסה ומייבש, ארון חומרי כביסה, ועוד המון שידות לאחסון נוסף, שלכל פריט יהיה את המקום שלו וחלק מהפריטים יהיו מוסבים ונסתרים."

חדר הורים - ארונות ריביירה - עיצוב פנים הילה ברונשטיין -  חדר שינה ניצול מיטבי של מעבר לצורך ארון. אמיר ארליך,
חדר הורים - ארונות ריביירה - עיצוב פנים הילה ברונשטיין - חדר שינה ניצול מיטבי של מעבר לצורך ארון/אמיר ארליך
סוויטת הורים  - עיצוב פנים הילה ברונשטיין. אמיר ארליך,
סוויטת הורים - עיצוב פנים הילה ברונשטיין/אמיר ארליך

"בסוויטת הורים שהיתה גדולה מהרגיל השקענו בריהוט איכותי, פתרונות תאורה, הלבשה, טקסטיל ונגרויות עם המון אחסון, כולל ארון במסדרון הכניסה לחדר באורך של 3 מטר שעוצב בסגנון כפרי, כאשר מולו הצבנו שידה נמוכה המיועדת לאחסון נעליים. בחרנו הדום בד שמכניס רכות ווילונות לצד מיטה המשלבת ראטן ועץ ליצירתצ הרמוניה ותחושה מרגיעה והרמונית של סדר וניקיון".

חדר רחצה בשילוב חדר כביסה: "הלקוחה לא אהבה את אמבטיית הילדים של הקבלן. כדי לקבל חדר רחצה מדוייק לצרכים ולטעמה האישי בניתי לחלל היפה והגדול הזה קונספט חדש. פירקנו אריחים, צבענו קירות, הוספנו פרופיל, נגרויות איכותיות, תאורה, אביזרים לרוב. וזו התוצאה. חדר רחצה מוקפד מלא סטייל עם נגיעות של צבע וכל מה שצריך בהיבט פרקטי ועיצובי".

ארון סרגלי עץ- ארונות ריביירה - עיצוב פנים הילה ברונשטיין. אמיר ארליך,
ארון סרגלי עץ- ארונות ריביירה - עיצוב פנים הילה ברונשטיין/אמיר ארליך
ארונות ריביירה - עיצוב פנים הילה ברונשטיין. חדר כביסה מחופה ארונות. אמיר ארליך,
ארונות ריביירה - עיצוב פנים הילה ברונשטיין. חדר כביסה מחופה ארונות/אמיר ארליך

חדר משפחה: "מכירים את זה שתמיד אתם שואפים שהחדר משפחה או כל חדר בבית יהיה מתוקתק ומסודר? אבל בפועל הוא כל הזמן מתבלגן? כאשר אני מעצבת חדר משפחה אני דואגת לארון גדול צעצועים ומשחקי קופסא. אזור אחסון לדברים הקטנים, סלסלות נגישות, פינת רביצה נעימה מול הטלוויזיה. תכנון מקדים ומוקפד תוך הבנת צרכי הלקוח הוא הסוד לשמירה על סדר וארגון".

חדר  משפחה - ארונות ריביירה - - עיצוב פנים הילה ברונשטיין. אמיר ארליך,
חדר משפחה - ארונות ריביירה - - עיצוב פנים הילה ברונשטיין/אמיר ארליך

משרד ביתי: "במשרד הביתי החשיבה היתה לייצר מקום מפלט ללקוח שעובד מהבית, מקום שיאפשר לו שקט וניתוק ויעורר השראה לעבודה בנחת. בהתאם לכך, שילבנו בחדר פרטים אישיים ליצירת השראה שייכות וחיבור ותככנו ארון שבו לכל פריט מקום משלו, למד מדפים פתוחים לדקורציה. כל זאת בצבעוניות רכה ומרגיעה של אפור בהיר. בשולחן העבודה שילבנו בין שולחן לבן עם פלטת עץ לקריצה של צבע בולט שיכניס שמחה".

משרד ביתי - עיצוב פנים הילה ברונשטיין. אמיר ארליך,
משרד ביתי - עיצוב פנים הילה ברונשטיין/אמיר ארליך
משרד ביתי - ארונות ריביירה - עיצוב פנים הילה ברונשטיין. אמיר ארליך,
משרד ביתי - ארונות ריביירה - עיצוב פנים הילה ברונשטיין/אמיר ארליך

בכל הפרויקט ניתן דגש רב על תכנון תאורה ,הוספנו עוד נקודות מעבר לסטנדרט הקבלן. הגופים שבחרנו בסגנון מינימליסטי נורדי התכתבו עם הקונספט של כל הדירה והוסיפו המון אווירה וסטייל. הקירות קיבלו מחשבה בצבעים, טקסטורות ובאבזור. כל רהיט נבחר בקפידה תוכנן והותאם לחלל בהיבט העיצובי ובהיבט הפרקטי.

"אני גאה לעצב לזוגות צעירים שב - 20 אצבעות הגיעו למעמד הזה, גאה לעזור להקים עוד בתים בישראל במיוחד בתקופה כזו שבית מקבל משמעות עוד יותר מתמיד".

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully