וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 גוונים שלא ישתלבו טוב עם חום

הגוון החום תופס תאוצה בחודשים האחרונים אך למרות שזהו גוון גמיש שנחשב לצבע ניטרלי, צריך לשים לב כי ישנם גוונים שכדאי להימנע מלשלב אותם עם חום. שרון פרגר לשם, מנהלת קשרי אדריכלים בחברת נירלט, מונה את הגוונים שלא יעבדו טוב עם הצבע

נירלט. הדמיות סטודיו מעיין גולן. אומנות אירית חיון גלריה 135of 1. יחצ,
נירלט. הדמיות סטודיו מעיין גולן. אומנות אירית חיון גלריה 135of 1/יחצ

חום הוא הצבע הפרקטי ביותר, כך אומרים, ולאחרונה צבר עוד יותר תאוצה בעיצוב הבית. עם זאת, על אף היותו גוון גמיש שנחשב לצבע נייטרלי, צריך לשים לב כי ישנם גוונים שכדאי להימנע מלשלב אותם עם חום. חום .שרון פרגר לשם, מנהלת קשרי אדריכלים בחברת נירלט, מסבירה.

תמונה באדיבות נירלט עיצוב ורד בונפיליולי. איתי בנית,
תמונה באדיבות נירלט עיצוב ורד בונפיליולי/איתי בנית
שטיח חבלים עגול של עצמל'ה. יחצ,
שטיח חבלים עגול של עצמל'ה/יחצ
  • צהוב: למרות שצהוב הוא צבע פופולרי לעיצוב בסתיו, שילובו עם חום עשוי להיות רעיון פחות מוצלח. צהוב בהיר מתנגש עם חום ויוצר ניגוד לא נעים שמפריע לאווירה החמימה והנעימה. ואם אתם בכל זאת מעוניינים לשלב צהוב, נסו לשמור על מינימליזם. אפשר לכלול אלמנטים של אומנות עם נגיעות של צהוב, כל עוד הוא לא משתלב עם חום בחלקים שווים.
  • אדום עז: צבעים אדומים נועזים יכולים להשתלט על האלגנטיות העדינה של החום, ולהוביל לאפקט חזותי מבלבל. במקום זאת, מומלץ לבחור בגוונים אדומים פחות בולטים, כמו אדום חלודה, שמשתלב יפה עם התת-גוונים של החום.
  • ירוק: שילוב של ירוק וחום יכול להיות מסובך ועלול להיראות עמום וחסר הגדרה.בגוונים הלא נכונים, זה יגרום לחדר להיראות כמו עץ, עדיף לשלב חום עם גוונים ניטרליים חמימים מאותה משפחת צבעים, כמו קאמל ושמנת.אם אתם חייבים לשלב ירוק וחום, כדאי לבחור בגוון חאקי ולהאיר עם נגיעות של לבן או טפט דפוסי מעניין.
  • לבן טהור: החום הוא צבע חם בצורה בלתי מעורערת. כדאי להימנע משילובו עם לבן בוהק כדי לא ליצור תחושת קרירות שמנוגדת לאווירה החמימה.אם למשל אתם רוצים להאיר מטבח חום, תוכלו לצבוע את הקירות בגוון בז' או לבן לא בוהק.
כורסת עור של בחצר שבמושב גיאה. עומרי שומר,
כורסת עור של בחצר שבמושב גיאה/עומרי שומר

לסיכום. קחו את הזמן לבחון אילו שילובי צבעים עובדים טוב ביותר וצרו לוח השראה חזותי מראש כדי לוודא שהשילובים הרצויים מתאימים לחלל שאתם מעצבים.נסו להימנע מגוונים נועזים ובחרו בגוונים רכים יותר שיחמיאו לעושר של החום במקום להתנגש איתו.

  • עוד באותו נושא:
  • נירלט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully