וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביער, ביער: הקולקציה החדשה של איקאה

איקאה משיקה את SKOGSDUVA: "קולקציית היער" החדשה לילדים. מה תוכלו למצוא שם ומתי היא תושק?

קולקציית היער של איקאה. יחצ,
קולקציית היער של איקאה/יחצ

איקאה משיקה קולקציה חדשה וקסומה לילדים בהשראת היער השוודי. קולקציית SKOGSDUVA כוללת 20 מוצרים חינוכיים, השראתיים ופרקטיים שמטרתם לשלב בין משחק ושובבות בחיי היום-יום.
'קולקציית היער' (SKOGSDUVA) מציעה מגוון מוצרים, ביניהם מצעים, כריות וצעצועים רכים בצורות של חיות, חרקים וצמחים, כולם בהשראת היער השוודי. עם 'קולקציית היער', איקאה שואפת לעודד ילדים לחקור את הטבע ולהרגיש כאילו החיות מתעוררות לחיים בחדריהם, לא רק במהלך זמן המשחק אלא גם בחיי היום-יום - זמן האמבטיה יהפוך למהנה כשהילדים יהפכו לחיות קסומות עם מגבת קפוצ'ון בדמויות, או בשילוב צעצועי החיות וכיסויי המיטה המאויירים בסיפורי הלילה לפני השינה.

מאלין גילנסוואן, מעצבת קולקציית היער, מספרת: "ההשראה לקולקציית היער מגיעה מילדותי, כשהייתי יוצרת עולמות דמיוניים בחיק הטבע, במקום שבו חיו בעלי החיים השונים. אני מקווה שמוצרים אלו יעוררו סקרנות בקרב ילדים לצאת לחקור וללמוד על הטבע - גם מעבר לדלת הכניסה לבית".
בעזרת 'קולקציית היער', איקאה מאפשרת לילדים ללמוד יותר על החיות ועל הרגלי חייהן תוך כדי משחק.

אנה אדלונד, מפתחת עיצוב מוצרים באיקאה, מציינת: "קחו, למשל, את הפרינטים על מצעי המיטה שמציגים את החיות בחיק הטבע, בעוד שבתיק האחסון החיות נמצאות בפנים, נכנסות לתרדמת חורף. דוגמא נוספת היא הבובה הנעימה בצורת קיפוד. כאשר קיפודים מרגישים מאוימים, הם מרימים את הקוצים החדים שלהם והופכים לכדורים דוקרניים עגולים כדי להקל על הבטן הרכה שלהם. צעצוע הקיפוד של קולקציית היער יכול גם להפוך לכדור בעזרת סגר סקוצ' על הבטן שלו. למרות שהגב נראה חד, הקוצים חלקים ואינם דוקרניים כמובן".

דו"ח המשחקים האחרון של איקאה לשנת 2024 הראה שרק 51% מהילדים מרוצים מכמות הזמן שיש להם לשחק, ו-54% מההורים היו רוצים שיהיה להם יותר זמן לשחק עם ילדיהם. מכיוון שהבית הוא המקום שבו משפחות מבלות יחד את מרבית זמנן ובונות קשרים, יש לו תפקיד משמעותי.

קולקציית היער (SKOGSDUVA) תושק בכל חנויות איקאה בישראל ובעולם באוקטובר 2024.

  • עוד באותו נושא:
  • איקאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully