וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרגישו בבית: יוזמות ותרומות לקראת החג

נוי השדה. יחצ,
נוי השדה/יחצ

חגי תשרי בפתח ורשת "נוי השדה" יוצאת במיזם מיוחד לקידום ותמיכה בעסקים מתחום המזון מהצפון, מהדרום ועסקים של אנשי מילואים. "נוי השדה", רשת החקלאות שהיא בית לחקלאים בישראל, ממשיכה לתמוך בעסקים ישראלים ויוצאת במיזם המסייע לעסקים בקו העימות אשר נפגעו קשות מאז תחילת המלחמה.

נוי הדס, בעלת רשת "נוי השדה" מסרה: בתקופה מאתגרת ומורכבת זו, שבה העסקים נאבקים על פרנסתם, אנו רואים חובה לעשות הכל כדי להראות להם שהם לא לבד. כחלק מהמהלך אנו מעניקים לעסקים פלטפורמה שיווקית ומכירתית באתר נוי השדה במטרה להקל עליהם ככל האפשר ולחשוף את העסקים ללקוחותינו".

במסגרת המיזם "יד ביד", רשת "נוי השדה" תפעל לקדם עסקים מתחום המזון (מוצרים יבשים, ממרחים, קונפיטורות, משקאות, דבש וכדומה) מהצפון, מהדרום ועסקים של אנשי מילואים בפלטפורמות המכירה והשיווק שלה. הרשת רואה חשיבות עליונה בסיוע לעסקים קטנים ובינוניים בזמני משבר, מתוך אמונה שביחד נוכל לחזק את המרקם העסקי והכלכלי באזורי הפריפריה. לשם כך, תקים הרשת קטגוריה מיוחדת באתר שתאגד את מוצרי העסקים ותעלה את המודעות והחשיפה לעסקים מקו העימות.

"בתחילת המלחמה פעלנו רבות למען חקלאי ארצנו שנפגעו עם חמ"ל חקלאי שחיבר בין מתנדבים לחקלאים והקמנו מיזם במרלו"ג שלנו עם ארגזים מתוצרת ישראלית מהעוטף ומהצפון. אנו מאמינים שדווקא בעת הזו, כשכולנו חווים אתגרים, יש לפעול מתוך ערבות הדדית ולסייע זה לזה" הוסיפה הדס.
המיזם "יד ביד" הינו חלק מחיבור העמוק של נוי השדה למגזר החקלאי בישראל. הרשת רואה חשיבות עליונה בסיוע לחקלאים ובקידום הייצור המקומי.

נוי השדה מציעה לעסקים מתחום המזון להירשם בלינק המצורף ולהצטרף למיזם.

מבצע סיוע לחגי תשרי. גיא יחיאלי, הקרן לידידות,
מבצע סיוע לחגי תשרי/גיא יחיאלי, הקרן לידידות

לקראת חגי תשרי, הקרן לידידות מקיימת את מבצע הסיוע השנתי שלה. השנה תקציב המבצע הוגדל לסכום של מעל 36 מיליון ש"ח שישמשו לסיוע במזון וביגוד עבור אוכלוסיות הליבה להן מסייעת הקרן באופן קבוע - משפחות נזקקות, חד הוריות וילדי רווחה, והשנה גם עבור אלפי משפחות שפונו מבתיהן, למשפחות החטופים, ולשורדי הנובה.

במסגרת המבצע יחולקו, בין היתר: 250 כרטיסים בשווי 1,800 שקל לרכישת מזון למשפחות חטופים, 8,000 כרטיסים בשווי 1,000 שקל לרכישת מזון למשפחות מפונות מהדרום ומהצפון שמטופלות במחלקות לשירותים חברתיים, 2,500 כרטיסים בשווי 600 שקל למשפחות יחידניות בדיור הציבורי המפונות או גרות בחיפה וצפונה, 3,000 כרטיסים בשווי 600 שקלים לרכישת מזון לשורדי הנובה, כ-45,000 כרטיסים בשווי 600 שקל לרכישת מזון למשפחות מטופלות במחלקות לשירותים חברתיים, באמצעות עמותות וארגונים ולילדי מועדוניות רווחה, 10,000 כרטיסים בשווי 400 שקל לרכישת מזון לצעירי התכנית "יתד" של משרד הרווחה, 8,200 כרטיסים בשווי 300 שקל לרכישת ביגוד לילדי פנימיות רווחה, ועוד.

עוד בוואלה

המהפכה של וואלה Fiber שתחסוך לכם בעלויות הטלוויזיה והאינטרנט

לכתבה המלאה
עובדי קבוצת הראל ביטוח ופיננסים. יחצ,
עובדי קבוצת הראל ביטוח ופיננסים/יחצ

לקראת השנה החדשה שבפתח, קבוצת הראל ביטוח ופיננסים ארגנה פעילות התנדבות ותרומה של העובדים. ההתנדבות נערכה בשיתוף עמותת אלון ואלה ונועדה להמשיך את חיזוק העשייה החברתית של הקבוצה.

במהלך פעילות ההתנדבות ארזו עובדי הראל 800 מארזים מתוקים, אשר חולקו לבתי אבות ולמוסדות של בעלי מוגבלויות בכל רחבי הארץ, בנוסף, העובדים שלקחו חלק בפעילות כתבו ברכות אישיות למקבלי המארזים לכבוד ראש השנה.

מהראל נמסר: "קבוצת הראל ביטוח ופיננסים ממשיכה את המחויבות שלה לאחריות חברתית בשיתוף עמותת "אלון ואלה". אנו שמחים על הזכות שניתנה לנו להעניק מארזים מתוקים. לקראת השנה החדשה שבפתח, כארגון מוביל במשק, נמשיך לתמוך ולתרום לחברה ולמדינה, מתוך ערבות הדדית ואחריות לאומית. יחד נצלח את האתגרים ונמשיך לבנות עתיד טוב יותר לכולנו בישראל".

סדנת גילוף בעץ לגיל השלישי. יחצ,
סדנת גילוף בעץ לגיל השלישי/יחצ

לאחרונה נפתחה בדיור מוגן של אחוזת צהלה סדנת גילוף בעץ המופעלת על ידי עמותת תדי בהובלתו של אלכס גליצקי, מייסד העמותה ומפתח מתודולוגיה ייחודית לטיפול. אחד מהפרויקטים המובילים של תדי הוא אולפני באובב, המתמחים באמנות גילוף עץ. אולפנים אלה הוקמו כמרכזי תמיכה חברתית ופסיכולוגית, המציעים תוכניות ייחודיות המותאמות לצרכים של אנשים בגיל השלישי, בעיקר לאלו שנפגעו מאירועים טראומטיים או מהאתגרים המגיעים עם ההזדקנות. המשתתפים בפעילויות מתארים את החוגים כ"שעות של אושר טהור," מה שמצביע על השיפור הברור ברווחתם ובתחושת המסוגלות שלהם. "בעזרת הגילוף אנחנו מצליחים לצמצם את המרחק בין מורה למשתתפים ולעבוד במרחק נגיעה של הנפשות," אומר אלכס.

המשתתפים בסדנה באחוזת צהלה, בני כ- 70 ומעלה, וכל אחד מהם נושא עמו סיפור חיים מורכב ומלא חוויות. אחד מהם שרד את השואה, אחר נלחם לשחרור ירושלים, ואחת מהם דואגת לנכד שמשרת בעזה. כל אחד מהם מביא את סיפורו הייחודי, ובסטודיו יש להם את ההזדמנות לבטא את חוויותיהם בצורה אמנותית, דרך גילוף דמויות בעץ - איילים, נשיקות, דמות אמא, סוסים ועוד.

העבודה היא עבודת צוות אינטנסיבית, של גילוף, שעתיים של עבודה קשה ומסיבית של דפיקות, ניסורים, גברים ונשים ביחד בחברותא והיצירות שיוצאות מרהיבות ביותר. אנשים אלו הם חלק מההיסטוריה של מדינת ישראל, והאומנות שהם יוצרים מגלפת את סיפורם כחלק מסיפור המדינה. היצירה הופכת לכלי לריפוי , להחזרת הרצון לחיות ולהתפתח, ולמתן משמעות מחודשת לחייהם - הפעם, הם יוצרים היסטוריה חדשה, חקוקה בעץ.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully