וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל יבואנית הנס גרואה אירח אנשי עסקים ישראלים במפעל החברה בגרמניה

מנכ"ל קבוצת נוטלי אוהד לוי, יבואנית הנס גרואה אקסור, אירח ביחד עם מנהל המכירות העולמי של החברה, כריסטוף גורלן קבוצת אדריכלים, יזמים ואנשי עסקים מישראל במפעלי החברה העולמית בגרמניה. מי היו בין המוזמנים?

הנס גרואה אקסור. יחצ,
הנס גרואה אקסור/יחצ

מנכ"ל קבוצת נוטלי אוהד לוי, יבואנית הנס גרואה אקסור, אירח ביחד עם מנהל המכירות העולמי של החברה, כריסטוף גורלן קבוצת אדריכלים, יזמים ואנשי עסקים מישראל במפעלי החברה העולמית בגרמניה, המשתרעים על פני כ-60,000 מ"ר באזור היער השחור באקדמיה המיוחדת שהקימו. שם ביקרו המוזמנים, בין היתר, גם במוזיאון המקלחת הייחודי.

במוזיאון מוצגים כל דגמי החברה, מגוון רחב של פריטים לחדר האמבטיה ולמטבח. המוזיאון המיוחד מאפשר ללמוד על אופיים של המוצרים ועל דרך התקנתם. במוזיאון ניתן למצוא שלל מוצרים חדשניים לצד מוצרים קלאסיים וניתן לקבל שם מושג רחב על הטרנדים הרווחים והמובילים. הוא מאפשר להביט, לגעת, להתנסות ולהשוות. זה המקום בו ניתן לשאוב שלל רעיונות עיצוביים מקוריים.

אירוע הנס גרואה בגרמניה. מימין שי בן צבי, פלוריאן טורנל, אוהד לוי, כריסטוף גורלן, מוטי קרמר. יחצ,
אירוע הנס גרואה בגרמניה. מימין שי בן צבי, פלוריאן טורנל, אוהד לוי, כריסטוף גורלן, מוטי קרמר/יחצ

בין המוזמנים של חברת נוטלי היו מנהל המכירות האזורי של החברה פלוריאן טרונל, מוטי קרמר מנכ"ל אי.אס.פי, ניהול פרויקטים, שי בן צבי, מהנדס ראשי ברשת פתאל, האדריכלים ליעד יוסף, אורלי דה לאו, נרקיס ברזני, גיא אברמוביץ, אריק אביב, מורן טאו, שרי גורשטיין, נועם חתוכה, פלבייה גרסייה.

  • עוד באותו נושא:
  • מקלחת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully