וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריח של בית, טעם של בית קפה: מכונת הקפה החדשה. כמה היא עולה?

חברת ברימאג, המתמחה ביבוא, שיווק והפצת מוצרי חשמל לבית ולמטבח, משיקה מכונת קפה חדשנית אוטומטית של המותג האיטלקי DeLonghi (דלונגי): RIVELIA - מכונת קפה אוטומטית לחובבי הכנת קפה בבית כמו בבית הקפה. ומה המחיר?

מכונת הקפה החדשה של חברת DELONGHI בייבוא של חברת ברימאג מחיר 3,999 שקל. יחצ,
מכונת הקפה החדשה של חברת DELONGHI בייבוא של חברת ברימאג מחיר 3,999 שקל/יחצ

חברת ברימאג, המתמחה ביבוא, שיווק והפצת מוצרי חשמל לבית ולמטבח, משיקה מכונת קפה חדשנית אוטומטית של המותג האיטלקי DeLonghi (דלונגי): RIVELIA - מכונת קפה אוטומטית לחובבי הכנת קפה בבית כמו בבית הקפה.

מכונת הקפה החדשה מעוצבת בסגנון המשלב עיצוב קלאסי-מודרני, בעלת צג צבעוני, נוחה לתפעול, פונקציות שונות להתאמת חוזק הקפה, בתוספת מיכל להקצפת חלב בטכנולגית LatteCrema.

המכונה החדשה מגיעה עם 2 מיכלי פולים בקיבולת של 250 גרם לבחינת סוגים שונים של קפה, מערכת הקצפה משוכללת לחלב עשיר וחם להכנת קפוצ'ינו בלחיצת כפתור קלה, בעלת טכנולגיית BEAN ADAPT המתאימה בקלות את רמת הטחינה של הפולים.

פאנל בקרה עם מסך מגע צבעוני של 3.5 אינטש עם תמונות להפעלה קלה, הכנת 2 כוסות אספרסו, שליטה מוחלטת בטמפרטורה של הקפה בחוזק ואורך המשקה. בנוסף, פונקציה להכנת משקאות קרים: קפה קר, אספרסו, אמריקנו, הכנת משקאות חמים: קפוצ'ינו, לאטה מקיאטו, חלב חם, אספרסו , מקיאטו ועוד המכונה החדשה מכילה גם מיכל הקצפה אוטומטי, תוכנית לניקוי אבנית בהפעלה עצמית, יחידת חליטה נשלפת בקלות וקלה לנקוי, מזיגת מים חמים לתה וחליטות, מיכל חלב, אפשרות ליצירת 4 תפריטים עבור משתמשים שונים עם התאמה אישית של המתכונים. ועוד.

ניתן להשיג את מכונת הקפה החדשה בצבעים אופנתיים: שחור, קרם, לבן ואפור. מחיר מומלץ לצרכן: 3,990 שקל. אחריות יבואן רשמי על המכונה: שנתיים. גובה המכונת קפה: 38.5 ס"מ עומק 43 רוחב 24.5 ס"מ משקל המכונה 9.7 ק"ג. מבצע חגיגי: כל מי שרוכש את מכונת הקפה החדשה של דה לונגי, מקבל במתנה שישיית כוסות אספרסו וקילו קפה. המבצע יערך עד ה-30.09.24.

  • עוד באותו נושא:
  • צרכנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully