וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המעצבת הספרדיה מאחורי ברזי היוקרה

הכירו את פטרישיה אורקוילה, מעצבת ספרדיה שפועלת באיטליה ומעצבת ברזים להנס גרואה-אקסור

פטרישיה אורקוילה המעצבת הספרדיה להנס גרואה אקסור. יחצ,
פטרישיה אורקוילה המעצבת הספרדיה להנס גרואה אקסור/יחצ

חברת הנס גרואה- אקסור, מותג הברזים היוקרתיים לאמבטיה ולמטבח , משלב רעיון פשוט של טכנולוגיה גרמנית מתקדמת עם שיתוף של אדריכלים מפורסמים שתורמים את חלקם המהותי ל"הרכבת" קולקציית הברזים היוקרתית והאיכותית .הברזים מותקנים בכל בתי המלון המובילים ברחבי העולם, כשבארץ בולטים מלון דה נורמן ומלון קמפינסקי.

לשם הצגת החדשנות חברה חברת הנס גרואה-אקסור למעצבת הספרדייה הנודעת פטרישיה אורקוילה, הידועה בעיצוביה המיוחדים שמככבים במוזיאונים הנודעים בעולם כמו המוזיאון לאמנות מודרנית בניו יורק.

פטרישה אורקוילה מעצבת להנס גרואה אקסור. יחצ,
פטרישה אורקוילה מעצבת להנס גרואה אקסור/יחצ

אורקוילה זכתה בפרסום העולמי, בזכות פריטי הריהוט, הברזים ושאר אקססוריז, להם היא אחראית. היא מוכרת מאוד בזכות הסגנון הייחודי שלה הבא לידי ביטוי בעירוב סגנונות , מרקמים, חומרים, עפ"י טעמה האישי והתעוזה חסרת הגבולות שבה ניחנה. היצירות שלה מעוררות סקרנות וגורמות לצופים ביצירות לרצות לגעת ולמשש את הפריטים המסקרנים.

פטרישיה אורקוילה משלבת בעיצוב הברזים והכיורים את כישוריה כאדריכלית ביחד עם סגנון מינימליסטי שמאוד חביב עליה ולמעשה גם מאפיין אותה. העיצובים שלה יוצרים רוח הרפתקנית, מוביליות דרמטית, רצון הנעה ולכן בתי העיצוב המובילים בעולם כמו אלסי, לואי ויטון, מורוסו ואחרים בליגה המובילה, עצב פריטים בעבורם.

ברזים פרי עיצובה מעוררים סקרנות וענין בחדר האמבטיה כמו מבקשים לחדד סגנון עיצובי ייחודי, מעניין, המושך את העין אל עבר גבולות אינסופיים של תעוזה . וכשם שבחברת הנס גרואה-אקסור מגדירים פטרישיה אורקוילה יוצרת בעבור הלקוחות "חלומות מים" שגם מתגשמים.

sheen-shitof

עוד בוואלה

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
הנס גרואה אקסור עיצוב של המעצבת הספרדיה פטרישיה אורקוילה. יחצ,
הנס גרואה אקסור עיצוב של המעצבת הספרדיה פטרישיה אורקוילה/יחצ

אורקוילה נולדה בעיר אוביידו ולמדה אדריכלות בספרד, עשתה דוקטורט על עיצוב איטלקי, היא מומחית לעיצוב פנים, אדריכלות ועיצוב פרטי ריהוט ועיצוב לבית. הסטודיו שלה פועל היום במילנו והיא מעסיקה כ-40 עובדים. המלך חואן קרלוס מעריך את עיצוביה והיא זכתה מטעמו בפרסי יוקרה.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully