וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיצוב לחג: כך משדרגים את חווית הקנייה לקראת החגים

עם התגברות הלחימה בצפון ותקופת ההכנות לראש השנה, הנחשבת לאחת מתקופות השיא בקניית מתנות, הקניונים והרשתות בארץ מציעים השנה מגוון רחב של מתנות עיצוביות ופריטים לבית במסגרת מבצעי קנה-קבל ואף ללא התניות

קניון שבעת הכוכבים. שחר דקל,
קניון שבעת הכוכבים/שחר דקל

עם התגברות הלחימה בצפון ותקופת ההכנות לראש השנה, הנחשבת לאחת מתקופות השיא בקניית מתנות, הקניונים והרשתות בארץ מציעים השנה מגוון רחב של מתנות עיצוביות ופריטים לבית במסגרת מבצעי קנה-קבל ואף ללא התניות. ברשתות ובאתרי הקניות ניתן למצוא פריטי עיצוב בהנחות אטרקטיביות, תוך דגש על מוצרים בעלי ערך אסתטי ופונקציונלי כאחד. האם המגמה הזו מצליחה לשמור על רוח החג ולסחוף את הצרכנים גם בתקופה מאתגרת?

"בשנים האחרונות אנו עדים לעלייה משמעותית בביקוש למתנות עיצוביות ומוצרים לבית בתקופת החגים. הצרכן הישראלי המודרני מחפש מתנות שלא רק ישמשו אותו, אלא גם ישדרגו את מראה הבית ויוסיפו נופך אסתטי לאירוח החגיגי. זוהי מגמה שמשקפת שינוי תרבותי רחב יותר בתפיסת הבית והאירוח ובתפיסת מתנות החג". מסביר עמי אשר סמנכ"ל מקסימדיה המתמחה בניתוח וזיהוי מגמות שיווק .

רוכשים תנור ומקבליםספר מתכונים  עם 100 מתכונים במהדורה מוגבלת. טקה סטודיו,
רוכשים תנור ומקבליםספר מתכונים עם 100 מתכונים במהדורה מוגבלת/טקה סטודיו

קניון שער הצפון בקריית אתא מוביל את המגמה עם מבצע חג חדשני המציע מתנות עיצוביות במחירים נגישים, ללא התניות מסובכות. המבצע כולל מגוון מרשים של מתנות איכותיות לבית במחירים של 10-40 ש"ח בלבד, מחירים שבדרך כלל אינם מזוהים עם מתנות ומוצרי עיצוב. כך לדוגמא, מארז מיכלי אחסון מזכוכית מוצע ב-30 ש"ח במקום 129.90 ש"ח, ותבנית אפייה מעוצבת ב-30 ש"ח במקום 149.90 ש"ח. מהלך זה מנגיש מוצרי עיצוב איכותיים לקהל רחב יותר, ומאפשר לכל אחד לשדרג את ביתו לקראת החג. בנוסף מציע הקניון לרוכשים ב -250 שח' מארז מתנה מיוחד לחג הכולל נר ומפיץ ריח לבית מבית ספרינג.

קניון עיר ימים בנתניה, לעומת זאת, מאמץ אסטרטגיה שונה אך לא פחות אפקטיבית. הקניון מעניק מתנות עיצוביות בשווי מאות שקלים לרוכשים מעל 699 ש"ח. המתנות כוללות פריטים יוקרתיים כמו מחבת מעוצבת מבית קוק אנד בייק בשווי 239 ש"ח, סכין שף איכותית מסולתם, ומוצרי טקסטיל יוקרתיים מוורדינון. גישה זו מעודדת קניות בהיקף גדול יותר, תוך מתן תמורה משמעותית ללקוח.

רשת ג'נטלמן מצטרפת למגמה עם הנחות מרשימות של עד 40% על פריטי עיצוב לבית באתר ובסניפי הרשת, עם דגש על אביזרים לשולחן החג כמו פותחני יין ומעמדי כוסות מעוצבים. מהלך זה מדגיש את החשיבות הגוברת של אסתטיקה בחוויית האירוח.

קניון שבעת הכוכבים מצטרף למגמה עם מבצע מיוחד לקראת ראש השנה. כל קנייה בסכום של 500 שח' ומעלה ביום אחד בחנויות המשתתפות, בין התאריכים 26.9.24-2.10.24, מזכה את הרוכשים בשובר מתנה על סך 75 ₪ לשימוש בחנויות המשתתפות במבצע המציעות מגוון פריטי ומתנות עיצוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית
מארז וינטג' טנדר מעוצב שמחזיק שלושה בקבוקי יין במראה קלאסי - 249 במקום 319 שקל, להשיג באתר וברשת ג'נטלמן. יחצ,
מארז וינטג' טנדר מעוצב שמחזיק שלושה בקבוקי יין במראה קלאסי - 249 במקום 319 שקל, להשיג באתר וברשת ג'נטלמן/יחצ

TEKA, מותג מוצרי החשמל, לוקח את המגמה צעד קדימה ומשלב בין עולם העיצוב לעולם הקולינריה. החברה מעניקה ספר מתכונים מעוצב במהדורה מוגבלת כמתנה לרוכשי תנורים, ובכך משלבת באופן יצירתי בין פונקציונליות לאסתטיקה.

קניון רננים מרחיב את היצע המתנות העיצוביות עוד יותר, ומציע מגוון עשיר לרוכשים מעל 399 ש"ח. ההיצע כולל יינות משובחים, כלי הגשה מעוצבים, פמוטים מזכוכית, וסירי בישול אסתטיים. גישה זו מספקת פתרון כולל לצרכי האירוח והעיצוב הביתי.

מגמת הפרטים והמתנות המעוצבות חודרת גם לתחום המזון, כפי שניתן לראות באתר מושבניק. האתר, המתמחה בשיווק תוצרת חקלאית ישראלית, מציע מגשי אירוח מעוצבים לחג של פירות וירקות. העלייה המרשימה של 40% בביקוש למגשים אלו בהשוואה לשנה שעברה מעידה על החשיבות הגוברת של אסתטיקה גם בתחום המזון והאירוח.

מהלכים אלה משקפים הבנה עמוקה ומתוחכמת של השוק: מתנות עיצוביות ופריטים לבית הפכו לחלק בלתי נפרד מההכנות לחג. הקניונים והרשתות מספקים פתרונות יצירתיים ומגוונים, המאפשרים לצרכנים מכל שכבות האוכלוסייה לרכוש מתנות בעלות ערך אסתטי גבוה. בכך, הם לא רק מעשירים את חווית הקנייה, אלא גם תורמים לשדרוג אווירת החג בבתים רבים בישראל.

למארחים שאוהבים להביא משהו מתוק לסיום הארוחה_החל מ-69 שקל, להשיג באתר מושבניק. יחצ,
למארחים שאוהבים להביא משהו מתוק לסיום הארוחה_החל מ-69 שקל, להשיג באתר מושבניק/יחצ

זוהי דוגמה מובהקת לאופן שבו הקמעונאות המודרנית מתאימה את עצמה לצרכים המשתנים של הצרכן. הדורש יותר מסתם מוצרים, הוא מבקש חוויה שלמה של עיצוב ואסתטיקה, המשתלבת בסגנון החיים שלו ומשדרגת אותם.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully