וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה תרצו לשתות? כיסאות בר בעיצוב שלא הכרתם

כסאות בר הפכו לאלמנט מרכזי בעיצוב הבית, בדגש על אזור האי במטבח. הם מוסיפים נופך של מודרניות וסטייל, הם נוחים, קלים, מייצרים אוירה זורמת ולא מחייבת והם כל כך פרקטיים ויפים. לא בכדי חלה עלייה בשימוש בהם

Prat Living-  כסאות בר מעוצבים. אורן עמוס,
Prat Living- כסאות בר מעוצבים/אורן עמוס

כסאות בר הפכו לאלמנט מרכזי בעיצוב הבית, בדגש על אזור האי במטבח. הם מוסיפים נופך של מודרניות וסטייל, הם נוחים, קלים, מייצרים אוירה זורמת ולא מחייבת והם כל כך פרקטיים ויפים. העלייה בשימוש בכיסאות בר גם בחלל הבית יצרה שפע של סגנונות, צבעים וחומרים המתאימים לכל טעם וצורך פונקציונלי. התיישבנו לשיחה עם מומחים בתחום על המגוון הכובש של כסאות בר, יתרונותיהם והשפעתם על האווירה בחלל.

קלאסי מודרני או אלגנטי - Prat living. יחצ,
קלאסי מודרני או אלגנטי - Prat living/יחצ
prat living  מימין - תמר אלמוג. עיצוב פנים יעל גוטרייך. יחצ,
prat living מימין - תמר אלמוג. עיצוב פנים יעל גוטרייך/יחצ

"הישיבה על כסא בר שונה מישיבה על כסא רגיל, על הבר אנחנו מעט רוכנים קדימה ונשענים על הבר מה שמאפשר לבחור גם בכסאות עם משענת נמוכה או ללא משענת כלל. עם כסאות הבר יש לנו קצת יותר מקום ליצירתיות וייחודיות מכיוון שבדרך כלל מספר כסאות הבר קטן יותר מאשר כסאות השולחן, ולכן אפשר לבחור ב"פיסים" מיוחדים שיתכשטו את החלל ואת המטבח שהשקענו בו הרבה מחשבה - עיצובית ופרקטית. נצלו את המקום הזה לבחירת כסא שיהיה לכם נוח אבל גם עם אמירה שתוסיף עניין וגיוון לחלל שלכם", מסבירה מעצבת הפנים שרון קנת.

עיצוב פנים שרון קנת. גדעון לוין,
עיצוב פנים שרון קנת/גדעון לוין
עיצוב פנים שרון קנת. אורן עמוס,
עיצוב פנים שרון קנת/אורן עמוס

כסאות בר מעוצבים משמשים כאלמנט מרכזי עיצובי בכל חלל, והם יכולים לשפר את האווירה ולהוסיף אלגנטיות לכל פינה. עם המבחר הרחב של הסגנונות, חשוב להתאים את הכסאות לא רק לטעמכם האישי אלא גם למראה הכללי של החדר.

בבחירת כסאות בר, חשוב לשים לב לחומרים מהם הם עשויים, שכן חומרים עמידים כמו מתכות מציעים תחזוקה קלה ועלות תועלת גבוהה. כיום ישנם חומרי גלם חדשים ו"ירוקים" כגון: פוליפורפילן ממוחזר שהוא סופר פרקטי וניתן לניקוי בקלות עמיד נוח ומלא סטייל. אלמנט מכריע בבחירת חומר זה הוא במגוון הצבעים שהופך את הכיסא לרהיט משמעותי עם נוכחות ואמירה.

prat living כיסא HARI, עיצוב פנים  פלורנסיה מיצלי. קרין רבנה,
prat living כיסא HARI, עיצוב פנים פלורנסיה מיצלי/קרין רבנה

הצבעים והדוגמאות של הכיסאות יכולים להשפיע על האווירה בחלל, ולכן חשוב לבחור גוונים המשתלבים היטב עם העיצוב הקיים ומוסיפים חיות לבית, הם גם משדרים מסרים שונים, כאשר גוונים נייטרליים יכולים להוסיף הרגשה של מרחב ואור, בעוד צבעים בולטים יכולים לשמש כאלמנט מעניין ויוצא דופן. שימו לב לייצר שילובי חומרים של עץ ומתכת או עץ ובד, כמו גם פוליפורפילן ממוחזר, צרו משחק עם הצבעים והגימורים ועצבו לעצמכם את הרהיט המושלם שיהווה תוספת ייחודית וכובשת בעיצוב הפנים.

בקולקציית כסאות הבר של חנויות prat living ניתן למצוא מגוון רחב של דגמים, גימורים, עיצובים וסגנונות ,מה שהכי מעניין הוא שניתן ליצור שילובים בין חומרי גלם וצבעים שונים ובכך לייצר את הרהיט המדויק והמיוחד שלך.

Hari bar stool גרסת פוליפורפילן  להשיג ב-Prat living. יחצ,
Hari bar stool גרסת פוליפורפילן להשיג ב-Prat living/יחצ

סדרת כסאות Hari - כסא שעוצב בהשראת נולי טקסטיל. משלב מראה תעשייתי עם ניקיון עיצובי, נגיעות טקסטיל רכות ופרטים מוקפדים למראה אלגנטי ומיוחד. הכסא זמין עם גב מעץ, פוליפורפילן או מרופד.

כסאות דגם ANT עשוי פוליפרופילן מחיר החל מ 990 שקל להשיג prat living. יחצ,
כסאות דגם ANT עשוי פוליפרופילן מחיר החל מ 990 שקל להשיג prat living/יחצ

כסאות ANT של prat living עשויים פוליפרופילן, חומר הניתן למחזור ותורם להפחתת הפסולת וההשפעה הסביבתית. ניתן להמיס אותו ולעבד אותו מחדש למוצרים חדשים, מה שמפחית את הצורך בחומרים לא ממוחזרים. הכסאות בעיצוב מינימליסטי מאופיינים בקווים נקיים ופשוטים במגוון רחב של גימורים ושילובים של מתכת בצבעים שונים בגרסת סטול או כסאות בר.

כסאות  supra גרסת פוליפורפילן   מלא סטייל. Prat living. יחצ,
כסאות supra גרסת פוליפורפילן מלא סטייל. Prat living/יחצ

סדרת supra החדשה מאופיינת בקווים נקיים ופשוטים, נוחות וגימורים חדשים ומקוריים. עשוי
פוליפורפילן גולמי, יפייפה, שקוף למחצה בכמה גוונים לבחירה.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully