וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלי המקום הוא גם המעצב. התוצאה עוצרת נשימה

כשפאר פוגש יוקרה בלב נוף מדברי בלתי נשכח: הכירו את גאמוס ריזורט, שעיצב הבעלים חנן בליטי: "כל פרט נבחר בקפידה כדי ליצור חוויה מחברת"

ג'אמוס. זיו שמשון,
גאמוס/זיו שמשון

מתחם האירועים גאמוס מעוצב בהשראה מדברית, משדר יוקרה, חדשנות ותחושת קסם בלתי רגילה אל מול נוף מדברי עוצר נשימה. דובאי, הידועה בארכיטקטורה המרהיבה שלה ובמוניטין כמוקד של עושר וחדשנות, מהווה מקור השראה לעיצוב ולחלק גדול מהאלמנטים.

על העיצוב אמון חנן בליטי, מבעלי קומפלקס האירועים. בליטי הגשים את חזונו להקים את המתחם החדשני, המרהיב והמתקדם בישראל, הכולל בצידו האחד אולם וגן, ומהצד האחר, ריזורט מרהיב. אולמות האירועים של גאמוס מעוצבים בסגנון עיצוב מדברי אלגנטי המשלבים בין היופי הטבעי והפראי של המדבר לבין עקרונות העיצוב המודרניים והיוקרתיים. השאיפה בגאמוס היא להדגיש את היופי הטבעי של הנוף המדברי תוך שמירה על תחושת פאר ואלגנטיותצבעים כמו חול, חום, שמנת ושקדים הם גוונים השכיחים במדבר. צבעים אלה יוצרים הרמוניה עם הסביבה הטבעית ומוסיפים תחושת רוגע ונינוחות

ג'אמוס. זיו שמשון,
גאמוס/זיו שמשון

הקונספט של גאמוס משלב ריזורט יוקרתי המספק מעטפת מלאה שבעלי השמחה יכולים רק לחלום עליה, וכל זאת באווירת המדבר, כך שבאמצעות שימוש בחומרי גלם טבעיים, צבעים חמים, תאורה מתוחכמת, ריהוט גן מותאם, צמחייה מדברית ואלמנטים של מים, נוצר חלל השומר על הקשר עם הסביבה הטבעית. עיצוב כזה יוצר הרמוניה בין האדם לטבע ומציע חוויית חיים מהודרת ומרגיעה בנוף המדברי.

בקומפלקס האירועים גאמוס ישנם שני מתחמים. האחד - אולם וגן אירועים. האולם משתרע על פני 1,300 מטר רבוע, ללא עמודים, עם תקרה בגובה 10 מטר, בעל גמישות עיצובית המאפשרת לשנות את פני האולם מקצה אל קצה, כאשר באפשרות האולם לחלקאת המתחם לשני חללים ולתת מענה לשני אירועים נפרדים, עד ל-1,000 מוזמנים.באולם הותקן עיצוב יוקרתי שיובא ארצה במיוחד, וכולל בין השאר שנדלירים יוקרתיים בגוונים של זהב. בנוסף, התקרה הגבוהה מאוד ומאובזרת בתאורת אווירה מהמתקדמות בעולם, בעלת האלמנטים העיצוביים, שתורמת לאווירת החמימות מצד אחד ומשרה אנרגיות טובות בתוך באולם בולט השילוב של שחור עם גוון חול מדברי.

מבצע מטורף למשפחה

חבילת סלוללר ל-4 מנויים -ב100 שקלים וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
ג'אמוס. זיו שמשון,
גאמוס/זיו שמשון
ג'אמוס. זיו שמשון,
ג'אמוס/זיו שמשון

את החלל המופלא הזה מקיף גן אירועים ענק המשקיף למדבר ובו נערכות קבלות פנים באווירה טבעית מופלאה. גן האירועים הוא אי ירוק בתוך המדבר מלא עצי דקל, זית והמון צמחייה אשר יובאו במיוחד בחו"ל על מנת להעניק אווירת גן קסום וירוק באמצע המדבר. החללים מצוידים במערכות תאורה והגברה מההתקדמות בעולם האירועים והכל כדי להביא למקסימום את חווית האירוח הייחודית. מערכות התאורה וההגברה הותקנו בהשראת המועדונים המובילים בעולם עם סאונד מטריף חושים, מופע לייזר ומסכי לד מובנים ברזולוציה גבוהה ליצירת חוויה ברמה אחרת.

חנן בליטי מבעלי קומפלקס האירועים גאמוס והמעצב: "לאחר 31 שנים בתחום האירועים, ניהול ותפעל המון אולמות אירועים הבאתי את החזון והידע שצברתי לגאמוס. הסיפור מאחורי העיצוב של גאמוס הוא חיבור של המקום לאדם ויצירת חלל שישרה אווירת חופש ושקט לצד אירוח ברמה הגבוהה ביותר שניתן. בחרתי במישור אדומים כי התוכנית הצריכה שטח עצום, שלא ניתן להשיג בשום מקרה בירושלים. יחד עם זאת, רציתי לבחור במקום סמוך לעיר, ומעלה אדומים מחוברת לירושלים. הנסיעה אורכת כ-10 דקות, אנחנו על כביש מספר 1, ומשרד התחבורה השקיע סכום עתק, למעלה ממיליארד וחצי שקל, וחיבר את ירושלים וסביבתה למישור אדומים בקלות יתרה דרך מנהרה שנפתחה לאחרונה. מישור אדומים הוא אזור מדברי אז החלטתי לעשות את החיבור הזה וליצור משהו אחר חדשני שטרם נראה".

ג'אמוס. זיו שמשון,
ג'אמוס/זיו שמשון

עיצוב בסגנון המדבר, הוא אומר, הוא מסע של חיבור בין הטבע לאדם: "אני מאמין שהמדבר, עם השקט והיופי הטבעי שלו, מציע השראה ייחודית, ולכן יצרנו חלל המשלב את הקסם הזה בכל פרט. באמצעות צבעים חמים, חומרים טבעיים ותאורה רכה, אנו מעצבים חוויה שמחברת בין האורחים למרחבים הפתוחים, ומזמינה אותם לחוות את השלווה והאסתטיקה של המדבר בכל אירוע בהשראת המרחבים הפתוחים והיופי הטבעי של המדבר, עיצבנו את האולם שלנו כדי לשקף את השקט והאלגנטיות של הסביבה. כל פרט נבחר בקפידה, מהגוונים החמים של החומרים ועד לתאורה הרכה, כדי ליצור חוויה שמחברת את האורחים לטבע ולנוף המדהים שסביבם".

בנוסף, בקומפלקס פועל ריזורט מרהיב ומיוחד הכולל 33 סוויטות מפוארות להתארגנות וללינת המשפחה והחברים, מלתחות מאובזרות, חדרי שירותים מעוצבים, בריכת גלישה ובריכות פעוטות, אל מול נוף מדברי מרהיב הכוללת פינת ישיבה בין שתי הבריכות, המוקפות במעקות זכוכית אלגנטי, חדרי סאונה יבשה ורטובה, מתחם בית כנסת, ואפילו חדרים ייעודיים ומעוצבים במיוחד לילדים. הריזורט מעוצב בקירות משרביה, חיפוייםפולימרים המחברים את המקום למדבר, ריהוט ופינות ישיבה אלטרנטיביות, המשרים תחושה קלאסית, כאשר הכסאות בצבעי ברונזה וגווני עץ מדבריים, הריהוט מדברי קלאסי כשהשולחנות אלגנטיים.

ג'אמוס. זיו שמשון,
ג'אמוס/זיו שמשון

חרף העובדה כי האולם, הגן והריזורט פועלים במבנה אחד, המתחמים מופרדים, וכך מי שנמצא באירוע באולם ובגן, אינו יודע כלל על קיומו של אירוע שמתקיים באותה עת במתחם הריזורט.

  • עוד באותו נושא:
  • עיצוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully