וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השואבים הרובוטיים עשו התקדמות משמעותית. איך בוחרים אחד?

רגע לפני החגים, טיפים ועיצות כיצד לבחור לבית את הרובוט הנכון לשטיפת וניקוי רצפות

UWANT 300 U    שוטף רובוטי דור 4 - 5,490 שקל. יחצ,
UWANT 300 U שוטף רובוטי דור 4 - 5,490 שקל/יחצ

הרובוטים, שהפכו בשנים האחרונות לפתרון לניקוי ושטיפת רצפות בבית, הם פתרון מושלם בעיקר לפני החגים, זמן המוקדש לניקויי יסודי.

בהרבה בתים בארץ ובעולם יוצאים לבחון ולבחור את הרובוט לשטיפת רצפות האולטמטיבי, שעיקר הדגש הוא על רובוט עוצמתי, יעיל, יסודי, שיגיע לכל פינה ויאפשר לנקות ביסודיות, וכמובן עדיף עם אפלקצייה ידידותית להפעלה בעברית.

צוות המומחים של חברת ELS מותגים, רכזו מספר טיפים חשובים למתעניינים ברכישת רובוט. מומלץ לקחת בחשבון כמספר פרמטרים, שהשיקולים האלה מובאים בחשבון, הבחירה תהייה בצורה מיטבית לצרכים ולדרישות של הבית.

  • יכולות ניווט ומיפוי: בדקו את טכנולוגיית הניווט של הרובוט. חשוב שלרובוט יש סורקי לייזר, מצלמות או סנסורים אינפרא אדומים וטכנולוגיות מתקדמות המספקות מיפוי מדויק ובכך ניקוי אפקטיבי יותר ותכנון מדויק של מסלול הניקוי. רובוטים מתקדמים יכולים גם לתכנן ניקוי אזורים "מסוימים בבית" או להימנע מאזורי חסימה. בנוסף חשוב לבדוק שהחיישני מונעים התנגשות בחפצים שנמצאים על הרצפה.
  • יכולת שאיבה וביצועים: בדקו את כוח השאיבה של הרובוט. כוח שאיבה חזק יותר מסייע לניקוי יסודי יותר. חשוב שכח השאיבה יעלה על 5000PA כדי שעוצמת השאיבה תהיה מספיק חזקה.
  • בדקו את תמיכה סוגי הרצפות: בדקו אם הרובוט יודע לזהות שטיחים, זאת על מנת שיבצע רק שאיבה לשטיח ולא שטיפה.
  • עוצמת הרעש: רובוטים שקטים יותר יכולים לעבוד מבלי להפריע לפעילויות היומיות בבית, לרובוטים דור 4 עם רולר פולימרי יש יכולת עבודה שקטה מאוד בתהליך השטיפה.
  • קיבולת הסוללה: בדקו את זמן העבודה של השואב לפני שהוא זקוק לטעינה מחודשת. חשוב לבדוק אם הסוללה מספיקה לניקוי כל הבית או האם יש צורך בטעינה באמצע.
  • בדקו תכונות חכמות ויכולת שליטה מרחוק: אפליקציה - האם ניתן לשלוט על השואב באמצעות אפליקציה בסמארטפון? זה מאפשר לתכנן את זמן הניקוי, לבדוק סטטוס או לשלוט במכשיר מרחוק. חשוב לבדוק אם האפלקציה מגיע בכל השפות ובעיקר בעברית.
  • אינטגרציה עם מערכות חכמות: רובוטים שיכולים להתחבר למערכות חכמות כמו Alexa או Google Home מאפשרים שליטה באמצעות פקודות קוליות.
  • שימו לב שהרובוט מציע סוגי מברשות: מבשות שונות עבור ניקוי רצפות, שטיחים, לסילוק שערות בעלי חיים וכו.
  • בחרו ברובוט בגודל ובעיצוב הנכון - גובה הרובוט: רובוט נמוך יכול לעבור מתחת לרהיטים נמוכים, כך שהוא יכול לנקות אזורים שקשה להגיע אליהם.
  • אחריות ושירות לקוחות: חשוב לבדוק את אורך שנות האחריות ואת איכות שירות הלקוחות של היצרן, כך שתהיה תמיכה במקרה של תקלות. חשוב גם לבדוק וות דעת של השירות של היבואן . רובוט דורש תמכה בעיקר בתפעול ההתחלתי באפלקציה.
UWANT 300 U    שוטף רובוטי דור 4 ב-5,490 שקל. יחצ,
UWANT 300 U שוטף רובוטי דור 4 ב-5,490 שקל/יחצ

חברת ELS מותגים, משיקה בימים אלו שואב רובוטי חדשני: UWANT 300 U עם מערכת ניווט ומיפוי חכם המשלבת חיישני AI, הכולל מערכת קרצוף חדשנית בשימוש מים זורמים, בעל שיטת ניגוב ושטיפה מהפכנית, עם טכנולוגיה ראשונה בעולם של קרצוף יסודי ועמוק עם מים זורמים תוך יעילות נקוי חסרת תקדים.

הרובוט החדשני UWANT 300 U בעל מערכת ניקוי ושטיפה פורצת דרך עם רולר המסתובב בטכנולוגיית רולינג מופינג של קרצוף רציף ומתמשך,ממש כמו שוטפי הרצפה הידניים עם תחנת עגינה וניקוי עצמי חדשנית עם אפשרות לחיבור קבוע לצנרת מים וניקוז תחנת בסיס ייחודית, עם מנגונון ניקוי עצמי אוטומטי לגמרי ללא צורך בתחזוקה שוטפת. מחיר לצרכן: 5,490 ₪. אחריות ל24 חודשים.

ניתן להשיג ברשתות החשמל המובילות: שקם אלקטריק, KSP, לאסט פרייס, רשת מחסני חשמל, רשת א.ל.מ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully